Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי אופל טיגרה 1.6 ליטר שצורכת שמן במסגרת המותרת לפי ספר היצרן (כ- 0.75 ליטר לאלף ק"מ), דפוס הנהיגה הוא דיי אחיד: בד"כ בתוך העיר וכפעם בחודש בכבישים בין עירוניים.

 

המנוע צורך בד"כ כ- 0.6 ליטר באלף ק"מ אבל שמתי לב שהצריכה לא אחידה (כלומר ב-500 אין צריכה בכלל אבל ב- 1000 ק"מ חסר כ- 0.5 ליטר)...

 

למישהו יש הסבר?

 

חשוב לציין: המנוע עבר שיפוץ ראש והחלפת רינגים (אין ספק לגבי טיב העבודה), נסעתי מאז כ- 5000 ק"מ...

 

אני משתמש בשמן מנוע 10/40 של GTX.

 

תודה

פורסם
שלום לכולם,

 

ברשותי אופל טיגרה 1.6 ליטר שצורכת שמן במסגרת המותרת לפי ספר היצרן (כ- 0.75 ליטר לאלף ק"מ), דפוס הנהיגה הוא דיי אחיד: בד"כ בתוך העיר וכפעם בחודש בכבישים בין עירוניים.

 

המנוע צורך בד"כ כ- 0.6 ליטר באלף ק"מ אבל שמתי לב שהצריכה לא אחידה (כלומר ב-500 אין צריכה בכלל אבל ב- 1000 ק"מ חסר כ- 0.5 ליטר)...

 

למישהו יש הסבר?

 

חשוב לציין: המנוע עבר שיפוץ ראש והחלפת רינגים (אין ספק לגבי טיב העבודה), נסעתי מאז כ- 5000 ק"מ...

 

אני משתמש בשמן מנוע 10/40 של GTX.

 

תודה

ברשותי הייתה אופל טיגרה כמו שלך שנת 97 שעברה 180000 וגם כן אחרי שיפוץ ראש בUMI.

גם אצלי הייתה העלמות של שמן מדי 1000 2000 ק"מ,ולא בגלל נזילה . כנראה שזאת מחלה של הטיגרות.

חייתי עם זה במשך שנתיים שהרכב עבר אצלי עוד 50000 ק"מ. פשוט דאגתי לבדוק תמיד ובתדירות גבוהה את כמות שמן והוספתי כשהיה צריך.

פורסם
ברשותי הייתה אופל טיגרה כמו שלך שנת 97 שעברה 180000 וגם כן אחרי שיפוץ ראש בUMI.

גם אצלי הייתה העלמות של שמן מדי 1000 2000 ק"מ,ולא בגלל נזילה . כנראה שזאת מחלה של הטיגרות.

חייתי עם זה במשך שנתיים שהרכב עבר אצלי עוד 50000 ק"מ. פשוט דאגתי לבדוק תמיד ובתדירות גבוהה את כמות שמן והוספתי כשהיה צריך.

 

נזילה מהיכן? אצלי כנראה אין נזילות...

פורסם
נזילה מהיכן? אצלי כנראה אין נזילות...

אמרתי שהייתה העלמות ולא בגלל נזילה.

הרכב פשוט "אכל" שמן, גם תוסף שהוספתי לשמן ע"מ שיקטין את "אכילת " השמן לא עזר.

אני לא מכונאי כך שלתת לך אבחנה אני לא יכול ,רק רציתי להגיד לך שהרכב נסע מצויין ולא עשה לי בעיות ,פשוט דאגתי לבדוק תמיד את מפלס השמן ולהוסיף במקרה הצורך. אצלי בין טיפול לטיפול(;10000) הייתי מוסיף בערך 2 3 קילו שמן שזה לא מעט אבל מבחינתי זה היה עדיף על הכנסה של הרכב למוסך והוצאה של מאות עד אלפי שקלים תיקון.

פורסם
אמרתי שהייתה העלמות ולא בגלל נזילה.

הרכב פשוט "אכל" שמן, גם תוסף שהוספתי לשמן ע"מ שיקטין את "אכילת " השמן לא עזר.

אני לא מכונאי כך שלתת לך אבחנה אני לא יכול ,רק רציתי להגיד לך שהרכב נסע מצויין ולא עשה לי בעיות ,פשוט דאגתי לבדוק תמיד את מפלס השמן ולהוסיף במקרה הצורך. אצלי בין טיפול לטיפול(;10000) הייתי מוסיף בערך 2 3 קילו שמן שזה לא מעט אבל מבחינתי זה היה עדיף על הכנסה של הרכב למוסך והוצאה של מאות עד אלפי שקלים תיקון.

 

גם אצלי הרכב נוסע מצויין ובכלל לא יוצא עשן שמעיד על שריפה, ניסית שינוי לשמן אחר מ- 10/40?

 

אשמח אם למישהו יש רעיון בנוגע לסיבה לצריכת שמן או אופן הטיפול בה...

 

מישהו מכיר את התוסף לשמן של BG? האם יכול לעזור?

פורסם
גם אצלי הרכב נוסע מצויין ובכלל לא יוצא עשן שמעיד על שריפה, ניסית שינוי לשמן אחר מ- 10/40?

 

אשמח אם למישהו יש רעיון בנוגע לסיבה לצריכת שמן או אופן הטיפול בה...

 

מישהו מכיר את התוסף לשמן של BG? האם יכול לעזור?

זה התוסף שהוספתי, אצלי הוא לא עזר.. אולי לך הוא כן יעזור ,שווה בדיקה עבור כמה עשרות שקלים.

פורסם

אני לא הייתי מוסיף תוספים.

תסים מתחת לרכב בערב בריסטול לבן מתחת לרכב (דאג שלא יעוף מהרוח ע"י משהו כבד) ללילה שלם בבוקר לפני הנסיעה הוצא אותו ובדוק בכל זאת אם אין שום נזילות.

במידה ואכן אין נזילות לא מתחת לרכב ולא מראש מנוע בדוק בקפדנות את ראש מיכסה שסתומים. יכול להיות שיש צורך לחזק מעט את הברגים.

בדוק אפשרות בהחלפת שמנים הבא שמן בצמיגות 15W/40 יכול להיות שהאוטו לא יוכל שמן עם שמן בצמיגות שציינטי.

 

בברכה

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
אני לא הייתי מוסיף תוספים.

תסים מתחת לרכב בערב בריסטול לבן מתחת לרכב (דאג שלא יעוף מהרוח ע"י משהו כבד) ללילה שלם בבוקר לפני הנסיעה הוצא אותו ובדוק בכל זאת אם אין שום נזילות.

במידה ואכן אין נזילות לא מתחת לרכב ולא מראש מנוע בדוק בקפדנות את ראש מיכסה שסתומים. יכול להיות שיש צורך לחזק מעט את הברגים.

בדוק אפשרות בהחלפת שמנים הבא שמן בצמיגות 15W/40 יכול להיות שהאוטו לא יוכל שמן עם שמן בצמיגות שציינטי.

 

בברכה

 

ארתור

 

בהחלט אין נזילות שמן, אולי באמת עדיף לנסות שמן צמיג יותר... למה דווקא 15/40 ?

×
×
  • תוכן חדש...