Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שלא הגזמתם

הבחור שאל על מקום מיקצועי והציג לכם מגבר בכדיי שתראו מה הוא מתכנן להתקין

יש ת'רד על זה פעם בשעה

אז פעם אחת שיש משהו באמת מעניין כולם משנים פאזה

 

גל אמר אגב משהו נכון בקשר למשתמשים השקטים, תיזהר

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש (תתיישן)

חבר'ה זכותו של הבנאדם להתלהב מ"יצירת מפות" אנחנו רק באמת מזהירים לטובתך שלא תיהיה יותר מידי בולט בשטח ושלא תציין יותר מידי פרטים

כי המון פה בפורום אכלו על בשרם מספר גניבות לא מועט (ואני ביניהם).

מתקין על? אין חיה כזאת. יש כמה מתקינים מומלצים אם תרצה

אני ימליץ על עופר רוטמן מהיכרות אישית ומזה שראיתי ושמעתי כמה עבודות שהוא עשה אני ממליץ.

לדעתי גם יש את דני זומרשטיין ממצת אור בחיפה (אם זה האזור שלך) אז גם הוא מומלץ.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אם היית מדבר איתי לפני חודש, הייתי ממליץ לך על אדי מערכות.

היום זה כבר סיפור אחר, עשו לי קצת בעיה עם רמקול שהבאתי מחו"ל.

מחר אני נוסע אליהם שהם יראו את זה ויציעו לי פתרון, אז אולי בכל זאת למרות הפשלה הם יצאו רצייניים ויחליפו את החלק ויסדרו את הכל על חשבונם. במקרה הזה כמובן שאני אמליץ עליהם, כי בודדות החנויות התקנה שאני יכול להגיד שנותנות שירות רציני ומודים בטעויות.

פורסם
אולי תפסיק להתלהב ממגבר!

אתה רוצה המלצה על חנות טובה, פשוט תכתוב שאתה מעוניין בהמלצה למתקין איכותי באיזור כך וכך להתקנת מגבר איכותי ונדיר. זהו, ולא "יש לי" ו"אני מינימום מליונר".

 

:evil: גיא

 

 

שוב שלום לכולם:

 

1. בכותרת של התרד היא לא שלי (היא נערכה ע"י המנהלים)

2. להתלהב מהמגבר !!!! לא צריך להגיב אלא מבינים יוכלו להבין.

3. אם זה אצלך בקטע של מליונר ומי יש לו ומי אין לו אז אצלי אחרת מה שמעניין אותי זה איכות הסאונד.

4. לגבי גניבות מאוד נזהרתי והתכוננתי, אז רק שינסו והפתעה גדולה מחכה להם (וזה הזמנה בפומבי לכל גנבינו המפוזרים נסו אותי)

 

 

כל מה שבקשתי זה המלצה על מתקין שמתעסק עם מגברי על כמו Krell McIntosh Donson...

ובמה שאתם טובים זה להסתלבט ולרדת על אנשים..

 

ולכל המבינים למיניהם תקראו כמה כתבות וחוות דעת על המגבר הזה . אולי תבינו.

פורסם
אני יכול להמליץ לך על חנות בשם ספויילד יש שם בחור בשם דודי שהוא עושה עבודות שחבל על הזמן דברים ברמה גבוהה שאין בארץ ובנוסף הוא עבד הרבה שנים בארצות הברית אם אני לא טועה המגבר שלך משם תקפוץ לשם ותראה מה זה מתקין אמיתי

דודי מאוד מאוד מומלץ בחום.!!!:lol:

גש תתרשם אם מה הוא מתעסק ושמע רכב אחד או שניים ממה שכבר עבר דרכו...(רזומה מאוד עשיר יש לו :-D )

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

גבר תזכיר לי איפה אתה גר בדיוק? :twisted:

 

הרבה גיבורים נפלו, אם הם לא יצליחו לפרק את המגבר, הם יקחו את הרכב על הדרך :))

 

בהצלחה בהתקנה.

 

תמיר

פורסם

ציינתי כבר ששכן שלי הוא נהג גרר מיומן?

אל תזמין גנבים

כי זה יקרה

הקנגו זה לא הרכב הכי נעול שקיים

חלונות גדולים , דלתות גדולות

ומנעולים זולים

אלא אם כן תקעת רב בריח על כל דלת

אני לא רואה משהו שיעצור גנבים , גם לא רב בריח

הרעיון הכי טוב בשביל הוא רצפה כפולה מברזל [קצת כבד:)]

אבל ניתן לעשייה

היה לי קצת משעמם ותכננתי את זה בראש

כולל מאווררים ומקום למצבר, ועם מנעולים

מסתבר שאת הכל ניתן לעשות עם פלזמה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
שוב שלום לכולם:

 

 

4. לגבי גניבות מאוד נזהרתי והתכוננתי, אז רק שינסו והפתעה גדולה מחכה להם (וזה הזמנה בפומבי לכל גנבינו המפוזרים נסו אותי)

באיזה תאריך אתה נוסע לחופשה משפחתית והאוטו נשאר בחנייה ??

מתחשק לי איזה מגבר היי-אנד פלצני.

מיליונר :evil:

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים ממנו, אלו ממש תגובות של קנאה.

 

הבחור רכש מגבר מיוחד, אפילו יותר מיוחד מה-Z4200! שכל מי שרוכש אותו כאן עושה מזה סרט ורוצה לדעת האם יש לכם המלצה למתקין רציני שיודע להתעסק ולהעריך ציוד טוב ולא יבצע התקנה ביזיונית.

 

זה כמו שמישהו עם מרצדס ייכנס וישאל אם אתם מכירים מוסך טוב ותקטלו אותו כי הוא בא להשוויץ שיש לו מרצדס.

פורסם

אני לא יודע עם, אתה זוכר את השרשור הראשון שלו בפורום.

 

אבל תחפש ותקרא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
שוב שלום לכולם:

 

1. בכותרת של התרד היא לא שלי (היא נערכה ע"י המנהלים)

2. להתלהב מהמגבר !!!! לא צריך להגיב אלא מבינים יוכלו להבין.

3. אם זה אצלך בקטע של מליונר ומי יש לו ומי אין לו אז אצלי אחרת מה שמעניין אותי זה איכות הסאונד.

4. לגבי גניבות מאוד נזהרתי והתכוננתי, אז רק שינסו והפתעה גדולה מחכה להם (וזה הזמנה בפומבי לכל גנבינו המפוזרים נסו אותי)

 

 

כל מה שבקשתי זה המלצה על מתקין שמתעסק עם מגברי על כמו Krell McIntosh Donson...

ובמה שאתם טובים זה להסתלבט ולרדת על אנשים..

 

ולכל המבינים למיניהם תקראו כמה כתבות וחוות דעת על המגבר הזה . אולי תבינו.

 

דבר ראשון לא היה לי ניסיון אבל הבנתי שדני זומרשטיין מצויין.

 

דבר שני לגבי הגנבות, יש לי דבר אחד להגיד לך גנב יכול לגנוב ה-כ-ל-! בלי יוצא מן הכלל אז אל תפתח פה כי בסוף אתה תתבאס שחבל לך על הזמן וחבל לי עלייך. (תאמין לי זה לא בעיה לברר מאיפה אתה מי אתה ואיפה אתה גם ומה המכונית שלך, באמת לא בעיה).

"איך נפלו גיבורים" - המשפט יהיה מיועד בנוסף גם לך אם לא תשתוק.

 

דבר שלישי אל תזלזל החברי הפורום פה כי תהיה בטוח הם יודעים יותר ממך כי הרבה פה מהנדסים וכדומה וחבל שלא תקבל עזרה כי אתה מזלזל בחברי הפורום.

 

דבר רביעי לכל האנשים שיש להם חוות דעת על כמה שהוא עשיר טחון וכו, תשמרו את דעותיכם לעצמכם כי זה לא מעניין אף אחד וזה סתם מעצבן את כולם וחורג מנושא הת'רד.

 

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

פורסם
דודי מאוד מאוד מומלץ בחום.!!!:lol:

גש תתרשם אם מה הוא מתעסק ושמע רכב אחד או שניים ממה שכבר עבר דרכו...(רזומה מאוד עשיר יש לו :-D )

 

אם זו לא יותר מדיי חדירה לפרטיות - אפשר לשאול היכן אתה עובד?

 

איציק.

פורסם

נראה לי שכולם קצת נסחפו עם התגובות בשירשור הזה. אחד אומר "כולה אמר שיש לו מגבר על תביאו לו מתקינים" - אז למה אתה לא ממליץ בעצמך?

והשני אומר "מה אתה מתלהב מהמגבר הזה" - למה אתה בכלל מגיב פה אם זה מה שיש לך להגיד? (וההערות הם בכלליות).

אחלה מגבר מבחינת נתונים, תלוי גם אם הוא אחלה מבחינת העבודה שלו (בכל זאת 10 שנים). מתקינים? כמו שאמרו והמליצו לפניי מיליון פעם - עופר רוטמן במרכז דני זומרשטיין בצפון, שמעון מסאונד סטורם גם במרכז ורועי א. חבר פורום שהחליף לי את כל החיווט היום באוטו (בלילה!!!) :lol: (האחרון בצחוק אבל הוא עוד יהיה מתקין מתישהו).

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני לא מבין מה אתם רוצים ממנו, אלו ממש תגובות של קנאה.

 

הבחור רכש מגבר מיוחד, אפילו יותר מיוחד מה-Z4200! שכל מי שרוכש אותו כאן עושה מזה סרט ורוצה לדעת האם יש לכם המלצה למתקין רציני שיודע להתעסק ולהעריך ציוד טוב ולא יבצע התקנה ביזיונית.

 

זה כמו שמישהו עם מרצדס ייכנס וישאל אם אתם מכירים מוסך טוב ותקטלו אותו כי הוא בא להשוויץ שיש לו מרצדס.

 

קנאה?

 

יש פה מס' חברים אם מגברים לא פחות טובים. אז בבקשה בלי דיבורי סרק!


×
×
  • תוכן חדש...