Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חבר שלי חזר לפני שבוע מתאילנד, הוא לא הביא הרבה דברים כמו שחשבתי לפני שהוא טס.

הוא טס לשם עם המשפחה, כנראה יותר בשביל לטייל לראות נופים.

מה שכן הוא הביא זה די וי די לאוטו (800 שקל) בגלל שהוא היה שם בתקופת הקריסמס הוא אמר שהכל היה יקר.

הוא הביא גם קצת שטויות בשבילו כמו שעונים, חולצות, חגורות. אבל לא יותר מדי דברים.

הוא אמר שיש מקום שם בתאילנד שנקרא השדרה הסינית או הרחובות של הסינים בתאילנד ששם זה ממש ממש זול המערכות לרכב (400-500 שקל של פיוניר, די וי די)

הוא הלך גם לפאנטיפ פלאזה הזה הקניון של האלקטרוניקה, הוא אמר שהמחירים שם לא כל כך זולים.

פורסם

הפאנטיפ פלאזה הוא מקום נהדר לקנות - מוצריי האלקטרוניקה הרציניים שם מקוריים והחנויות רציניות ואמינות.

 

קניתי שם מחשב נייד של ACER - אתה מקבל אחריות בין לאומית לשנה (כמו שמקבלים בארץ) - המחירים שם יותר זולים מהארץ ואתה מקבל גם החזר מע"מ בשדה התעופה.

 

אין שום חשש לזיופים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אמנם ניטחן פה בעבר,אבל קניון הMBK

בביגוד,אין חשש-הכול מזויף.ובאיכות יחסית טובה,הבאתי 5 ג'ינסים ז'יזל ו25 חולצות לופו והכול מחזיק יפה בכביסות עד היום.

אלק' יש שם בשפע(קומה עצומה)אפשר לקנות רק אחרי שבודקים ומוודאים שלא מעלימים לך את המוצר שנייה לפני האריזה.

אם מחפשים שם מלון טוב,אני יכול להמליץ על SWISS PARK HOTELניתן להגיע איליו בקלות(הוא נמצא מול תחנת הרכבת העילית NANA)

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

קניון MBK - גדול, בעצם איזה גדול, ענק! פעמיים הייתי בו ולא נראה לי שראיתי את כולו.

בקומה השלישית (זה הרבה יותר מסוך ממה שזה נשמע) יש חנות אביזרי רכב וממנה קניתי לדים המתאימים לבתי נורות לרכב רגילים, ללא צורך בנגדים.

הנורות עבדו אך הפיצו אור ממוקד יחסית מה שלא התאים ללוח המחוונים כמו שחשבתי.

בקניון יש גם המון חנויות בגדים ונעליים. יצא לי לקנות שם כמה ג'ינסים מקוריים של ליוייס ב 70 ש"ח האחד.

 

פאנטיפ פלאזה - 6 או 7 קומות של כל דבר אפשרי למחשבים. קיבלתי כאב ראש אחרי חצי שעה מכל השלטי ניאון שהיו שם.

 

קלונגטום סנטר - מוצרי אודיו. תסתכל בלינק הזה לעוד פרטים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=107229&page=1&pp=15&highlight=%FA%E0%E9%EC%F0%E3

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות בפרטי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר שנה

 

סוני פלסטיישן 2 , עובד ללא בעיות מיוחדות

מצלמת וידאו אצל חבר עובדת ללא בעיות כלשהן

נגן MP3 עובד ללא בעיות כלשהן

 

ועוד רבים וטובים בפאנטיק פלאזה

אחלה מקום לקנות , עצה קטנה לא לקנות מחוץ לו בשוק .

 

המחירים סבירים , אבל להתווכח וככה להגיע למחיר טוב , מומלץ לקנות שם

חלקי מחשב שונים , המחירים מצויינים

אבל יש להזהר מלהתפתות ולקנות סלולארי .

 

המכשירים הסלולארים בדוכנים בקומה לפני האחרונה הם מכשירים

שהגיעו ממדינות המערב לאחר קלקולים ותיקונם.

אלו מכשירים שנפסלו משימוש בחברות הסלולאריות במערב ונשלחו לגלות

במדינות העולם שלישי.

×
×
  • תוכן חדש...