Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין (לאוקטביה) מנוע בנזין עם 105 כ"ס...

 

כנראה מדובר ב-1.9TDI, המספק 105 כ"ס :-)

 

אכן מדובר ב1.9 TDI עם 105 כ"ס, הספק שלעניות דעתי נמוך קצת למרכב הכבד משהו של האוקטביה.

אם הוספה של 15-20 כ"ס תעלה לא יותר מ-2,000 שקל (לא אתחיל להתעסק עם אגזוזים וכד') - זה נראה לי שווה. בקטע של האחריות יצרן אני מברר כעת, יש מכון ביגאל אלון (לא זוכר את שמו) שמבטיח "אחריות" מפני גילוי יצרן

פורסם

ערכתי בדיקה זריזה והנה התוצאות:

 

צ'יפ של ABT מעלה את ההספק ב-25 כ"ס (130 כ"ס).

http://www.abt-shop.de/default.asp?Shop=1&Id=1963

 

צ'יפ של Superchips מעלה את ההספק ב-27 כ"ס (132 כ"ס).

http://www.superchips.co.uk/models.php

 

צ'יפ של SKN מעלה את ההספק ב-29 כ"ס (134 כ"ס).

http://www.skn-tuning.de/_Rainbow/Images/skoda.pdf

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא ממש מבין בצ'יפים -אבל שמעתי שישנו מכון שעושה את השינוי הנ"ל בלי לךשתול פיזית צ'יפ, אלא רק ע"י תכנות או משחק של מחשב הרכב. לטענתם - זה לא יכול להתגלות בבדיקה. האמנם? הם טוענים שיכולים לשפר את ההספק סדרך זו ב-15-20 אחוז.

 

ואגב - מדובר ב-TDI דיזל כמובן (ידנית, אם זה משנה משהו)

 

קוראים להם ספויילד, יגאל אלון 124.. הם עושים הכל דרך שקע דיאגנוסטיקה, בקודים של יצרן, בלתי אפשרי לגילוי!

 

הנושא בדוק אצלי ברכב, אני יוצא ונכנס מהמוסך המורשה ואף אחד לא יודע כלום!

×
×
  • תוכן חדש...