Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אני רוצה לקנות רכב והמליצו לי לקנות סובארו 1800 די אל באיזה 4 5 אלף ולוטפל בא

+ ביטוח וטסט יהיה לי בסביבות ה 8 , 9 ..

 

אמרו לי לא לגעת בסיאט איביזה ולא לחשוב על ג'סטי או פורד ובטח שלא סיטרואן

 

אז אני לא יודע מה מו מי תעזרו לי בבקשה על בחירת מכונית.. תודה רבה לעוזרים

 

יש העדפה לידני וחובה הגה כוח :*)

פורסם

פיז'ו 205, אלפא 33, פיז'ו 504 1800.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
פיז'ו 205, אלפא 33, פיז'ו 504 1800.

 

 

ידידי היקר תודה רבה אבל.. אתה יכול לפרט קצת? יתרונות ולמה לא סובארו

תודה

 

בודאי שאני יכול לפרט קצת:

1.פיז'ו 205 XR 3 דלתות 1400 סמ"ק שנת 89 או 90 רכב די טוב עלות דלק וחלפים נמוכה נוח, עובדה שעוד רואים אותו די הרבה מחירון שלה 8000 שקל בערך די מתאים לדרישות שלך.

2. אלפא רומיאו 33 1700 סמ"ק תילתן, אוטו די חזק די נוח, שנת 89 מחירון גם משהו כמו 7,500, רק שעושה בעיות נמצא המון במוסך וכו... אבל אם אתה מוכן להסתכן זה אוטו טוב.

3.פיז'ו 504 SR עם 1800 סמ"ק אוטו גדול ונוח אבל קצת גרוטאה, שנת 85 קצת ישן מחירון גם איזה 7,200, לא הכי מתאים לדרישות שלך אבל זה אפשרות.

 

ואין לי שום דבר נגד סובארו די.אל פשוט היא קצת יותר יקרה קצת יותר ישנה, נפח מנוע יותר גדול, צריכת דלק יותר גדולה וכו... אבל זה גם אפשרות בשבילך אני רק נתתי לך עוד רעיונות.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
פיז'ו 205, אלפא 33, פיז'ו 504 1800.

 

 

ידידי היקר תודה רבה אבל.. אתה יכול לפרט קצת? יתרונות ולמה לא סובארו

תודה

 

בודאי שאני יכול לפרט קצת:

1.פיז'ו 205 XR 3 דלתות 1400 סמ"ק שנת 89 או 90 רכב די טוב עלות דלק וחלפים נמוכה נוח, עובדה שעוד רואים אותו די הרבה מחירון שלה 8000 שקל בערך די מתאים לדרישות שלך.

2. אלפא רומיאו 33 1700 סמ"ק תילתן, אוטו די חזק די נוח, שנת 89 מחירון גם משהו כמו 7,500, רק שעושה בעיות נמצא המון במוסך וכו... אבל אם אתה מוכן להסתכן זה אוטו טוב.

3.פיז'ו 504 SR עם 1800 סמ"ק אוטו גדול ונוח אבל קצת גרוטאה, שנת 85 קצת ישן מחירון גם איזה 7,200, לא הכי מתאים לדרישות שלך אבל זה אפשרות.

 

ואין לי שום דבר נגד סובארו די.אל פשוט היא קצת יותר יקרה קצת יותר ישנה, נפח מנוע יותר גדול, צריכת דלק יותר גדולה וכו... אבל זה גם אפשרות בשבילך אני רק נתתי לך עוד רעיונות.

 

תגיד, אתה שפוי ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חח תודה לכם...

אז ככה:

אם ה 205 שלי תיראה ככה אני לוקח אותה גם ב 30 אלף חח:

http://gamma.nic.fi/~globe/rally/paradise/pics/b_205t16e2.jpg

 

http://gamma.nic.fi/~globe/rally/paradise/pics/b_205t16.jpg

 

חח אוטו חמוד.. אבל יש לי בעיה קצת עם 3 דלתות...

 

ה504 נדיררררררר חח אין מצב שאני לוקח כזה.. לא בשבלי...

 

והאלפה נראת קטלנית.. זה שנת 90:

http://www.alfatech.org.uk/breaking_33ie_01.jpg

 

אבל אמרת בעיות ובטח היא תוחנת דלק.. דווקה נידלקתי עלייה..

 

מה אתם אומרים אני סגור על סוברו 1600 או שאני יכח אלפה 33

 

או אם יש לכם אמלצות תגידו

פורסם
פיז'ו 205, אלפא 33, פיז'ו 504 1800.

 

 

ידידי היקר תודה רבה אבל.. אתה יכול לפרט קצת? יתרונות ולמה לא סובארו

תודה

 

בודאי שאני יכול לפרט קצת:

1.פיז'ו 205 XR 3 דלתות 1400 סמ"ק שנת 89 או 90 רכב די טוב עלות דלק וחלפים נמוכה נוח, עובדה שעוד רואים אותו די הרבה מחירון שלה 8000 שקל בערך די מתאים לדרישות שלך.

2. אלפא רומיאו 33 1700 סמ"ק תילתן, אוטו די חזק די נוח, שנת 89 מחירון גם משהו כמו 7,500, רק שעושה בעיות נמצא המון במוסך וכו... אבל אם אתה מוכן להסתכן זה אוטו טוב.

3.פיז'ו 504 SR עם 1800 סמ"ק אוטו גדול ונוח אבל קצת גרוטאה, שנת 85 קצת ישן מחירון גם איזה 7,200, לא הכי מתאים לדרישות שלך אבל זה אפשרות.

 

ואין לי שום דבר נגד סובארו די.אל פשוט היא קצת יותר יקרה קצת יותר ישנה, נפח מנוע יותר גדול, צריכת דלק יותר גדולה וכו... אבל זה גם אפשרות בשבילך אני רק נתתי לך עוד רעיונות.

 

תגיד, אתה שפוי ?

 

איציק

 

למה?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

איציק אם אתה מדבר אליי בשאלתך אז אני שפוי מאוד...

אבל לפי דעתי התכוונת לזה שהציע לי את הפיז'ו .. ואם כבר רשמתי הודעה

אז אם אתה יכול לענות לי על השאלה המרככזתי. תודה

פורסם
פיז'ו 205, אלפא 33, פיז'ו 504 1800.

 

 

ידידי היקר תודה רבה אבל.. אתה יכול לפרט קצת? יתרונות ולמה לא סובארו

תודה

 

בודאי שאני יכול לפרט קצת:

1.פיז'ו 205 XR 3 דלתות 1400 סמ"ק שנת 89 או 90 רכב די טוב עלות דלק וחלפים נמוכה נוח, עובדה שעוד רואים אותו די הרבה מחירון שלה 8000 שקל בערך די מתאים לדרישות שלך.

2. אלפא רומיאו 33 1700 סמ"ק תילתן, אוטו די חזק די נוח, שנת 89 מחירון גם משהו כמו 7,500, רק שעושה בעיות נמצא המון במוסך וכו... אבל אם אתה מוכן להסתכן זה אוטו טוב.

3.פיז'ו 504 SR עם 1800 סמ"ק אוטו גדול ונוח אבל קצת גרוטאה, שנת 85 קצת ישן מחירון גם איזה 7,200, לא הכי מתאים לדרישות שלך אבל זה אפשרות.

 

ואין לי שום דבר נגד סובארו די.אל פשוט היא קצת יותר יקרה קצת יותר ישנה, נפח מנוע יותר גדול, צריכת דלק יותר גדולה וכו... אבל זה גם אפשרות בשבילך אני רק נתתי לך עוד רעיונות.

 

תגיד, אתה שפוי ?

 

איציק

 

למה?

 

למה ?

בתקציב של 10K שח הדבר היחידי שאתה יכול לצפות מרכב הוא להסיע אותך מנקודה א' ל ב' במינימום הוצאות תחזוקה. אם אתה מצפה ליותר, כנראה שאתה אופטימיסט מושבע או בן אדם עם המון תקציב שמחפש גרוטאה להשקעה (חובב ענתיקות).

 

טענת שנפח המנוע בסובארו גדול (1800 סמק, למרות שהבחור ציין העדפה לידני - ואז גם ה 1600 עושה את עבודתו נאמנה) אבל מיד רצת להמליץ על רכבים יותר "חסכוניים" כמו:

אלפא רומיאו 33 1700 סמ"ק תילתן

וכמובן

פיז'ו 504 SR עם 1800 סמ"ק

 

על התחזוקה של הרכבים הללו והיצע החלפים אין הרבה מה להרחיב.

הוספת גם ש:

פיז'ו 205 XR 3 דלתות 1400 סמ"ק שנת 89 או 90 רכב די טוב עלות דלק וחלפים נמוכה נוח, עובדה שעוד רואים אותו די הרבה מחירון שלה 8000 שקל בערך די מתאים לדרישות שלך.

עלות הדלק נמוכה...נכון, אבל מרבית המכוניות הללו נמצאות כבר בשלבי התפוררות מתקדמים וקניה של רכבים כאלו צריכה להיות בהסתייגות היסטרית של מצב הרכב הספציפי. בכל מקרה, לא הייתי בונה על האיכויות של הדגמים הללו בשנתונים האלו. אולם המודל גבוה, אבל אין לזה גיבוי מלא באיכות או אורך חיים עדיף. רק מודל.

 

עכשיו תסביר את עצמך שנית למה זרקת המלצות באויר שלא קשורות לשום דבר (למרות שמההודעה הראשונה בשירשור זה ניתן בהחלט לראות כי הבחור מחפש מכונית בזול, לבצע "יישור קו" ולנסוע בראש שקט).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איזה שטויות לא זרקתי שום דבר לאויר.

 

קודם כל הוא בסך הכל ביקש רעיונות, להרחיב את אופקיו... זה ברור שיש הבדלים בין רכב לרכב במצב תחזוקה וכו...

 

ה-205, אוטו חמוד לדעתי לא יקר, מתאים לתקציב שלו וזה עובדה שעוד רואים כאלה בשטח, חלק במצב טוב.

 

האלפא אני יודע שזה אוטו חזק יחסית ראיתי אותו הרבה במפגשים וכו... אני גם יודע שהוא עושה בעיות ונמצא הרבה במוסך וציינתי את זה.

 

ה-504 יש אותו לאח של חבר שלי שנת 69(!!!) ועדיין נוסעת גם יש לה מערכת והיא נוחה אז אני יודע שהיא בסדר.

 

זה הכל תשמע אני לא נתתי לו נתוני מנוע או דברים שאני לא מבין בהם במכוניות האלה, נתתי לו דברים מאוד שטחיים על המכוניות ומאוד כלליים, כמו כן אני גם לא נתתי לו מודעות של הרכבים האלה ואת השמות של הנהגים ואת הטלפונים שלהם ואמרתי לו שירוץ לקנות, בסך הכל הוא ביקש רעיונות אז נתתי לו את מה שעלה לי לראש ואני חושב שאפילו צדקתי ברוב הדברים שאמרתי על המכוניות האלה ואני לא מבין למה צריכים להיות כאלה כבדים פה, בסה"כ מציע לו הצעות שיבדוק לא יותר, למה צריך ישר לקטול? :?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

יאללה מה אני יכול להגיד לכם? :?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...