Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברה לאחר שביקרתי במוסך התוצאות כאלה:

 

ניסו לחבר אותי למחשב ולא הצליחו מסיבה ש"אין תיקשורת" לא יודע מה זה אומר אין לי מושג..

 

עשו בדיקה לאוטו וגילו שיש בעיה כאשר לוחצים בבת אחת על הגז לאוטו לוקח כמה שניות עד שהטורים עולים והוא נחנק בנתיים.

וזה הבעיה המרכזית לחוסר סחיבה.

 

בגלל שאין מחשב הם לא המליצו לי בוודאות להחליף את הלמבדה\חמצן לפני שאני יחליף סעפת. (לא חייב חדש בגלל עלויות)

ולפי התגובה של הסעפת נוכל לדעת מה עם החיישן מוציא תערובת נכונה. במידה ולא נצטרך להחליף.

בנתיים הם אמרו לי שעד שנסיג סעפת טובה שתספק אותי אני יקח את האוטו גם בגלל שישי שבת ויצאו איתי קשר

לא שילמתי ולא כלום על החשבון ויש לי עוד יומים להתחרת למרות שנראה לי קצת אזוי כל העינין הזה

 

מה אתם אומרים\ ממליצים \ מציעים\ שואלים?

 

(מה זה חוסר תקשורת זה בעיה אצלי או אצלהם?)

יש דרך להוציא תקלות בלי להתחבר למחשב על ידי הבהוב נורות?

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

תתחיל מלסדר את בעיית התקשורת. היא יכולה לנבוע ממחשב דיאגנוסטיקה תקול, או דיאגנוסטיקאי שלא מתמצא בעבודה שלו. זו יכולה להיות תקלה בקו התקשורת בין מחשב הרכב לשקע הדיאגנוסטיקה, או אספקת מתח לשקע הדיאגנוסטיקה. יכולה להיות גם בעייה במחשב הרכב עצמו או במחשבים אחרים ברכב, במידה ומדובר ברכב עם כמה מחשבים ורשת תקשורת, אבל לפני זה צריך לשלול את הגורמים האחרים שהזכרתי.

  • ספונסר פורום
פורסם

אפשרי לגשר 2 חוטים מאחורי התא כפפות כדי להוציא קודי תקלות,חפש מדריך ישן שRACEPECK כתב.

 

אם אתה שואל אותי מתאורך ומניסיוני במנועי הונדה יש בעיה במערכת התזמון,כנראה פיספסו שן.

 

אני נמצא גם כן בחולון,אם תרצה תגיע לבדיקה ללא תשלום.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...