Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי HU פיוניר deh5950 ומגבר 4 ערוצים של פאנסוניק pa4003w

65rmsx4 ב-4אום אני רוצה לקנות סאב וקומפוננט שיעבדו טוב עם המגבר שלי.

אני מעדיף סאב בתיבה מקורית עד 1000שח

קומפוננט 6.5' עד 800שח

פורסם

המגבר שלך נותן 225W בגישור.

לכן, אתה יכול לקחת סאב של קיקר, רוקפורד- שהם 300W בעיקר, ו-150RMS

 

קומפוננט קדימה, מורל, JBL, גודל 6.5

 

המלצה, ללכת לחנות מערכות ולשמוע רמקולים, הכל לפי טעם ושמיעה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה מתכוון ל-rockford p112s4 ו-kicker comp c12 ?

האם 150w rms של סאב יספיקו לי כדי להרגיש אותם ולהנות מהם ברכב?

 

אני חושב להתקין מקדימה קומפוננט focal 165a. האם מישהו שמע אותם? ואיך הם יעבדו עם המגבר שלי?

פורסם
אתה מתכוון ל-rockford p112s4 ו-kicker comp c12 ?

האם 150w rms של סאב יספיקו לי כדי להרגיש אותם ולהנות מהם ברכב?

 

אני חושב להתקין מקדימה קומפוננט focal 165a. האם מישהו שמע אותם? ואיך הם יעבדו עם המגבר שלי?

לדעתי 150RMS זה הרבה, ובטח יספיקו לך.

והקומפוננט של פוקל יתאים למגבר בול, רק הבעיה אם תאהב את האיכות שלו או לא.

כמו שאמרתי, צריך לשמוע ולבחור לפי האוזן.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אתה מתכוון ל-rockford p112s4 ו-kicker comp c12 ?

האם 150w rms של סאב יספיקו לי כדי להרגיש אותם ולהנות מהם ברכב?

 

אני חושב להתקין מקדימה קומפוננט focal 165a. האם מישהו שמע אותם? ואיך הם יעבדו עם המגבר שלי?

 

 

יספיקו, יש לי את C12 והוא עושה לי את העבודה מצויין.

בקשר לרמקולים, לדעתי עדיף מורל פולס עם המגבר הנ"ל.

למרות שהפוקל רמקולים מעולים, הם פשוט לא יהיו מנוצלים מספיק.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

למה סאב בתיבה מקורית?

ב 1000 ש"ח יש לך מבחר די גדול של סאבים. תלוי מה אתה מחפש.

כמו כן גם קומפוננטים יש לך מבחר די גדול.

עכשיו תצתרך ללכת ולשמוע אותם.

פורסם
יספיקו, יש לי את C12 והוא עושה לי את העבודה מצויין.

בקשר לרמקולים, לדעתי עדיף מורל פולס עם המגבר הנ"ל.

למרות שהפוקל רמקולים מעולים, הם פשוט לא יהיו מנוצלים מספיק.

למה שלא יהיו מנוצלים?

המגבר נותן 65RMS הרמקולים רק 60RMS.

לדעתי ירים אותם טוב מאוד.

רק השאלה, האם הוא מתאים לו הרמקול או לא? (מבחינת איכות.)

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אני הולך עם mitsugli גם לפי דעתי המורל יעבדו טוב ולרוב המורל מתאימים כמעט לכל אוזן לכןן אני ימליץ לך עליהם!

ובקשר לסאב דווקא כן ההיתי בוחר ברוקפורד p1 (עדיף על הקיקר בעיני בכול אופן).

מקווה שעזרתי.

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
אתה מתכוון ל-rockford p112s4 ו-kicker comp c12 ?

האם 150w rms של סאב יספיקו לי כדי להרגיש אותם ולהנות מהם ברכב?

 

אני חושב להתקין מקדימה קומפוננט focal 165a. האם מישהו שמע אותם? ואיך הם יעבדו עם המגבר שלי?

 

אם באמת תגיע ל-150WRMS, אתה תרגיש אותם ועוד איך. עם 500WRMS אמיתיים אפשר וכמעט ודאי שהשמשות ברכב יתנפצו.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

או קיי אני חושב ללכת לכויוון רוקפורד P1 . יש לי סובארו אימפרזה ואין שם מקום להבריג מגבר. אז כדי להתקין מגבר אני חושב לשים לוח עץ גדול, להצמיד אותו למושבים אחוריים ועליו להתקין את המגבר. האם זה ישפיע על שמיעת הסאב בתוך הרכב? (האם לוח עץ מבודד את תא מטען?)

פורסם
או קיי אני חושב ללכת לכויוון רוקפורד P1 . יש לי סובארו אימפרזה ואין שם מקום להבריג מגבר. אז כדי להתקין מגבר אני חושב לשים לוח עץ גדול, להצמיד אותו למושבים אחוריים ועליו להתקין את המגבר. האם זה ישפיע על שמיעת הסאב בתוך הרכב? (האם לוח עץ מבודד את תא מטען?)

לגבי העץ אני לא חושב.

אנשים רבים עושים ככה, וזה לא מפריע.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בקשר ל FOCAL אל תעשה טעות ותקנה בלי לשמוע.יש לא מעט שלא מתחברים לצליל של הטוויטרים שלהם.

הסוג השני המומלץ הוא MOREL סידרה כמו PULSE תעשה את העבודה נאמנה.

פורסם

ואני דווקא הייתי הולך על אלה:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=472469

נשמעים הכי טוב מבין כל הדגמים עד המחיר הזה. כן, גם יותר טוב מהפולס עם הטויטר הצרחני צווחני שלהם. (כיוונים כיוונים אבל גם לא עוזרים).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...