Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כמה שאלות.

האם מישהו מחברי הפורום בעל חיפושית חדשה(יחסית)?

כמה חיישני חמצן קיימים ברכב?

כמה חוטים החיישן הראשון (במידה ויש 2 החיישן שיותר קרוב למנוע)

מה המחיר +- של חיישן בוש (מקורי) חדש? (קדמי\אחורי)

 

תודה.

קו---------------------------------------

פורסם
שלום לכולם.

כמה שאלות.

האם מישהו מחברי הפורום בעל חיפושית חדשה(יחסית)?

כמה חיישני חמצן קיימים ברכב?

כמה חוטים החיישן הראשון (במידה ויש 2 החיישן שיותר קרוב למנוע)

מה המחיר +- של חיישן בוש (מקורי) חדש? (קדמי\אחורי)

 

תודה.

אנא ציין נפח מנוע+קוד מנוע

איזה כייף לי :)

פורסם

בוקר,

 

לחיפושית החדשה יש 2 חיישנים אחד לפני הממיר ואחד אחרי הממיר, שני החיישנים הם עם חימום מקדים.

1. החיישן לפני הממיר בעל קונקטור בצבע שחור הינו בעל 6 חוטים.

 

2. החיישן אחרי הממיר בעל קונקטור בצבע חום הינו בעל 4 חוטים.

חוט בצבע שחור לחיישן וחוטים בצבע חום/לבן לחימום החיישן.

 

חשוב למרוח גריז מקורי של VW על תבריג החיישן לפני הרכבתו.

 

בגלל שלא סיפקת קוד מנוע המידע עלול להיות לא מדוייק

יש ברשותיי חיישן אחורי למכירה מקורי של VW !!

איזה כייף לי :)

פורסם

גם למנוע AWP יש 2 חיישנים עם חימום, אחד עם קונקטור בעל 4 פינים והשני עם 6 פינים.

 

לקונקטור עם 4 פינים לחימום מחוברים חוטים ירוק/צהוב וכחול/אדום.

 

לקונקטור 6 פינים לבן כחול/ואדום (חוט ציבעוני) לחימום.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...