Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן לבן- תכלכל..... ועוד כמה שאלות..


בנצי
שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אז ככה, כשקניתי את האוטו שלי הייתי מודע ל2 בעיות אפשריות, הראשונה היא הרעידות בזמן הבלימה והשניה היא עשן אפור בכמויות וצריכת שמן היסטרית.

בבעיה הראשונה טיפלתי - החלפתי את הדיסקים והרפידות בעלות של 300 ש"ח.

הבעיה השניה זה סיפור אחר, הכנבתי את הרכב למוסך על מנת להחליף את גומיות השסתומים, מאז הטיפול נסעתי כ 230 ק"מ והעשן נשאר כשהיה, אני צריך ללכת למוסך בעוד 70 ק"מ לעשות כיוון שסתומים, האם אז תיפטר הבעיה? האם יש קשר בין הפיח שהצטבר באגזוז לבין העשן (זה נשמע לי דבילי מאוד). מה כדאי לעשות והאם טיפול בפיח (אינפוזיה) יועיל? בכל מקרה הוספתי לביטוח שלי גם גרירה וטיפולי דרך במידה ואתקע איתו...

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(1)שריפת שמן דרך גומיות שסתומים פגומות.

(2)שריפת שמן דרך מובילי שסתומים פגומים.

(3)שריפת שמן דרך טבעות בוכנה פגומות.

 

לאבחון מאין נובעת השריפה יש לבצע מס' פעולות פשוטות:

יש להעלות את סל"ד הרכב ולבדוק האם הרכב מעשן תמידית או עשן נפלט רק לאחר שהפסקנו והסל"ד ירד.

במידה והרכב מעשן תמידית הבעיה נובעת מ-(3).

ובאם העשן נפלט בסיום הפעולה אזי המקור הוא ב-(1) ו-(2).

 

מאחר וטפלת כבר בשסתומים אז ככל הנראה בעייתך עמוקה יותר והפתרון בשביל המנוע הוא מינימום חצי אוברול.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה פשוט מן "תפעת לוואי" אחרי החלפת התושבות...

כרגע אתה עדיין בהרצה אחרי ההחלפה, אם תופעה זו לא תחלוף בזמן הקרוב

והאוטו ימשיך להוציא עשן לאכול שמן כנראה שהבעיה הגיע עד לרינגים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונאי ראה שהרכב עדיין מעשן ואמר לי שנצטרך להמשיך את הטיפול ברכב, מחר אני מכניס אותו למוסך ליומיים ואחר כך יהיה לי ראש שקט, הבעיה לא הייתה בשסתומים אלא ברינגים. והמכונאי הנהדר הזה מקזז לי את המחיר של הטיפול הקודם מהטיפול הבא...

הוא גם יצא איתי מאוד ישר כאשר באתי לשלם לו. המחיר שנקבע היה 800 ש"ח על השסתומים ו300 על הברקסים, נתתי לו 1100 ש"ח והוא החזיר לי מאה ואמר שהעבודה הייתה קלה משציפה כך שמן הראוי שאשלם פחות... וכך הוא קנה את ליבי.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...