Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובכן עלתה בי השאלה מה ההבדל בין חריטה לדיסק חדש ?

חוץ מההבדל הכספי , מה ההבדל בין הביצועים של השניים לאורך זמן , ובכלל.

 

חריטה היא אמצעי זמני וזול להאריך את חיי הדיסקים לפני החלפה.

דיסקים חדשים יהיו תמיד עדיפים, אבל גם יקרים יותר משמעותית.

פורסם

הבדלים ? שוב אני יודע על ההבדלים כספית , אבל ביצועית מה ההבדלים ?

 

ושכחתי לציין , כמה אמור לעלות סט של דיסקים מאווררים לקדימה + רפידות מקצועיות :) ?

 

בתודה מראש.

פורסם
ובכן עלתה בי השאלה מה ההבדל בין חריטה לדיסק חדש ?

חוץ מההבדל הכספי , מה ההבדל בין הביצועים של השניים לאורך זמן , ובכלל.

 

חריטה היא אמצעי זמני וזול להאריך את חיי הדיסקים לפני החלפה.

דיסקים חדשים יהיו תמיד עדיפים, אבל גם יקרים יותר משמעותית.

 

אמנם יקרים אבל לדעתי במחיר שניתן לרכוש דיסקים היום עדיף להשקיע את הסכום ולקנות חדשים.

:-)

פורסם

כשהדיסקים שחוקים מעט אפשר לחורטם אך כמובן שעובים קטן, כמובן שזה זול יותר ותפקודם הדיסקים עדיין תקין.

מתחת למידת עובי מסויימת אין יותר לחרוט ולהשתמש בדיסקים כי הם דקים מדי ומתעקמים.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם
אמנם יקרים אבל לדעתי במחיר שניתן לרכוש דיסקים היום עדיף להשקיע את הסכום ולקנות חדשים.

 

אריאל ניסה להוריד רפידות מ-KAZZA.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

את האמת? אני ממש לא בטוח שעדיין קיים הבדל במחיר בין חריטה לדיסקים חדשים, לפחות עבוד מכוניות נפוצות.

 

ניתן להשיג דיסקים חדשים לחלק מהמכוניות עבור פחות מ-100 ש"ח (לזוג!). אם איני טועה, חריטה עולה כ-50-70 ש"ח לצלחת.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...