Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אז ככה... יש לי יונדאי אקסנט 98 gls

ורציתי לדעת איך אני מוצא את החוט של האטנה החשמלית

שאני יחבר אליו את הרדיו דיסר ויעלה לי האטנה

פורסם

החוט של ה rmote שהוא בעצם פיקוד גם למגבר וגם לאנטנה חשמלית ושולט על העברת חשמל

הוא בצבע כחול כמעט בכל הרדיו דיסקים אם אין לך חוט כזה בודד

אז תחפש חוט בודד שאולי הוא בצבע כחול לבן

בכל מקרה אם לא תמצא למרות שאני לא מאמין יש לך סקיצה על הרדיו דיסק של כל החיבורים תחפש פשוט שם באיזה צבע הכבל של ה rmote וחבר אותו לחוט הפיקוד של האנטנה

לאחר שהיא מחוברת כמובן לקוטב של ה + במצבר ו גם לשסי של האוטו -

 

בהצלחה ...

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

תודה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית*** אבל בעיניין הרדיו דיסק אני יודע את הצבע פשוט את הצבע של החוט של האוטו של האטנה אני לא יודע...

אתה מבין?

פורסם

אז תפתח את המקום שבו נמצא כל המנוע של האנטנה ותזהה איזה חוט הולך לפלוס איזה לשסי (-) ואיזה ל rmote

תעקוב פשוט אחרי הצמא של השלושה חוטים שיוצאת מהמנוע של האנטנה

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אם כבר אנטנה חשמלית

 

אין מניעה לחבר אותה לפלוס של המגבר (לא מצבר) ולשלדה?

הרי בסה"כ זה אותו פלוס בסופו של דבר, זה לא יפריע למגבר בדרך כלשהי?

 

אלעד

פורסם

לא יודע אני בכל אופן אישי הייתי מחבר את הפלוס למצבר ישירות (באופ עצמאי) אפילו דרך פיוז אם בא לי להשקיע עוד קצת

וגם לחבר את ה rmote שיוצא מהרדיו דיסק למגבר ולאנטנה ברדיו דיסק עצמו ולא על המגבר

עדיף לא לקחת צא'נס שאם יהיה קצר באנטנה אז בגלל שהפלוס או חוט אחר מחובר למגבר אז המגבר ישרף

בגלל אותו חיבור

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...