Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת אומרת יש לי קומפוננט שהוא 100RMS

אבל המגבר שלי הוא 4 ערוצים של 50RMS

 

במגבר יש 2 ערוצים לא מנוצלים.. האם אפשר לגשר את הערוצים האלה בשביל לתת יותר כח לקומפוננט?

 
 

 

 
 
פורסם

כן זה אפשרי.

אתה מפצל את הכבל RCA שמגיע למגבר (עם זוג מפצלי RCA) ומחבר את ערוצים 1 ,2 ל שמאל ו 3,4 לימין.

את הקומפוננט השמעלי אתה מגשר על ערוצים 1,2 וכנ'ל צד שני.

 

פשוט למדי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה זה קומפוננט של 200rms ?

:?

כנראה כומפוננט כולו דורש 100RMS ,אז אתה לא צריך לבצע שום גישור כי כל צד בקומפ' צריך לקבל 50RMS כמו שמגבר שלך מוציא (אם הוא באמת מוציא 50)

פורסם

אני מבקש שמי שלא סגור על עצמו במתן התשובות שלא יגיב. זה לא מועיל ורק יכול לגרום לאנשים לעשות טעויות.

 

תמיר, בדוק בחוברת ההפעלה של המגבר איך ניתן לגשר אצלך את הערוצים. יש מגברים שיש בהם סוויצ' קטן שלא מצריך העברת RCA \ מפצלים. כמו כן בדוק בחוברת איך מבצעים את הגישור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה זה קומפוננט של 200rms ?

:?

 

 

כנראה כומפוננט כולו דורש 100RMS ,אז אתה לא צריך לבצע שום גישור כי כל צד בקומפ' צריך לקבל 50RMS כמו שמגבר שלך מוציא (אם הוא באמת מוציא 50)

 

 

אני חושב שכל צד הוא 100RMS.. לא כך ?

 

איתמר , תודה על התשובה

 
 

 

 
 
פורסם

כל ערוץ (קרוס) יכול לקבל 100WRMS. זה לא אומר שהוא חייב לקבל אותם. מורל פולס יכול לקבל 120, ואצלי הוא מקבל 60, אז מה? זה מספיק כדי להרוס זוג אוזניים. אם באמת יש צורך ביותר כוח, תגשור.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

ה-60 האלה מספיק, בשבילך, כי אתה חושב ככה. תיתן להם 100 ותראה מה הפולס יעשו :-D

 

כמו אצלי ואצל אחי. אני נותן להם 60 שומעים יפה חזק ונקי, אחי מביא להם 125 ושומעים הרבה יותר חזק ועדיין יפה ונקי (מדובר על דוטק).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

השבוע מגיע TRA960.4, זה בדיוק 125 לערוץ. תהיה לי הזדמנות לבדוק :lol:.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

אם מגשרים 4 ערוצים ל 2 זה מוריד את איכות הצליל, לא?

בד"כ מגשרים רק לסאבים בגלל זה, אם אני לא טועה.

אבל אני לא בטוח שמישהו פה קונטרה או יסתור אותי כי זה מעניין גם אותי... אם זה לא ככה, מחר אני מגשר אצלי באוטו :)

בסוף הכל אותו דבר!!!

פורסם

בד"כ אחוז העיוות בגישור הוא גבוה יותר.

אף פעם לא עשיתי כזה דבר, אבל אני חושב שבגלל שלערוץ 1 ו2 יהיה לו גיין וכיוונים משלו וערוץ 3 ו4 גם גיין וכיוונים משלו, הם לא ישמעו אותו דבר ובגלל זה עדיף לא לגשר.

שוב, זו רק השערה שלי, אף פעם לא ניסיתי.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

ומה הבעיה שיהיה לכל רמקול כיוון משלו ?

 

והשערות עדיך לא לאמר אלא לשאול לגביהם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...