Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

למי שמכיר...

יש לי שברולט אלרו עם המערכת סטריאו המקורית וכל הרמקולים המקוריים. לפני שבועיים החלפתי את הרמקולים האחוריים(6*9) המקוריים בגלל שרמקול אחד נקרע.. החלפתי לפיוניר TS-A6971 350W.

עכשיו הבעיה היא ששומעים ממש גרוע ברמקולים האלה לעומת הרמקולים המקוריים שהיו ברכב.. למרות שהם רמקולים בהרבה יותר טובים ואיכותיים... או שלא... כמעט ולא שומעים LOW ואם מגביהים עד הסוף במערכת זה נשמע ממש גרוע... לעומת הרמקולים המקוריים שהיו שהיו נשמעיים מצויין... עכשיו שמתי לב שלמרקולים המקוריים יש חיבור לטויטר בנפרד ולוופר בנפרד (זאת אומרת שמהמערכת המקורית יוצא 4כבלים לכל רמקול 2 ולטויטר שמל וימין ו 2 לוופר שמאל ימין)(כן רמקול 6*9 עם 2 כניסות נפרדות)

הפיוניר שקניתי וכמו בכל רמקול כמעט יש 2 כניסות בלבד שמאל וימין

המקתין אשר התקין לי את הפיוניר החדשים אין לי מושג מה ואיך הוא חיבר שם...

עכשיו השאלה שלי זה ששומעים ממש גרוע בגלל שהרמקולים הם ככה? (מה שלא נראה לי)

או בגלל שהמתקין לא חיבר נכון את הסטריאו לרמקולים...

פורסם

אני לא מבין ממש גדול אבל לדעתי זה בגלל שהרמקול עוצמתי מידי למערכת.

אני משאר שאם הכל מקורי אצלך באוטו אז אין לך מגבר, רמקול בעוצמה של 350W לא מתאים למערכת

ללא מגבר.

המערכת לא יכולה להוציא את הצליל המדויק והמירבי מהרמקול.

יש לי חבר שגם קנה רמקולים כאלו ושם אותם ללא מגבר ושומעים לא משהו בכלל, אבל חבר אחר קנה

רמקולים של פיוניר של 240W ושומעים הרבה יותר טוב ללא מגבר.

 

זאת דעתי, בכל אופן חכה לעוד תגובות יש כאן אנשים שמבינים יותר טוב ממני בנושא :)

פורסם

כן...נגיד והמערכת מוציאה את הצליל המירבי מהרמקול... זה מתקבל על הדעת.. אבל הבעיה היא שהצליל ממש לא מדוייק.. שפה בדיוק הבעיה ובעצומה היא אולי חצי מהרמקול המקורי שהיה..

עוד משהו... לפי משהבנתי מהמתקין זה שיש מגבר פנימי בסטריאו.. ולכן גם יש 2 יציאות נפרדות לכל רמקול אחד אחורי

לא כולל רמקולים קדמיים וטוויטרים שיש כם ברכב..

פורסם
שמתי לב שלמרקולים המקוריים יש חיבור לטויטר בנפרד ולוופר בנפרד (זאת אומרת שמהמערכת המקורית יוצא 4כבלים לכל רמקול 2 ולטויטר שמל וימין ו 2 לוופר שמאל ימין)(כן רמקול 6*9 עם 2 כניסות נפרדות)

הפיוניר שקניתי וכמו בכל רמקול כמעט יש 2 כניסות בלבד שמאל וימין

bonio,

 

על פי התאור שלך, או שהרמקולים האחוריים היו מוגברים ב - BI AMP, או שיש קרוסאובר פאסיבי היכן שהוא ברכב. לכן היו לך חיבורים בנפרד לוופר ובנפרד לטוויטר. ברמקול החדש שלך יש כניסת FULL RANGE. האם המתקין שהתקין לך את הרמקולים החדשים לקח את זה בחשבון?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני לא כל כל מבין בסריאו לרכב.....

 

שהמתקין חיבר בהתחלה רמקול אחד הוא ביקש ממני להפעיל את המערכת כדי לבדוק.. והפעלתי ושמעו רק את ה hi ואולי גם מיד מה שבטוח זה שאתה LOW לא שמעמו בכלל... שאלתי אותו למה זה ככה ואז הוא אמר שיט ידעתי שזה יהיה ככה.. אז הוא ניתק וחיבר שוב אבל שונה ואז שמעו את הLOW ואת ה HI פחות ... מה שהמצב כרגע...

 

וסליחה בהודעה הראשונה שלי התכוונתי שלא שומעים את HI ולא את הLOW כפי שציינתי..

אבל אני לא חושב שזה עקרוני.. כי בכל מקרה לא שומעים תדר כל שהוא של צליל.. הרמקול נשמע מת

 

ונגיד שהמתקין "עבד עלי" ולא לקח את זה בחשבון מה עושים במצב כזה? אי אפשר לחבר 2 כבלים לרמקול שעובד ב FULL RANGE?

פורסם

אתה צריך לחבר את הרמקול ישירות לרדיו דיסק שלך ללא הקרוס שיש לך כנראה בדרך.

 

ובקיצור מה לעשות?

 

לרדיו דיסק יש מגבר פנימי ומימנו יוצאים חוטים של הרמקולים, אתה אמור להיתחבר לחוטים האלו, אתה יכול להריץ כבל חדש ישירות מהרדיו דיסק אל הרמקול ואז תיפתר הבעיה שלך...

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

bonio,

 

תקרא עוד פעם והיטב, את מה שכתבתי לך בתגובה הקודמת שלי

bonio,

 

על פי התאור שלך, או שהרמקולים האחוריים היו מוגברים ב - BI AMP, או שיש קרוסאובר פאסיבי היכן שהוא ברכב. לכן היו לך חיבורים בנפרד לוופר ובנפרד לטוויטר. ברמקול החדש שלך יש כניסת FULL RANGE. האם המתקין שהתקין לך את הרמקולים החדשים לקח את זה בחשבון?

 

שלו.

על פי מה שכתבת בתגובה הבאה שלך:

אני לא כל כל מבין בסריאו לרכב.....

 

שהמתקין חיבר בהתחלה רמקול אחד הוא ביקש ממני להפעיל את המערכת כדי לבדוק.. והפעלתי ושמעו רק את ה hi ואולי גם מיד מה שבטוח זה שאתה LOW לא שמעמו בכלל... שאלתי אותו למה זה ככה ואז הוא אמר שיט ידעתי שזה יהיה ככה.. אז הוא ניתק וחיבר שוב אבל שונה ואז שמעו את הLOW ואת ה HI פחות ... מה שהמצב כרגע...

 

וסליחה בהודעה הראשונה שלי התכוונתי שלא שומעים את HI ולא את הLOW כפי שציינתי..

אבל אני לא חושב שזה עקרוני.. כי בכל מקרה לא שומעים תדר כל שהוא של צליל.. הרמקול נשמע מת

 

ונגיד שהמתקין "עבד עלי" ולא לקח את זה בחשבון מה עושים במצב כזה? אי אפשר לחבר 2 כבלים לרמקול שעובד ב FULL RANGE?

אני מבין שקלעתי בינגו. זה שאתה לא מבין בתחום הזה, זה בסדר. אני משער שזה לא המקצוע שלך. אבל זה שהלכת אליו, שקורא לעצמו מתקין ו/או בעל מקצוע, ההמלצה הטובה ביותר שאני יכול להמליץ לו, זה ללכת ולמכור עגבניות בשוק!!! הוא פשוט לא מבין בתחום הזה בכלל. אשמח מאוד אם תפרסם את השם של אותו "מתקין", על מנת ששאר חברי הפורום לא יפלו בפח, וידעו להתרחק ממנו.

בכל מקרה אני עדיין לא יודע אם יש אצלך קרוסאובר פאסיבי, או שהמערכת עובדת ב - BI AMP, כפי שעולה מהתגובה הבאה:

יכול להיות שהקרוס הוא במגבר עצמו ומהמגבר יוצאים הכבלים?
בכל מקרה, ברור שאסור לחבר את 2 הזוגות של הכבלים במקביל, לחיבור ה - FULL RANGE של הרמקול.

ההמלצות הטובות ביותר שאני יכול להמליץ לך עליהם הן:

1. תחזור ל"מתקין" שביצע לך ההחלפה של הרמקולים, תבקש ממנו שיפרק את הרמקולים שהוא הרכיב לך, שיקח אותם בחזרה ויחזיר לך את כספך. אל תיתן לסנדלר הזה לגעת לך ברכב. חבל, הוא פשוט סנדלר שלא מבין מה שהוא עושה.

2. כאשר הוא מפרק לך את הרמקולים תקפיד שהוא לא עושה לך נזק נוסף. תדאג לבודד כל חוט, בנפרד, בעזרת סרט בידוד, ותימנע מהפעלת המערכת ברכב.

3. תכתוב כאן מאיפה אתה בארץ, ותוכל לקבל המלצות מחברי הפורום על מתקינים טובים באיזור שלך.

4. בכל מקרה גם אם ה"מתקין" לא ירצה לקחת את הרמקולים שהוא מכר לך ולהחזיר לך את כספך, אל תיתן לו לגעת לך ברכב. הנזק שהוא עלול ליגרום לך עלול להיות יקר ביותר. בכל מקרה תאיים עליו שאתה תגיש נגדו תביעה בבית משפט ותפרסם את שמו ברבים.

 

אני פשוט רותח מעצבים, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הליצן הזה היה נופל לי לידיים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אוקיי תודה רבה על העזרה....

 

את הרמקולים לא קניתי מהמתקין.. אני קניתי בעצמי והלכתי למתקין שיתקין לי אותם

אבל עדיין זה לא אומר שהוא צריך להתקין לי אותם לא נכון..

 

בכל מקרה אני יודע שהמתקין הזה נחשב למתקין טוב וגם המליצו לי פה בפורום... אולי הוא מתקין טוב אבל את ההתקנה שהוא עשה לי לא נראית לי.. בינתיים אני לא יפרסם את שמו עד שאני יבדוק את זה סופית

יכול להיות שהאוזן שלי אולי דפוקה ולא שומעת טוב ובעצם הכל בסדר.. מה שלא נראה לי כי למה יש 2 כבלים שלא מחוברים לכלום

 

ניסתי למצוא מפרט של כל המערכת סטריאו ברכב....אני עדיין מחפש ויבדוק את העניין

http://www.installer.com/cars/chevrolet.html

http://www.carstereohelp.com/stereoremovalChevyCavalier1RSpk.htm

 

אני יראה ויצלם בהזדמנות איך זה היה מחובר לפני ואיך זה מחובר עכשיו... אולי זה יותר יעזור

פורסם

כיוון שזרקתי את הרמקולים הקרועים שהחלפתי עשיתי שרטוט של הכבלים ואיך הם היו מחוברים.

ואיך המתקין חיבר את הרמקולים החדשים. עכשיו תוכלו להגיד יותר בבירור מה דעתכם והאם יש הגיון בהתקנה

רמקולים1.jpg

רמקולים2.jpg

פורסם

אף פעם לא ראיתי חיבורים כאלו אבל אני יכול לשער שהיה לך ברמקולים הישנים חיבור אחד לוופר ואחד לטוויטר בנפרד, אם כך ברמקולים החדשים היה רק חיבור אחד והמתקין "לא ידע" כנראה מה לעשות עם הכבלים הנוספים ואיזה מהם לחבר לרמקול.

אולי זאת השעה המאוחרת שמשפיעה עליי..

:)

 

תבדוק אם יש לרמקולים החדשים חיבור נוסף שלא מחוברים אליו כבלים..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

bonio,

 

כבר בתגובה הראשונה שלי בשירשור הזה (תגובה מס' 6), הבנתי שכנראה שהיתה הפרדה בין הוופר לטוויטר, ברמקולים הישנים שהיו לך. גם הציורים שציירת מחזקים את דעתי. גם אם אתה קנית את הרמקולים החדשים, "המתקין" היה אמור להסביר לך שהם לא מתאימים. כרגע יש לך כמה אפשרויות:

 

1. צריך לוודא באופן מוחלט האם הרמקולים הישנים שהיו לך, היו מוגברים ב - BI AMP או שיש קרוסאובר פאסיבי. אם הכבלים של הרמקולים מחוברים ישירות למגבר, אז מדובר ב - BI AMP.

2. אם אכן מדובר ב - BI AMP יש לך 2 אפשרויות:

א. לנסות ולהפריד את החיבורים של הטוויטר מהוופר ברמקולים החדשים שקנית. אני יודע שבחלק מהרמקולים יש ג'אמפרים, שאפשר לנתק אותם ואז מקבלים הפרדה בין הוופר לטוויטר. אז כמובן שתוכל לחבר את הרמקולים כפי שהם היו מחוברים בעבר.

ב. לשנות את צורת העבודה של המערכת מ - BI AMP ל - FULL RANGE.

3. אם בכל אופן יש קרוסאובר פאסיבי, והמערכת אינה עובדת ב - BI AMP, פשוט צריך לנתק ולעקוף את הקרוסאובר הפסיבי.

 

לא נראה לי "שהמתקין" שפנית אליו יוכל לבצע לך את העבודה הנ"ל. חבל מאוד שבחרת שלא לפרסם את שמו של "המתקין".

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

חברים אין מה לנחש יותר מידי.

שליו צודק במאת האחוזים.

לרכב הזה יש "מגבר" פנימי הוא נמצא בבגז' מאחורי דופן שמאל

אם אני לא טועה.

יש עוד המון מכוניות כאלו...גרנד צירוקי למי שזוכר

ועוד שלא עולות לי בראש .

MPV ישן......

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...