Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

ברשותי סיויק 95 1600 סמק, מנוע zc סטנדרטי מיבוא ששמתי לפני חצי שנה, פילטר פטוח, גיר קצר, קיט הנמכה,מגנז 17 205/40

 

הטיפולים שאוטו עבר מאז שהוא אצלי (חצי שנה):

 

מנוע d16 הוחלף ל zc סטנדרתי שעשה בסביבות ה 30 אלף לפני חצי שנה.

 

לפני שלושה חודשים החלפתי קלץ' לחדש

 

טיפול א': שני תפוחים מקדימה, גומיה לצריה, כיוון פרונט ואיזון גלגלים (כששמתי 17 אינץ')

 

טיפול ב': טיפול 10,000 שכולל פלאגים, פילטר דלק, ניקוי פילטר אוויר, החלפת שמנים ודיסקיות לבלמים.

 

תקלות שידועות לי זה:

נזילה בתיבת גיר (לא בטוח) אם אני זוכר נכון זה מה שאמרו בבדיקה והמוסך שהלכתי אלייו אמר שזה משהו לא רציני בכלל ואין צורך לתקן או להחליף.

 

משאוות קלץ' עליונה נוזלת פעם ב 3 חודש אני מוסיף טיפה שמן קלץ'.

 

והכי חשוב שהחלפתי מנוע הבחור אמר לי שחיישן הלמבדה שבור אז עשו לי שם איזה קומבינה עם הדבקה ועכשיו זה טוב

 

שאלתי אנשים על החיישן ואמרו לי שאם הנורה של התקלה במנוע לא דולקת אז אין בעיה בחיישן למבדה זה או שחור או לבן או דולק או לא...

 

האוטו שלי שוחט אותי בדקל בממצע בין עירוני לעירוני יצא לי 9 ק"מ לליטר 1.

 

ועוד פרט חשוב מאוד שאני לא יודע אם הוא אמין.. אמרו לי שאין לי ממיר קטליטי באוטו......

 

ועכשיו לבעיה:

 

האוטו לא סוחב וזה לא רק שאני מרגיש גם אבא שלי שנוהג וגם אחי שהיה לו אוטו הונדה 93 שיודע מה צריך לתת האוטו..

 

למשל ברמזור אם אני עומד כמעט כל המכוניות בלי פתיחה או משהו רצים כזה על הכביש ולי לוקח זמן

 

או שלמשל יצאתי עם קולט וממש התעמצתי להגיע ל100 עם סחיבה והעברת הילוכים בזמן ועדיין לקחה אותי ואין לה איזה משהו מיוחד. חוץ מזה שהיא 90 כ"ס (שנת 96)

 

הרבה פעמים אני מרגיש שהואטו תקוע כזה ונחנק... לא יודע אם אפשר להסביר במילים... כאילו הוא כבד ממש ויושבים לי איזה 300 קילו באוטו...

 

אם משהו יודע מה הפעולות שאני צריך לעשות אני ישמח לקבל עזרה והכוונה ואם אתם מתכוונים לשלוח אותי למוסכים אז תמליצו לי על משהו שאתם מכירים וסומכים ולא שוחטים בכסף....

 

תודה רבה מצפה לתגובות

פורסם
תחליף חיישן חמצן !

תחזור לג'נט 14!

נקודה.

 

 

קודם כל תודה....

 

מה התפקיד של החמצן הזה משהו יכול להגיד לי?

 

ובקש לג'נט הייתה לי אותה הרגשה גם עם 14

פורסם

חיישן חמצן = חיישן למבדה.

תבדוק, המנוע שלך כנראה יצא מכיוון - ז"א, ההזרקה לא מביאה לתערובת טובה, וזה קורה בד"כ בגלל תקלה באחד החיישנים של ההזרקה. תבריג את הפלאגים החוצה, תשווה אותם בינהם (צריכים להיראות מאוד דומה) ותכתוב, מה מצבם (לפי דף זיהוי פלאגים, למשל כזה - http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html). גם צריכה של 1-9 בבינעירוני גבוהה מדי.

פורסם

*אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך*

 

עשיתי טיפול 10,000 לפני שבוע שבוא החליפו לי את הפלאגים... ואת האמת שאף פעם לא התעסקתי עם הפלאגים באמת..אז אין לי מושג גם אם אני יראה אותם...

 

בדקתי היום בחלקי חילוף מסוימים אמרו לי את המחירים הבאים:

חישן למבדה יפני מקורי 400 שקל (דאנקו משהו כזה)

גרמני 350

קוראני 300

 

לפני עבודה..

השאלה שלי היא שאולי כבר כדאי ללכת למוסך שיזמין בעצמו את החלק ויעשה את כל הסבטוחה וככה הוא גם יהיה אחראי לביצועים.

אם משהו מכיר איזה מקום שממליץ לי עלייו לבדוק את העינין שלי אני ישמח לקבל המלצות...

כי אמרו לי שיש 4 חוטים 5 חוטים ואין לי מושג איזה יש לי בכלל איך יודעים כמה חוטים מתחברים לקונקטור?

ואיפה בכלל החישן הזה יושב? ומה תפקידו משהו יכול להסביר?

 

תודה רבה

פורסם

שלום לך.

 

לא בדקתי תקלות, אין לי מושג איך, אבל אם תסביר לי אני ינסה.

 

בארץ אני מחולון.

 

בקשר למפלג האוטו עבר טיפול לפני שבוע אם היה אי תאימות במפלג אני מאמין שהיו עולים על זה.

 

תודה רבה לכם מחכה לתגובות

פורסם

בדיקות כאלו צריך לבצע במכון הזרקות דלק וגש אל "משה זר הזרקות דלק" שברח' הרכב 5 א.ת סגולה פ"ת,

טל' 03-9341320 ושם תמצא את חיים, שענה לך מקודם והוא יסייע לך.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

 

ברשותי סיויק 95 1600 סמק, מנוע zc סטנדרטי מיבוא ששמתי לפני חצי שנה,אולי המנוע בכלל גמור?

 

פילטר פטוח, יותר נראה לי שהוא פתוח ולא פטוח, בכל מקרה, התקנה לא נכונה יכולה לגרום לירידת הספק משמעותית.

 

גיר קצר, גיר קצר? איזה יחסים? מאיפה הבאת אותו? אולי הכל תקין ופשוט זה הגיר שחונק את המנוע?

 

קיט הנמכה, מאיזה תוצרת? מי הרכיב? מי עשה כיוון פרונט?

מגנז 17 205/40 גם המעבר ל 17 אינצ (מידה שלדעתי קצת גדולה על מנוע 1600)מאט את זינוק הרכב בצורה משמעותית.

 

נזילה בתיבת גיר (לא בטוח) בדקת מפלס שמן גיר?

 

שהחלפתי מנוע אמרו לי שחיישן הלמבדה שבור אז עשו לי שם קומבינה עם הדבקה ועכשיו זה טוב קומבינות זה מעולה, מה מעולה, משובח! במיוחד קומבינות עם הדבקות, במיוחד במיוחד אם זה איזולירבנד ישן שפורק ממיקום אחר ברכב.

 

 

האוטו שלי שוחט אותי בדלק בממצע בין עירוני לעירוני יצא לי 9 ק"מ לליטר 1. עם כל מה שציינת, אתה מתפלא על זה? בנוסף, כל ה"שיפורים" שביצעת ברכב מצביעים על זה שאתה בעל רגל כבדה, אם זה המקרה, צריכת הדלק(בהתחשב ברגל הכבדה וב"שיפורים" שנעשו ברכב) לא כ"כ שערורייתית

 

 

 

האוטו לא סוחב ... ואתה עדיין מתפלא?

 

 

 

אל תחליף שום חיישן.

האוטו שלך צריך דיאגנוזה מקיפה ויסודית.

בילתי ניתן לתת לרכב כזה דיאגנוזה דרך המסך כי שיחקו איתו יותר מידי.

 

עריכה - מי ביצע את הטיפול ומה בדיוק בוצע בו.

מתי התחילה חוסר הסחיבה וצריכת הדלק המוגברת, לאחר איזה תיקון/טיפול/שיפור?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי צריך לכוון הצתה תכניס להלוך גבוה במהירות נמוכה תלחץ עד הסוף על הגז ותנסה לשמוע צילצולים מהמנוע אם יש צילצולים צריך לכוון הצתה והצתה לא מכוונת משמעותה ירידה בסחיבה ויותר בתצרוכת דלק..

פורסם
אל תחליף שום חיישן.

האוטו שלך צריך דיאגנוזה מקיפה ויסודית.

בילתי ניתן לתת לרכב כזה דיאגנוזה דרך המסך כי שיחקו איתו יותר מידי.

 

עריכה - מי ביצע את הטיפול ומה בדיוק בוצע בו.

מתי התחילה חוסר הסחיבה וצריכת הדלק המוגברת, לאחר איזה תיקון/טיפול/שיפור?

 

 

 

את הטיפול ביצע מוסך מורשה מיצובישי שאבא שלי מכיר אותו

רשמתי מה טיפלו בוא

דיסקיות לבלמים, פלאגים, פילטר דלק, ניקוי פילטר אוויר, החלפת שמנים .

 

החוסר סחיבה בוודאות תמיד היה גם אם המנוע הישן וגם אם החדש והצריכת דלק מוגברת הייתה 1 ל7 לפני שהחלפתי מנוע

ושהחלפתי מנוע ניהיה 1 ל 9.

 

 

בקשר להודעה השניה:

שאני שם הילוך גבוה ולוחץ על הגז האוטו מן נחנק כזה כאילו קשה לו לפתח מהירות אין ציצולים זה בטוח.

  • ספונסר פורום
פורסם

ידידי...

ענו לך כאן מטובי בעלי המקצוע.

הוסבר לך שאתה חייב להכנס למישהו שמתמחה ברכב הנ"ל לבדיקה מקיפה.

זה לא משהו שיפתר מול המסך.

אורן בן סימון

פורסם
ידידי...

ענו לך כאן מטובי בעלי המקצוע.

הוסבר לך שאתה חייב להכנס למישהו שמתמחה ברכב הנ"ל לבדיקה מקיפה.

זה לא משהו שיפתר מול המסך.

אורן בן סימון

 

 

אוקיי לאחר כמה בירורים מחר אני נכנס למשהו שמתמכה בהזרקה, הוא יחבר אותי למחשב ויוציא תקלות מהמחשב.

 

תודה רבה לכולם העדכן בקרוב...

×
×
  • תוכן חדש...