Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תרומתי הצנועה.

 

 

 

 

שיהיה בהצלחה

 

ל'

11.JPG

22.JPG

33.JPG

44.JPG

55.JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד!

פעם ראיתי במו עיני אופל קדט קבריולט (יש לי פטיש לקבריולט) עם רישוי ישראלי.

האם היא עוד בחיים? היש לה אחיות?

opel kadett.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני מכור אבל בכל זאת.

אותי מעניינות הרבה יותר ההונדות שהגיעו למפגש, במיוחד הסיוויק השחורה, במילה אחת וואו!

 

למה לא צילמתם גם את המפגש הסיוויקי הקטן שהייה שמה?

פורסם

ראשית, תודה על הפרגון והמחמאות.

 

הטיגרה הכסופה היא בעצם טיגרה אפורה. הצבע הוא צבע חדש, הכהייה של 20% מהצבע האפור המקורי של הטיגרות.

עבודת צביעה מקצועית מאוד וברמה גבוהה, על איכות משלמים.

 

האופל קופה הירוקה היא אופל קליברה V6 ידנית (מנוע אומגה) מהאחרונות בארץ. לרכב הוזמן מנוע קליברה 2.0 ט' חדש.

רכב מעולה, מנסיון אישי של כשנתיים וחצי בהולנד.

יש קליברה אדומה אוטומטית בנהריה, כנראה נראה אותה במפגש הבא.

 

שתי מנטות ביטלו ברגע האחרון, כנראה יגיעו במפגש הבא. כך גם אופל אולימפיה רקורד 59.

אני אישית מקווה לראות אופל קלאסיות, השוואה בין ישן לחדש הינה השוואה לגיטימית ומעניינת.

על קדט קבריולט לא ידוע לי.

 

מועדון הונדה הצטרף אלינו מאוחר יותר, יחד עם מגוון רכבים נוספים.

אין תמונות מכיוון שהתמקדנו במועדון אופל ולא ברכבים אחרים.

 

המפגש פורסם בפורומים שונים, שאיפה זו לא יצאה לפועל בקארס.

אגב, כל בעל אופל מוזמן למפגשי המועדון, ללא קשר לדגם הרכב או נתוניו, פרטים בה"פ.

פורסם
אני מכור אבל בכל זאת.

אותי מעניינות הרבה יותר ההונדות שהגיעו למפגש, במיוחד הסיוויק השחורה, במילה אחת וואו!

 

למה לא צילמתם גם את המפגש הסיוויקי הקטן שהייה שמה?

 

כי זה היה מפגש של מועדון אופל, והשרשור הזה הוא של מועדון אופל. :roll:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מזה, מאז שמכרתי את הרכב אין יותר אסטרה GSI בארץ ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תקשיב חבוב, אני לא יודע מאיפה אתה (אבל אני יודע שאתה מנתניה כי זה רשום לך במיקום)

אבל אני אף פעם לא אחרון, אני תמיד אחד ליפני האחרון (זה גם רשום לי במיקום)

אז איפה האחרון ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כל הכבוד על היוזמה המבורכת!

 

חבר של קנה לא מזמן אופל טיגרה 97 1.6L ואני חייב לציין שהאוטו בהחלט מהנה לנהיגה, אמין ומיוחד ביותר. הוא מאוד אוהב את הרכב הנ"ל וכמוני מתעניין בכל פעילות מוטורית, אני בטוח שהוא היה מגיע למפגש שלכם במידה והיה מודע לקיומו, נקווה שבפעם הבא נדע לקיום המפגשים של מועדון אופל.

 

הנה תמונה אחת מאחד המפגשים שלנו שהוא יצטרף אליו:

 

p2030077tz2.th.jpg

 

בברכה,

גיורא

 

נ.ב. הבחור מודע לקיומו של מועדון אופל אך כרגע אין לו אינטרנט בבית בשביל להיצטרף לקהילת המועדון.

פורסם

יש הרבה יותר מקאדט קבריולט אחת בצפון! אני מכיר אחת לבנה סטנדרטית של בחורה מחיפה ויש עוד הרבה (לפחות 3 שראיתי אישית) שניראות ככה מהכפרים...

 

 

 

 

 

norm_E0087C489CE340AA822A30E899BCC330.JPGnorm_AD12840736BB4B41AFB08CCA34D500E9.JPG


×
×
  • תוכן חדש...