Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי תאונה רצינית שנעשתה עם האוטו שלי ניסאן אלמרה 2003 הרכב הלך טוטלוס..

ואבא שלי מתלבט בין שלושה מכוניות

 

מאזדנה לאנטיס 323 1.6 2003-2004

 

יונדאי אלנטרה 1.6 שנת 2003-2004

 

הונדה סיווק 1.6 אני לא ממש זוכר את השנה אבל זה אלו עם התחת המרובע הזה מאחורה 2002-2003 אני חושב

 

מה עדיף לקנות מבחינת הכסף מבחינת אמינות,חלקים,ביטוח,תחזוקה הכל הכל

פורסם

שלום לך

בעניין המכוניות שחשבת לקחת העניין הוא כזה שלושתם מכוניות יפניות טיפוסיות לטוב ולרע(כמובן חוץ מיונדאי אבל כיום היא כבר ממש בסטנדרט של היפנים) מבחינת אמינות שלושתם אמינות מאוד חולשה מסויימת קיימת בגירים של המאזדות שמשום מה ב-100000 דורשות שיפוץ. דגמי ההונדה דווקא מחזיקים טוב מחירון בשונה מיונדאי ומאזדה שהציפו את השוק ברכבים מתוצרתם מבחינת ביצועים ההונדה טובה יותר 11.9 שניות למאה מהירות מקסימלית של 180 צריכת דלק של 1:12 ממוצע

יונדאי עושה לפי מה שזכור לי כ-13 שניות למאה מהירות מקסימלית 175 צריכה של 1:11 בערך

מאזדה 12.8 שניות למאה מקסימלי 170 קמ"ש 1:12 ממוצע

סה"כ רכבים טובים אני ממליץ לך לשקול גם את הטויוטה קורולה המצויינת והפורד פוקוס שניהם רכבים ברמה מעולה

דעה שלי אם אתה נעול על שלושת הרכבים הספציפים לך על הונדה

 

בברכה

שמואל

פורסם

לי היתה אלנטרה שנת 2001

צריכת דלק ממוצעת 1:9.

והיו גם תיקונים רבים במוסכי יונדאי מורשים.

למכור פשוט לא הצלחתי , למרות 8 פרסומים בעיתון הגדול במדינה, אף אחד כמעט לא התקשר

 

המלצתי האישית אליך - תתרחק מאלנטרה

 

מקווה שלא העלבתי אף אחד, כמובן שייתכנו גם סיפורים כאלו בכל סוג רכב.

פורסם

לנו יש סיוויק 2004 אוטו מעולה, קליל זריז אמין, ועולה על 2 המכוניות שציינת.

מה גם יותר קל למכור אותה.

האוטו עושה 1 ל 11 בתוך העיר.

ההונדה יותר יפה

מחפש קומפוננט עד 300 שקל

פורסם

שלושת המכוניות, הן מכוניות שהמילה בינוני יפה להן.

בלחץ מסוים (במידה ואלו היו שלושת המכוניות היחידות בעולם) הייתי לוקח את הסיויק שלזכותה ציוני בטיחות טובים יותר, מרווח אחורי טוב ומנוע מצוין.

לדעתי, בתקציב שציינת יש מתחרות עדיפות משמעותית. 307, פוקוס ואפילו טויטה קורולה יהיו עדיפות על שלושת המכוניות.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

את האמת,אבא שלי מעדיף יותר את היונדאי אלנטרה גם מבחינת הביטוח גם מבחינת תצרוכת דלק,אחזקה הכל

אך היא לא ממש מהירה..אפשר אולי נתונים עלייה?כמה כוח סוס מ0 עד 100

×
×
  • תוכן חדש...