Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד חמש שנים וחצי היא רכב אספנות. במושגים של אספנים, פרק זמן כזה הוא הרף עין...

לא כל כך קשה לשמור על האוטו בזמן הזה. להניע פעם בשבוע, לזחול קצת קדימה קצת אחורה... להעלות ולהוריד חלונות...

לעשות ווקס פעם בכמה חודשים, וזהו פחות או יותר.

באחד בינואר 2013 תיסע לתדלק ומשם למכון הטסטים באוטו נדיר, וזה שווה הכל. בטח יותר מכמה אלפי שקלים.

 

צר לי אסף אבל אני חולק עלייך. מניסיון של 2 רבים, אחד עמד שנה וחצי והשני 3 שנים, הנזק הוא עצום, צריך להחליף חצי אוטו בשביל לסוע בלב שקט (ד"א, 2 הרכבים אמורים לעבור בקרוב בדיקות מעבדה בכדי לחזור לכביש אז אני אוכל גם לפרט לך מה הוחלף בכל רכב).

בוקי, אל תתחיל איתי על הבוקר, עוד מילה אחת רעה על ה-1200 ואתה לא תמצא את האופל שלך מחר בבוקר ;-)

עופר, הקרבורטור ה"מיוחד" הזה נכשל במבחן הזמן, אני עכשיו מתעסק עם הזבל הזה במנטה B שלי וכבר יושב לי במחסן קיט הסבה לקרבורטור וובר פשוט בדיוק כמו שנהוג לעשות בחו"ל בגלל אינסוף תקלות בווריג'ט ה#$&@ הזה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עופר, הקרבורטור ה"מיוחד" הזה נכשל במבחן הזמן, אני עכשיו מתעסק עם הזבל הזה במנטה B שלי וכבר יושב לי במחסן קיט הסבה לקרבורטור וובר פשוט בדיוק כמו שנהוג לעשות בחו"ל בגלל אינסוף תקלות בווריג'ט ה#$&@ הזה.

מאייד הוורג'ט יוצר ע"י רוצ'סטר האמריקאית,שנמצאת בבעלות GM.

מאחר ומכירות המכוניות מבית GM בתחילת שנות ה 80' לא היתה בשיאה,בלשון המעטה,ניתקעו במפעל רוצ'סטר כמויות גדולות של המאיידים הללו,שהיו אמורים להיות מותקנים בשברולט שבט ובשברולט קווליר שהושקה ב 81'.

GM ארה"ב אילצה את אופל להשתמש במאיידים האלו,שיובאו לגרמנייה מארה"ב,למרות ששימוש במאיידי סולקס היה זול יותר.

בשנת 85' עברו כל דגמי אופל לעשות שימוש במאיידי פירבורג שבהם השתמשו כל היצרנים הגרמנים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא נשכח שהמשקל העצמי של הקאדט E היה מאוד מאוד גבוה ..

 

:shock::shock::shock: 920 ק"ג זה מאוד מאוד גבוה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ואם לדייק קצת -

KADETT E

הצ'בק 1.3 ברמת האיבזור הנמוכה ביותר - 845 ק"ג בלבד.

סטיישן 1.6 וקבריאולט 2.0 הקבדות ביותר - 1045 ק"ג.

 

KADETT D

1.2 - 835 ק"ג

1.6 SR כמו שבאגירה מחפש - 970 ק"ג.

סטיישן 1.6 דיזל - 1005 ק"ג.

 

הבדלים משמעותיים אין.:-D

 

 

פורסם
צר לי אסף אבל אני חולק עלייך. מניסיון של 2 רבים, אחד עמד שנה וחצי והשני 3 שנים, הנזק הוא עצום, צריך להחליף חצי אוטו בשביל לסוע בלב שקט (ד"א, 2 הרכבים אמורים לעבור בקרוב בדיקות מעבדה בכדי לחזור לכביש אז אני אוכל גם לפרט לך מה הוחלף בכל רכב).

בוקי, אל תתחיל איתי על הבוקר, עוד מילה אחת רעה על ה-1200 ואתה לא תמצא את האופל שלך מחר בבוקר ;-)

עופר, הקרבורטור ה"מיוחד" הזה נכשל במבחן הזמן, אני עכשיו מתעסק עם הזבל הזה במנטה B שלי וכבר יושב לי במחסן קיט הסבה לקרבורטור וובר פשוט בדיוק כמו שנהוג לעשות בחו"ל בגלל אינסוף תקלות בווריג'ט ה#$&@ הזה.

עופר, אמנם אין לי ניסיון רב ובאופל בפרט איני מתמצא, אבל אני חולק עליך. אם אחרי שנה וחצי של אחסנה ראויה, היה צריך להחליף חצי אוטו, כנראה שמצבו לא היה טוב מלכתחילה. בכל אופן, בקרוב אמור להסתיים שיפוץ מנוע באלפא שלי, אחרי שעמדה שלוש שנים. נראה מה אצטרך להחליף כדי להשמיש אותה. כאשר העמדתי אותה היא הייתה במצב טוב מאוד, למעט המנוע עצמו, כמובן.

פורסם
עופאבל אני חולק עליך. אם אחרי שנה וחצי של אחסנה ראויה, היה צריך להחליף חצי אוטו, כנראה שמצבו לא היה טוב מלכתחילה. .

יכול להיות שאתה צודק רק שכאן מדובר על 5 וחצי שנים, לא 1 וחצי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...