Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני יודע שהנושא נטחן בפורום ועשיתי חיפוש ולא מצאתי את מה שאני מחפש

ככה יש לי סוזקי באלנו שנת 96 וצבע המדבקה של הלוח שעונים הוא לבן ומאחורה יש מנורות לבנות עם כיסוי ירוק אמרו לי שקוראים לזה קונדומים והיום שמתי לב שמנורת אחת שרופה אז הוצאתי אותה בשביל להראות לכם איזה סוג יש לי.

אני רוצה אותו סוג מנורה רק שהצבע שהיא תיתן ללוח שעונים יהיה כחול איך אני עושה את זה?

חלק אמרו לי לשים נייר צלופן חלק אמרו לי לצבוע בספריי אבל לא נראה לי שזה יחזיק מכיון שהמנורה מוציאה חום חזק למישהו יש רעיונות מה לעשות כעיקרון אני רוצה אותו סגנון כמו לוח שעונים של גולף

שמתי למטה תמונה של המנורה שפירקתי.

תודה רבה לעוזרים שנה טובה וגמר חתימה טובה

תמונה017.jpg

פורסם

לחבר שלי גם יש סוזוקי באלנו והוא חיבר שני לדים שהוא קנה בהום סנטר לדפנות הלוח והתוצאה מדהימה.

פורסם

קיימים בחו"ל בתי נורות+לדים בצבעים שונים כאשר הבית נורה הינו דומה לזה הקיים ברכב.

 

בדרך כלל כדי להפיק את אותה עוצמת תאורה שמפיקה נורה רגילה של 1.2 וואט תצטרך מספר לדים.

ראה דוגמא בקובץ המצורף.

עלייך להזמין לדים+בית נורה מחו"ל חפש בפורום כתבות.

Binder1.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
קודם כל אני יודע שהנושא נטחן בפורום ועשיתי חיפוש ולא מצאתי את מה שאני מחפש

עצה קטנה: כדי לעשות חיפוש, יש להשתמש במנוע החיפוש. לא סתם לבהות במסך.

פורסם

קונדומים כחולים ראיתי לפני חודשיים שיש אצל מנצור ברחוב שטיבל באזור יצחק שדה.

 

לגבי המנורות, נסה ברחוב שונצינו,באותו אזור, אצל גל אור, או לחילופין, כנראה שיהיו גם במכשירי תנועה ברחוב המלאכה (גם כן באזור, קצת קשה למצוא, יש שער כניסה דרך תחנת הדלק)

 

חן

×
×
  • תוכן חדש...