Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשכח את הקטע של שני סלילים, אם אתה מתכוון לחבר CVR ל 2 ערוצים אז אתה צריך התנגדות סופית של 4 אום, ואם למונו אז רוב המונוים עומדים ב2 אום.

יש שתי תצורות של הסאב הנ"ל: 2 סלילים של 4 אום כ"א, ו2 סלילים של 2 אום כ"א.

 

בברכה.

פורסם

את האמת אני לא מבין על מה אתה מדבר?

המגבר מגביר סט קומפוננט אחד ושני הערוצים הנוספים מחוברים בגישור לסאב,מה זה אומר איזה סאב אני צריך(2,4)סלילים?

פורסם
את האמת אני לא מבין על מה אתה מדבר?

המגבר מגביר סט קומפוננט אחד ושני הערוצים הנוספים מחוברים בגישור לסאב,מה זה אומר איזה סאב אני צריך(2,4)סלילים?

 

לפי התשובה שלך אני רואה שאתה גם לא רוצה להבין, וחבל.

תקנה CVR ועפילו אל תשאל כמה אום כל סליל ותחבר לגישור :twisted:.

 

אני כבר רואה את השרשור הבא בסגנון " ... המגבר שלי נכנס למצב פרוטקשן - מה עושים"

 

אז אני אגיד לך מה עושים - מנסים לקרוא ולהבין מה רושמים כאן בפורום, שום דבר פה לא סתם!

 

בריאות.

×
×
  • תוכן חדש...