Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיכונים הם שייקחו אותו או לשירות צבאי קרבי ואז הלך עליו או שהוא יתגייס ויהיה קל"ב

ואז אם ייבנו פנ מתקנים שהוא יוכל להתאמן בהם אז סבבה ואם לא אז הלך עליו או שבכלל לא בתכנון לבנות כאלה וגם אז הלך עליו הסיכויים הם שבכל זאת ייבנו מתקנים כאלה או כמו שהזכירו להשתחרר על 21 או אם אתה אחרי צבא כבר ואז בסך הכל אתה צריך להשתחרר ממילואים

RSi

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
הסיכונים הם שייקחו אותו או לשירות צבאי קרבי ואז הלך עליו או שהוא יתגייס ויהיה קל"ב

ואז אם ייבנו פנ מתקנים שהוא יוכל להתאמן בהם אז סבבה ואם לא אז הלך עליו או שבכלל לא בתכנון לבנות כאלה וגם אז הלך עליו הסיכויים הם שבכל זאת ייבנו מתקנים כאלה או כמו שהזכירו להשתחרר על 21 או אם אתה אחרי צבא כבר ואז בסך הכל אתה צריך להשתחרר ממילואים

 

קודם כל לא הלך ולא ילך כאן על אף אחד.

אתה יודע המ הסיכויים שבשלוש שנים הקרובות יבנו כאן מתקנים ברמה מקצוענית

של הפורמולה 1 ?זה לא יקרה.

אתה לא מבין שאין לו אפילו סיבה אחת להתגייס לצבא ויש לו את כל הסיבות

דווקה כן להתחמק מהצבא? בעוד שלאדם רגיל שישאל למה הוא לא הלך לצבא לא תהיה

תשובה שתספק את רוב האנשים לארז יש כזאת.אם המדינה כל כך רוצה

שהוא יתרום אז למה לא לחייב אותו לעשות עבודה קהילתית בעוד כמה שנים?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
הסיכונים הם שייקחו אותו או לשירות צבאי קרבי ואז הלך עליו או שהוא יתגייס ויהיה קל"ב

ואז אם ייבנו פנ מתקנים שהוא יוכל להתאמן בהם אז סבבה ואם לא אז הלך עליו או שבכלל לא בתכנון לבנות כאלה וגם אז הלך עליו הסיכויים הם שבכל זאת ייבנו מתקנים כאלה או כמו שהזכירו להשתחרר על 21 או אם אתה אחרי צבא כבר ואז בסך הכל אתה צריך להשתחרר ממילואים

 

מדי פעם, בין משפט למשפט, תעצור לרגע. תנקד.

ואז... ותמשיך הלאה.

 

בלתי אפשרי לקרוא את ההודעות שלך.

פורסם

קודם כל הוא יכול להשתחרר על 21.

דבר שני הוא גם יכול לבקש מהצבא לעשות עבודות קהילתיות, אני לא רואה בזה שום פסול כל עוד הוא תורם מעצמו למדינה(ולא בתחום הספורטיבי).

RSi

פורסם
שיהיה גאה שהוא חלק מהעם הגרמני???????????????

איפה היית בשיעורי היסטוריה????

טוב למקרה שאתה לא זוכר אז העם הגרמני (שכדאי שארז יהיה "גאה" שהוא הולך להיות חלק ממנו) אחראי למעשים הכי מזוויעים שידעה האנושות בכלל והיהדות בכלל

אז איך אתה בכלל אומר דבר כזה........

ולעניינו לדעתי הוא צריך ללכת לעשות צבא כמו כולם וגם כל הכדורגלנים וגם כולם צריכים לעשות צבא

אם יהיו לו תחרויות שייצא להתחרות אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לשרת בצבא

תאמין לי שאם הוא יהיה בצבא ויהיו לו תחרויות הצבא ישחרר אותו בלי בעיה

ובקשר לאימונים יש הרבה חיילים שחוזרים הבייתה באחת בצהריים ככה שנשאר להם את כל היום כדי לעסוק בדברים אחרים

 

 

רותם , אתה יודע מה אני במקומו כן הייתי גאה בתור היותי חלק מהעם הגרמני

הייתי גאה ולו רק בגלל שאני לא יכול לעסוק במדינתי , בתחום עיסוקי ולתרום למדינה

שלי , אז מדינה שלא רוצה את הייצוג החיובי שלי , וכן רוצה ייצוג של מלחמה ורובים

ב CNN וכו. לא ראויה לספורטאי כזה

ולכן עדיף אולי שהוא ייצג את גרמניה .

בקשר לאופיה של גרמניה לא נדון , היום זה לא מה שהיה פעם , כמו שיש אנשים

שלא רוכשים מוצרים גרמניים.

 

 

לא הוא לא צריך לעשות צבא כמו כולם , אתה יודע למה ?

כי כל אחד צריכה ליהיות לו את ההחלטה האם לעשות צבא או לא לעשות ,

וכבר היום כל אדם מחליט לעצמו האם לעשות , לעשות "זנות" בשפת העם או לצאת לגמריי

וכל תפיסה היא לגיטימית ומובנת לגמריי.

 

אני במקומו , יוצא על 21 , מייצג את המדינה שלי - ישראל גם בניגוד להכרתה

מייצג את המדינה החדשה , מדינה - אנטי מלחמה וכיבוש.

פורסם
שיהיה גאה שהוא חלק מהעם הגרמני???????????????

איפה היית בשיעורי היסטוריה????

טוב למקרה שאתה לא זוכר אז העם הגרמני (שכדאי שארז יהיה "גאה" שהוא הולך להיות חלק ממנו) אחראי למעשים הכי מזוויעים שידעה האנושות בכלל והיהדות בכלל

אז איך אתה בכלל אומר דבר כזה........

אז כמה הבהרות: לגבי מלחמת העולם השניה והשואה תאמין לי שלא חסר לי ידע. רוב הסיכויים שהידע שלי בתחום הזה גבוה יותר משל הרבה מורים להסטוריה בתיכון, ובטוח יותר מהמורה שהייתה לי.

מלבד זאת - סבתא שלי ילידת גרמניה ניצולת שואה. אז גם בקטע הרגשי אני לא מנותק ממה שהיה.

אף גרמני היום לא גאה במה שסבא שלו עשה במלחמה (אולי חוץ מכמה יגאל עמירים גרמנים דפוקים). בדיוק כמו שאני לא גאה במיוחד במה שסבא שלי וחברים שלו עשו באצ"ל.

ולעניינו לדעתי הוא צריך ללכת לעשות צבא כמו כולם וגם כל הכדורגלנים וגם כולם צריכים לעשות צבא

אם יהיו לו תחרויות שייצא להתחרות אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לשרת בצבא

תאמין לי שאם הוא יהיה בצבא ויהיו לו תחרויות הצבא ישחרר אותו בלי בעיה

ובקשר לאימונים יש הרבה חיילים שחוזרים הבייתה באחת בצהריים ככה שנשאר להם את כל היום כדי לעסוק בדברים אחרים

תגיד לי בכנות - שירתת בצבא ההגנה לישראל שאתה משחרר כאלו הצהרות?

 

"הצבא ישחרר אותו בלי בעיות"????? לא הצבא שאני מכיר.

 

בצבא שאני מכיר - ובהנחה שהוא יהיה ג'ובניק ולא לוחם או דחפ"ז באיזה סוללה בטיז ג'הינום.

סגן מושתנת תשאיר אותו לשבת ולגרבץ עד שעה 5 אפילו אם אין מה לעשות והוא חייב להגיע לאימון, רק בגלל שהיא יכולה. או שרס"ר דפ"ר ומושחת ישאיר אותו לטאטא איזה ימ"ח סתם כי הוא יכול. ולגבי נסיעות לחו"ל לתחרויות הוא יכול לשכוח מזה לחלוטין.

 

לא ראית בראיון איתו מה הוא מספר על מה שעובר עליו עכשיו? לך למדור הזה, לך למדור ההוא, תתקשר לטלפון הזה שתמיד תפוס, תחפש את רמ"ד א' או ב', תגלה שהוא לא אחראי לאישור הזה ולא יודע מי כן וכו'. הבחור הולך לאיבוד בין מקטיני ראש ללא איכפתניקים. וזה רוב צה"ל. אני אישית הקפדתי לא להיות כזה בשירות שלי (בסדיר ובקבע) אבל רוב צה"ל כן כזה. תאמין לי.

 

כל הסטטוס של ספורטאי מצטיין נועד כדי להעמיד עובדות מראש בפני המפקדים שלו ולתת לו זכויות מסויימות. שהוא לא יצטרך לחזר אל הפתחים כל פעם שהוא צריך לצאת שעה קודם.

 

אני הייתי, בכאב רב, ממליץ לו לא לשרת בצה"ל אם זה יהרוס לו את הקריירה. זה לא יהיה לטובת המדינה אם הוא ישרוף 3 שנים סתם. ותאמין לי שאם יגייסו אותו בכפיה ככה - בלי להכיר אותו אני יכול להמר שהוא לא יהיה בעל מוטיבציה מי יודע מה - ובצדק.

 

שיעשה מה שטוב בשבילו, ובסופו של דבר הוא יביא לנו כבוד גם אם הוא לא יתחרה תחת דגלנו. לי יעשה טוב לראות אותו מנצח גם אם זה לא יהיה תחת דגל ישראל.

ולמדינה יעשה טוב אם הוא יבוא לבקר ושר זה או אחר יפגוש אותו בשדה התעופה כמו ששר האוצר הלך לפגוש את כריסטופר ריב (נכון זה נשמע כמו בדיחה? זה קרה).

קצת מודעות לספורט מוטורי לא תזיק ונציג נחמד ורהוט כמוהו בספורט הזה בהחלט יוסיף.

 

אני מאחל לו בהצלחה תחת כל דגל בו יתחרה, למרות שאשמח אם זה יהיה תחת דגל ישראל וכחייל בצה"ל אם יתאפשר. אם המערכת תשתין עליו - לא צריכים להיות לו סנטימנטים.

פורסם

יש כאן כמה שסובלים מתופעת האובר-פטריוטיזם ומיליטרטיזם.

 

בדר"כ ברנשים לקראת גיוס סובלים קשות מהתופעה הזו.

 

אבל בדר"כ זה הפיך - אז יש תקווה.

 

:idea:

פורסם
יש כאן כמה שסובלים מתופעת האובר-פטריוטיזם ומיליטרטיזם.

 

בדר"כ ברנשים לקראת גיוס סובלים קשות מהתופעה הזו.

 

אבל בדר"כ זה הפיך - אז יש תקווה.

 

:idea:

 

:lol:

 

הוא בטח ילך לבג"ץ או משהו כזה. והמדינה בטח תדחה לו את השרות בכמה חודשים (כך שתאריך הגיוס שלו יהיה אחרי הזמן שהקציבו לגבי החקיקה בעניין הספורט המוטורי) ואז לא תהיה שום בעיה לשחרר אותו או לפחות ללכת לקראתו.

פורסם

חברים

אני חושב שפיספסתם משהו חשוב .

ספורט מוטורי בכל מדינה נורמלית ומודרנית מגובה באיגוד או התאחדות לספורט מוטורי .

במדינת ישראל ספורט מוטורי כעקרון לא קיים בכלל , אין חיה כזו .

בכדי להיות ספורטאי מצטיין צריך , מעבר לקשרים במקומות הנכונים , גם איגוד או התאחדות שידחפו ויגובו "פוליטית" .

המצב כרגע של ארז לצערנו זה שהוא נלחם לבד , עם משפחתו נגד ממסד שפועל בשיטות עתיקות.

באם הוא צריך לעשות צבא או לא זה כבר ויכוח אחר (לדעתי , יש מקום להתחשב בו ולוותר לו על השרות , להכיר בעיסוקו בספורט המוטורי כשרות לאומי , כי הצלחה אחת שלו שקולה לאלף שיחות של פוליטיקאים) .

הבעיות יתחילו להסתדר , לדעתי , ברגע שהספורט המוטורי שכולנו אוהבים , יהפך לחוקי ומסודר .

ארז במקרה הזה הינו פשוט הראשון שנלחם וכנראה שגם יסבול מזה , לבאים אחריו יהיה יותר קל , אני מקווה...

 

ותחשבו על זה...

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
כך לפחות, על פי צה"ל, שלא מוכנים לשחרר אותו משרות צבאי. מסתבר שהמצב בארץ הרבה יותר גרוע ממה שחשבנו: לא רק שאין ספורט מוטורי, אלא גם עפ"י ההגדרות נהג מרוצים אינו נחשב בכלל ספורטאי!

 

אתמול בחדשות ערוץ 10 (היחידים, נראה לי, שהתייחסו לעניין. לשאר הערוצים היה חשוב שנראה את הפרצוף של בוש ושרון במשך 10 דקות, 5 דקות לא מספיקות) היתה כתבה בעניין - ארז סיפר בצער שכל כדורגלן ליגה ג' מקבל פטור מהצבא אם הוא רק רוצה, בתור "ספורטאי מצטיין", אבל הוא שמתחרה בפורמולה ב.מ.וו ושם את דגל ישראל על מכונית בתחרות שמשודרת בערוצים ברחבי העולם, לא נחשב. הוא אמר שהוא שוקל לעזוב את הארץ, למרות שלדעתו זה יהיה ממש לא לעניין שהוא יעלה לפודיום עם המנון גרמניה.

 

בסיום הכתבה העירה מיקי חיימוביץ' שמעניין מה מיכאל שומאכר היה אומר אילו אמרו לא שהוא לא נחשב ספורטאי. אפשר היה לראות שהיא לא סתם מדקלמת אלא אומרת משהו שבאמת מעצבן אותה. יישר כוח מיקי! הנה מישהי שמבינה עניין. חיים יבין וגאולה אבן, נראה לי, לא יזהו את שומי גם אם הוא ינחת להם באמצע הסלון.

 

אבל בחזרה לעניין - שערוריה. ולכל מי ששואלים פה על נהיגה ספורטיבית, אפשר לענות להם: אין דבר כזה. לא במדינת ישראל, בכל אופן.

 

:x

 

אכן לא סיפור חדש, אני שמעתי על זה לפני כחודש או חודשיים מחברה שלי שהיא ידידה טובה מאוד של ארז ...

בשיחה קצרה שהייתה לי איתו באייסי של חברה שלי ייעצתי לו פשוט לעזוב את הארץ. הוא נהג מצויין ותהיה לו קריירה מצויינת וחבל שהוא יזרוק את הכל רק בגלל שהוא נולד במדינה שלא יודעת מה זה ספורט מוטורי ...

אבל עדיין זה קשה לו, מכיוון שהוא מאוד מתגעגע למשפחה שלו פה ולחברים שלו וכו', וגם מתחיל להיגמר לו הכסף (גם בגלל העובדה שלפחות פעם בשבוע הוא חוזר לארץ) ...

 

ממש לא לעניין כל השרשור הזה שהתפתח פה על ספורטאים מצטיינים, זה מזכיר לי את השרשור על פטורים של הצבא. אין מה לעשות חבר'ה, יש אנשים שיש להם את הקשרים/כסף בשביל להתחמק מהצבא, אין לנו מה לעשות בנידון וכל מה שנשאר לנו לעשות זה להתגאות בזה שאנחנו עשינו צבא ושירתנו את המדינה שלנו בכבוד ולא משנה מה בדיוק עשינו בצבא ...

כל ההצעות שהצעתם (פניה לבג"ץ, עבודות קהילתיות, להשתחרר על 21 וכו') הם לא פתרונות לפי דעתי. זה ממש לא לעניין, ארז לא צריך להלחם בצבא, אלא שני הצדדים צריכים לבוא אחד לקראת השני ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שני הצדדים חייבים לבוא אחד לקראת השני.

לאישפוז: אני לא יודע אם יש דרך עדינה להגיד את זה אבל הגרמנים ממש לא השתנו אמנם נכון השואה נגמרה אבל עדיין בסקר שנערך בגרמניה עלה כי כל גרמני חמישי מחזיק בדעות אנטישמיות, אבל זה לא העניין בכלל כי מה שהיה היה הנושא פה הוא ארז.

דבר שני, אמנם עדיין לא שירתתי בצבא, אבל אבא שלי השתחרר לפני כמה חודשים רק כך שהמערכת הצבאית מוכרת לי ואני רוצה להגיד לך שמתחשבים בספורטאים לדוגמה: אלכס שפרנוביץ' אני לא יודע אם שמעת עליו אבל הוא שחקן כדורעף חופים. אבא שלי אישית שיחרר אותו לאימונים ולתחרויות בחו"ל כל זמן שהוא היה צריך.... והדוגמאות עוד רבות ככה שאם ארז יקבל מעמד של ספורטאי מצטיין ויהיו לו את התנאים להתאמן בארץ בצורה מסודרת אני מאמין שהכל יסתדר.......

ללירן: לצערנו אנחנו חיים במדינה עם לא מעט אויבים אנחנו לא כמו שוויץ כך שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחחר אנשים מהצבא. ביום שנהיה כמו שוויץ תאמין לי שלא יונהג פה גיוס חובה, אבל עד אז אין מה לעשות כולם בסירה אחת.

לסיכום: שלא תבינו לא נכון אני בעד שהוא יתחרה ויזכה ויתקדם, אבל שיתרום גם למדינה אם לא עכשיו אז אחר כך.......

ככה כולם ירוויחו אנחנו, הוא והמדינה........

RSi

פורסם
יש כאן כמה שסובלים מתופעת האובר-פטריוטיזם ומיליטרטיזם.

 

בדר"כ ברנשים לקראת גיוס סובלים קשות מהתופעה הזו.

 

אבל בדר"כ זה הפיך - אז יש תקווה.

 

:idea:

 

שטויות... העיניין הוא פה שיש חובה של כל המדינה לשרת בצבא אם זה נראה לך או לא...

 

אני דוחה את כל מקבלי הפתור למינהם פצפיסטים דתיים או סתם ספורטאים עצלנים

אנחנו לא קורעים את התחת סתם 3 שנים כדי שהוא יתחרה להנאתו... זה לא מעניין אותי כמה כבוד המקום 20 שהוא מוציא בתחרויות סוג ז'... מבחינתי חובתו לשרת בצבא גם אם זה לא נאה לו...

 

זה לא פטריוטיזם כי אני מסכים איתך שצבא זה חרא אבל אני דוגל בשיטה אם אני נדפק כולם הולכים איתי

למה? ככה!

פורסם
יש כאן כמה שסובלים מתופעת האובר-פטריוטיזם ומיליטרטיזם.

 

בדר"כ ברנשים לקראת גיוס סובלים קשות מהתופעה הזו.

 

אבל בדר"כ זה הפיך - אז יש תקווה.

 

:idea:

 

שטויות... העיניין הוא פה שיש חובה של כל המדינה לשרת בצבא אם זה נראה לך או לא...

 

אני דוחה את כל מקבלי הפתור למינהם פצפיסטים דתיים או סתם ספורטאים עצלנים

אנחנו לא קורעים את התחת סתם 3 שנים כדי שהוא יתחרה להנאתו... זה לא מעניין אותי כמה כבוד המקום 20 שהוא מוציא בתחרויות סוג ז'... מבחינתי חובתו לשרת בצבא גם אם זה לא נאה לו...

 

זה לא פטריוטיזם כי אני מסכים איתך שצבא זה חרא אבל אני דוגל בשיטה אם אני נדפק כולם הולכים איתי

 

תשמע זה נכון שצריך לשרת בצבא כמו כולם אבל מדובר כאן על העתיד שלו שאם עכשיו הוא מותר על זה בשביל 3 שנים אז אח"כ הסיכוי שלו להכנס לעולם/נישה הזו תהיה קשה מאד. לרוב האנשים בארץ ההליכה לצבא לא ממש קוטעת את הקריירה אלא רק מעכבת אותה.

וכאן מדובר על מקרה חריג. אולי אפשר לתת לו להיות איזה פקיד/ ש.ג./ מנקה/ נהג או משהו בנציבות/שגרירות בגרמניה וכך זה לא יפגע לו בקריירה.


×
×
  • תוכן חדש...