Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רכשתי צמיגים חדשים לרכב ואחרי כ 2500 ק"מ ישנם המון סדקים בהיקף הצמיג.

בעל המוסך לא רוצה לשמוע מזה,ולא מתיחס לבעיה.

האם ניתן להתלונן אצל איזשהוא גוף שמטפל בזה?

תודה.

פורסם

תבדוק מה התאריך שבו יוצר הצמיג (יש בדופן הצדדית כיתוב, כזה למשל - 1203 יהיה השבוע ה 12 בשנת 2003), סביר מאוד שנמכר לך צמיג שיוצר לפני הרבה שנים והגומי בו כבר התיישן.

במידה ואני צודק, כתוב פה את תאריך הייצור של הצמיג - כך אוכל לבדוק לך מה החוק אומר בקשר להתיישנות צמיגים (זאת אומרת מה הגיל המקסימלי של צמיג שמותר למכור), ככה תוכל לפנות לאיגוד המוסכים עם תלונה (כמובן כל זה בהנחה ששמרת את חשבונית הקנייה כך שתהיה לך הוכחה לתאריך הקנייה).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

למיטב ידיעתי לא קיים בארץ חוק לגבי התיישנות צמיגים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
התאריך שרשום על הצמיגים הוא 4/06

 

צמיג חדש יחסית, אפשר להגיד.

התאריך הזה הוא על כל הצמיגים?

 

של איזה מותג הצמיגים שלך?

Xbox12341

פורסם

כנראה שזו בעייה בצמיגים הספציפיים שקנית, מצב כזה לא אמור לקרות בצמיג שקיים שנה.

הדרך היחידה היא לדבר לליבו של בעל המוסך ולנסות להגיע איתו להסדר, מקווה שתצליחו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
שלום

רכשתי צמיגים חדשים לרכב ואחרי כ 2500 ק"מ ישנם המון סדקים בהיקף הצמיג.

בעל המוסך לא רוצה לשמוע מזה,ולא מתיחס לבעיה.

האם ניתן להתלונן אצל איזשהוא גוף שמטפל בזה?

תודה.

----------------------------------------------------------------------

תשובה

בבקשה :idea: בדוק את תאריך הייצור הטבוע על דופן הצמיג בתוך אליפסה מאורכת, התאריך מופיע באופן הבא: סה"כ 4 ספרות, שתי הספרות הראשונות הן מספר השבוע ושתי הספרות האחרונות מצביעות על השנה, לדוגמא: 1206 שבוע ה12 (חודש מרס) של שנת 2006.

כנראה שמכרו לך צמיגים ששכבו על המדך מספר שנים...דבר ידוע שלצמיג חיי מדף מוגבלים , אם רכשת צמיג חדש דרוש שיהיה חדש (עם תאריך היצור של אותה שנה ).

דוד

באר שבע

 

איגוד המוסכים.

-------------------------------------------------------

לדעתי :idea: ,יש לפנות למשרד התחבורה, אגף הרכב/ מוסכים. זו הכתובת ולא האיגוד ...של המוסכים...יש כאן ניגוד אינטרסים !!???

 

דוד

באר שבע

 

כנראה שזו בעייה בצמיגים הספציפיים שקנית, מצב כזה לא אמור לקרות בצמיג שקיים שנה.

הדרך היחידה היא לדבר לליבו של בעל המוסך ולנסות להגיע איתו להסדר, מקווה שתצליחו.

---------------------------------------------------- :idea: ------------------------

תוספת

סדקים המופיעים בצמיג בן שנה בלבד יכולים להווצר משתי סיבות:

1 פגם ביצור (בתהליך הגיפור של הגומי)

2 לחצי אוויר נמוכים מהדרוש

 

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...