Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קיבלתי במתנה זוג קומפוננטים של מורל פולס 6.5, ניתקלתי בבעיה להתקין אותם ברכב שלי מאחר והמגנט הוא יותר גדול ממגנט של רמקול קואקסי באותו גודל, עד עכשיו הצלחתי רק בעזרת הגבהה "להתקין" אותם, אבל הם בולטים בצורה לא יפה וגם לא אפקטיבית מאחר ונוצרו פתחים באזור הרמקולים,

אשמח להצעות איך אפשר להתקין אותם בצורה יפה ונכונה.

פורסם

איזה שנה ה- 306?

 

גם לי יש 306 שצריכה קומפוננטים ואני מעוניין לדעת את העומק המקס'.

(הייתי בטוח שפולס יכנסו יחסית בקלות לפי מה שמדדתי בעבר).

 

WUKA

Sheep Happens

פורסם

שלי היא שנת 94'

חתכתי קצת מהפלסטיק בפנים אבל זה לא עזר, יש שם את הברזל של הדלת שלא נותן למגנט להכנס, אם אתה חושב לקנות קומפוננט בלי בנייה אל תקח 6.5'

פורסם

מה הבעיה עם המגנט?פוגע בחלון?אוקי אז עם ההגבהה שעשית,תבצע גם עיקום בפח למצב שטוח..או אפשרות שניה קיק פנל.

פורסם

המגנט לא מגיע לחלון, הוא לא נכנס לחור שיש שם למרות שחתכתי קצת מהפלסטיק,

הקיק פאנל עסק די יקר, לא בשבילי כרגע,

יש למשהו אולי תמונות של התקנות שונות ב 306?

×
×
  • תוכן חדש...