Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם ראיתי SR אחת שאם אני לא טועה היתה או לבנה או קרם באחד הרחובות עם המוסכים שליד רחוב המסגר,

תגיד, מה אומר ה-S, איך זה מיתבטא בשוני המכאני? אני שואל את זה כיוון שהסטיישן שאני מדבר עליה היא S 1300.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

S מסמל מנוע עם יחס דחיסה גבוה יותר והספק 75 כ"ס במנוע 1300S, לעומת 60 כ"ס במנוע 1300 "רגיל" (1300N)

 

SR (וגם GT) זה רמת גימור ספורטיבית.

 

 

פורסם

לנו הייתה כזאת במשפחה עד לפני איזה 3 שנים בערך ...

איך אהבתי את האוטו הזה , רק שהוא נהרס עם הזמן בגלל אבא שלי :cry:

מזכיר לי נשכחות , איזה צליל מנוע יש ל1300S

ואגב , יש גם 1.2 עם 65 כ"ס , אז קצת לא הגיוני שה1.3 הרגיל הוא 60 כ"ס

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

ל 1200S יש 60 כ"ס.

ל 1200 ה"רגיל" היו 52 עד 55 כ"ס, תלוי בגירסה.

 

1200 זה מנוע מיושן עם גל זיזים תחתון (OHV).

 

 

פורסם

היו גם SR 1600 עם 90 כ"ס (בארץ) והיו גם GTE עם מנוע 1800 ו 115 כ"ס, אבל עליהן לא שמעתי מעולם בארץ.

הן היו התשובה לגולף GTI .

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

צודק צודק צודק טעות שלי

התבלבלתי לגבי המנועים

 

ל1200 היה באמת מנוע גל זיזים תחתון OHV

ול1300 היה מנוע OHC , גל זיזים עליון

 

איזה דגם בקאדטים האלה בא עם 5 הילוכים ?

או שכולם סטנדרט 4 היל' או אוטומט

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
S מסמל מנוע עם יחס דחיסה גבוה יותר והספק 75 כ"ס במנוע 1300S, לעומת 60 כ"ס במנוע 1300 "רגיל" (1300N)

 

 

נכון - וההספק הגבוה יותר ב -S הושג גם בעזרת מאייד "ואראג'ט" דו שלבי (לוע שני שנפתח בלחיצות "עמוקות") לעומת מאייד "סולקס" שיגרתי בדגמים הרגילים.

בנוסף - כדי לאפשר ביצועים משופרים, נוספו בדגמי ה- 1.3S מוטות פיתול (ANTI ROLL BAR ) הן במתלה הקדמי והן באחורי.

עודד

פורסם
בנוסף - כדי לאפשר ביצועים משופרים, נוספו בדגמי ה- 1.3S מוטות פיתול (ANTI ROLL BAR ) הן במתלה הקדמי והן באחורי.

 

ANTI ROLL BAR זה מוט מייצב, לא מוט פיתול :lol:.

 

 

פורסם

אכן מוט מייצב, הדגמים החזקים סבלו בגלל הדלק הישראלי ופיתחו משקעים בבוכנות ובשסתומים, מעבר לכך הם היו רכבים מהנים לנהיגה שסבלו מתת היגוי מתון, ואחיזה טובה יחסית למתחרים,הם לא עמדו ברמה של הספורטיביות המקבילות, אבל נתנו פייט טוב בשטח לו היו מיועדות, המשפחתיות המפולפלות! המנוע היה מתעייף יחסית מהר (אולי בגלל סגנון הנהיגה הנמרץ) והסימן הראשון לפני הביקור במוסך היה עשן מכיוון האגזוז, בדרך כלל רינגים ומובילי שסתומים היו פותרים את הבעייה לתקופה נוספת. אגב מחליפתה הקדט 1600S מהצורה החדשה, היתה כבר סיפור אחר, ואם מישהו מעוניין ברכב טוב לשימור שיתן גם הנאה מנהיגה פרט למראה הנאה יש לקחת בחשבון אותה במיוחד הדגם הדומה לאלפא סוד זצ"ל!-רן

 

ומי שישים ידו על כזו ירוויח-רן

Kadett.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אגב עוד משהו לגבי הקאדט D

הדגמים המאובזרים באו עם הגה 4 צלעות , דלת אחורית עם מגב אחורי ולא רק בגאז' , תא כפפות בעל מכסה לעומת תא כפפות פתוח ,גאנטים שנראים כמו מגנזיום אבל הם לא (נראה לי שהם מאלומיניום כי אני זוכר שהם מאוד היו רגישים למכות ) , פאנלים דמויי עור וגיר 5 הילוכים? לא בטוח לגבי זה

 

הייתה לנו עד לפני כמה שנים קאדט D מנוע 1.3 5 הילוכים .. 3 דלתות רמת גימור GLS מיבוא אישי

איך אהבתי אותה , האוטו הראשון שנהגתי עליו.

 

עד היום יש לנו קאדט במשפחה , אבל קאדט E מנוע 1.6 אוטומטית שעברה קילומטרז שלא ידוע ...

 

עכשיו נזכרתי שהייתה לנו גם קאדט C שנת 75 אבל זה כבר היה באמת לפני המון המון זמן ..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

הקאדט D היתה מכונית טובה לזמנה,והיוותה שיפור אדיר מהקאדט C אותה החליפה ב 80'.

רק חבל שאורך חייה היה קצר יחסית;אופל די נילחצה מהעובדה שפולקסווגן עמדה להציג ב 84' את הדור השני של הגולף,ופיתחה במהירות את הקאדט E שהוצגה בתערוכת פאריז 84'.

עיצובה של הקאדט E היה חדשני יחסית,מאחר ואופל סברה שגם עיצובה של הגולף החדשה יהיה מהפכני.

אמנם הקאדט E נימכרה היטב,אך מבחינת אופל ניתן היה להמשיך לייצר ולמכור את הקאדט D לפחות שנתיים נוספות.

כמכונית הקאדט E נפלה במספר אספקטים מהקאדט D-תא הנוסעים היה צפוף יחסית,חשוך משהו וסבל משדה ראייה בעייתי,ההיגוי הרגיל היה כבד ארוך ומסורבל וגם נוחות הנסיעה לא היתה מלהיבה.

מה שכן,לקראת סוף דרכה היא זכתה לגירסה ספורטיבית חזקה-GSI 16V בעלת 150 כ"ס,שהיתה מכונית חזקה ומהירה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ולגבי ההודעה של חן, בתור אחד שנהג על הקאדט D ו E , לדעתי מבחינת הרבה אספקטים כמו היגוי , שדה ראייה ,מרחב ונוחות הקאדט D הייתה הרבה יותר נוחה ומוצלחת מהקאדט E

לא נשכח שהמשקל העצמי של הקאדט E היה מאוד מאוד גבוה ..

הצורה שהכי אהבתי בקאדטים הייתה ה3 דלתות של הקאדט D :D

עוד נקודה , לדעתי לפחות הקאדטים , לפחות אלה שהיו אצלנו בעלי איכות הרכבה יוצאת דופן

רכב כמעט בן 20 שנה , הכול שלם (פאנלים,ריפודים,גומיות וכו') וכמעט שלא מקרקש

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...