Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בתור מתנת יום הולדת אני מעוניינת להשכיר לחבר שלי רכב ספורט יוקרתי ומפנק ליום אחד (משהו רציני שלא רואים על הכביש בד"כ).

שמעתי שקיימות כאלה סוכנויות, אך לא הצלחתי למצוא כלום.. כמובן שהסוכנויות המוכרות כמו אלדן או אויס לא מתעסקות ברכבים מסוג זה.

האם מישהו במקרה שמע על סוכנות כזו? מצאתי אחת באינטרנט, שנראה שכבר לא קיימת (זאת ברח' המסגר 175 בת"א)

 

אני אודה לכל עזרה.. כי זו באמת המתנה המושלמת...

 

תודה!!!

פורסם
שלום לכולם,

בתור מתנת יום הולדת אני מעוניינת להשכיר לחבר שלי רכב ספורט יוקרתי ומפנק ליום אחד (משהו רציני שלא רואים על הכביש בד"כ).

איזה גיל? מתחת לגיל 24 תשכחו מהשכרת רכ בקטגוריה בינונית ומעלהץ

 

שמעתי שקיימות כאלה סוכנויות, אך לא הצלחתי למצוא כלום.. כמובן שהסוכנויות המוכרות כמו אלדן או אויס לא מתעסקות ברכבים מסוג זה.

מה הגדרתך לרכבים מסוג זה? ספורט מאוד קשה למצוא. רכבי יוקרה כמו BMW 520, יגואר S TYPE, מרצדס E-CLASS וכו' ניתן למצוא ברוב חברות ההשכרה (הרץ, אוויס וכו').

באלדן ישנה קרוס-פייר במחיר של כ-1200 ש"ח ליום עם הגבלה של 200 ק"מ (שעם קצת קשרים אפשר להשיג ללא ההגבלה הזו אבל במחיר לצערי הם לא מתגמשים יותר מדי)

האם מישהו במקרה שמע על סוכנות כזו? מצאתי אחת באינטרנט, שנראה שכבר לא קיימת (זאת ברח' המסגר 175 בת"א)

במסגר 175 בת"א מעולם לא הייתה סוכנות. הסוכנות המופיעה באינטרנט היא לא יותר מפרויקט דמיוני שנבנה על ידי

נער כפרויקט הגשה בית ספרי לפני שנים ואיכשהו נשאר ברשת ומופיע במנועי החיפוש. אין ולא הייתה הסוכנות הזו.

אני אודה לכל עזרה.. כי זו באמת המתנה המושלמת...

 

תודה!!!

 

ראה תגובות באדום

Lexus CT200H

פורסם

גיס של חבר שלי עובד באלדן והוא נסע על הקרוס-פייר במחיר מצחיק , וכמובן שלקחתי סיבובון קטנטן בחניון, רכב מדהים, אני מאמין שעם קצת דיבורים ו1500 ש"ח ניתן להשכיר את הרכב בלי הגבלת הקילומטרז'.

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם

יש לי רעיון אחר בשבילך

באותו כסף תקני לו קורס של נהיגה מתקדמת

 

הוא גם יהנה וגם יהיה לו יותר ידע ויותר בטיחות

 

אני חושב שזה עדיף:idea:

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
תנסה פה:

http://www.toplesscarclub.co.il/

 

תעדכן אותנו אם הם עדיין קיימים ומה המחיר, כי שמעתי שהם כבר לא, אבל אני לא יודע כמה המידע היה אמין.

 

שחר

 

המיאטה שלהם נמכרה ממזמן לאפרת המדריכה מ-"מסלולים".

העסק הזה לא כלכך הלך ואם איני טועה הוא כבר לא ממש פעיל.

Lexus CT200H

פורסם

עזוב אותך מחברות ההשכרה, תן למישהו פרטי שיש לו רכב שאתה רוצה כמה לירות וקח את הרכב ליום...

פורסם
תן למישהו פרטי שיש לו רכב שאתה רוצה כמה לירות וקח את הרכב ליום...

כן, והוא גם יסכים את הרכב שלו בשביל ה"כמה לירות" שלך (נאמר בציניות, למי שלא הבין).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יש לי רעיון אחר בשבילך

באותו כסף תקני לו קורס של נהיגה מתקדמת

 

הוא גם יהנה וגם יהיה לו יותר ידע ויותר בטיחות

 

אני חושב שזה עדיף:idea:

 

הצעה מעולה לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...