Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין את כל העניין .

לדוגמא אם ילד שהוציא רשיון בגיל 17 ויש לו שנתיים נהג חדש, בגיל 19 הוא יכול להסיע רכב מלא ?

האם ילד שהיה לו רשיון לטקטורון מגיל 16 אך בגיל 17 הוא הוציא רשיון לרכב האם בגיל 18 יגמר לו תקופת נהג חדש ?

כלומר לפי מיטב הבנתי ילד שהוציא רישיון בגיל 17 כבר בגיל 19 יכול לקחת רכב מלא ללא כל עבירה על החוק? בלי שום קשר לגיל 21 ??

פורסם

יש מקום שאפשר להבהיר את העניין בצורה קונקרטית?

(משרד הרישוי סתם מחרטט)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
אני לא מבין את כל העניין .

לדוגמא אם ילד שהוציא רשיון בגיל 17 ויש לו שנתיים נהג חדש, בגיל 19 הוא יכול להסיע רכב מלא ? כן

האם ילד שהיה לו רשיון לטקטורון מגיל 16 אך בגיל 17 הוא הוציא רשיון לרכב האם בגיל 18 יגמר לו תקופת נהג חדש ? אאל"ט נהג חדש מוגדר רק על 02, ככה שטרקטורון או מה שלא יהיה לא תופס

כלומר לפי מיטב הבנתי ילד שהוציא רישיון בגיל 17 כבר בגיל 19 יכול לקחת רכב מלא ללא כל עבירה על החוק? בלי שום קשר לגיל 21 ??

 

ה-21 זה כדי שלא יהיה לך איזה סטודנטית בת 24 שתוציא רשיון ושנתיים לא תוכל להסיע יותר מ-2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין הבדל בין נוהג חדש לנהג חדש - אם יש אני רוצה לראות סימוכין!

החוק הנ"ל חל על נהג חדש בלבד, אם אתה לא נהג חדש - החוק הזה צריך לעניין אותך בדיוק כמו חיי הסקס של הצפרדע האפריקנית.

מבין? ועכשיו, במקום להמשיך לחפור פה - אני מפנה אתכם לחיפוש שם פעמיים חפרנו את החוק הזה והובאו ציטוטים וסימוכין.

בקיצור - אם אחד משני התנאים לא מתקיים, אז זהו.

ובקשר לעובדה שכבר היה לך רשיון ביד - אתה זכאי, רוצה להיות בטוח? קח עו"ד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...