Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח של דלק!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיטרואן BX עם קרבורטור כפול, כשאני לוחץ על הדוושה (להכניס לפעולה את הפרפר השני בקרבורטור) כמה שניות לאחר מכן יש ריח של דלק באוטו.

למה זה? יכול להיות שהקרבורטור לא מכוון ויש ניצול לא יעיל של דלק?

מה לעשות?

פורסם
יש לי סיטרואן BX עם קרבורטור כפול, כשאני לוחץ על הדוושה (להכניס לפעולה את הפרפר השני בקרבורטור) כמה שניות לאחר מכן יש ריח של דלק באוטו.

למה זה? יכול להיות שהקרבורטור לא מכוון ויש ניצול לא יעיל של דלק?

מה לעשות?

 

(1)הרם מכסה מנוע ובדוק את סביבת הקרבורטור, האם אתה מאתר נזילה :?:

 

(2)הרם את הצרפתייה שלך ע"י המע' ההידראולית לגובה מקס', והצץ תחתיה(בד' גניקולוגית :oops: ), שוב בדוק האם אתה מאתר נזילות.

 

(3)גש למוסך או למכון קרב' ובקש בד' 4 גזים, ובמידת הצורך כיוון.

 

(4)פעל בהתאם למימצאים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש לי סיטרואן BX עם קרבורטור כפול, כשאני לוחץ על הדוושה (להכניס לפעולה את הפרפר השני בקרבורטור) כמה שניות לאחר מכן יש ריח של דלק באוטו.

למה זה? יכול להיות שהקרבורטור לא מכוון ויש ניצול לא יעיל של דלק?

מה לעשות?

דו הימני התחתון של הקרב'

 

קודם כל תכניס מטף לאוטו. ה-BX היא צרפתיה חמה אמיתית. ראיתי כבר כמה וכמה כאלה שנשרפו.

 

כשאתה מחפש את נזילת הדלק , אם מדובר בסולקס , בדוק מצידו הימני התחתון של הקרב'. זה בדיוק המקום ממנו התפתחה נזילה אצלי .

כמו כן הגומי הצרפתי המשובח נוטה להיסדק עם השנים. בדוק שאין לך נזילה מאחד הצינורות המובילים.

 

בכל מקרה היזהר לא להפוך את הרכב לדרקון יורק אש... :?

×
×
  • תוכן חדש...