Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טור אישי במסגרת "חובבי רכב כותבים לקארזפורום": מלחמתי בקורולה


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה כתיבה, אפשר באמת לראות שאתה איש רגוע יותר מעכשיו, לכשביטאת את עצמך ומה אתה באמת חושב.

 

רק יין פטישים זול ובחינם זה אחד הדברים. נא לא לשייך אותו לקורולה. תודה :razz:

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רגע כל אחד עכשיו שרוצה לירשום טור פשוט יכול לירשום פה ?

 

למה לא לקרוא את כל ההודעה המקורית?

 

מומלץ לשלוח אלינו מראש את הרעיון עליו אתם מעוניינים לכתוב, כדי שנוכל לעזור ולכוון אתכם באשר למידת העניין בנושא זה ולאן מומלץ לפתח את הכתיבה. רעיונות אפשר לשלוח אלי או למנהל אחר בה"פ.

 

לאחר שהטקסט יהיה מוכן, נסביר לכם בה"פ כיצד להעלות אותו לפורום תחת שם המשתמש שלכם, ואז נדביק אותו בראש הפורום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, שיחקת אותה.

יופי של רעיון ויופי של כתיבה.

אני כל כך מזדהה עם ה"שנאה" לקורולה, אך משום מה היא חזקה אצלי יותר כלפי מאזדה 3 (ואני מבטיח לכם שזוהי הפעם האחרונה זצירוף האותיות הזה מוקלד על המקלדת שלי).

למה? פשוט ככה.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, שיחקת אותה.

יופי של רעיון ויופי של כתיבה.

אני כל כך מזדהה עם ה"שנאה" לקורולה, אך משום מה היא חזקה אצלי יותר כלפי מאזדה 3 (ואני מבטיח לכם שזוהי הפעם האחרונה זצירוף האותיות הזה מוקלד על המקלדת שלי).

למה? פשוט ככה.

 

אפי.

נראה לי שמרוב שאתה אוהב לדחוף לכל תגובה שאתה כותב בפורום הזה את צמד המילים- "מאזדה 3"

אתה בעצם חושק בה.

 

ואיך לא הכנסת פה איזה הילול לרנו מגאן- שהיא המכונית הכי מושלמת עלי אדמות (?)

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה קורולה מהדור האחרון היא התירוץ המושלם לקרוא לעולם דפוק. האבולוציה שלה ב-40 השנים האחרונות הביאה לתוצאה סופית שהיא יצור בינוני, פופולרי, מקובל על כולם, משווק על סמך שמועות, מתנהג חרא, אבל החרא הזה הוא הסטנדרט. את הסטנדרט הזה יצרה מערכת שיווק משומנת היטב, שמשחילה לאנשים שויתרו על בחירה בתחום המוטוריקה את מה שכאילו מקובל על כולם.

מי שלא נהג בדור האחרון של הקורולה לא מבין מהו סבל מוטורי (טוב נו, הנהיגה בגטס אוטומטית הייתה לא פחות טראומטית, אבל עכשיו יורדים על הקורולה).

 

נכנסים לקורולה דנדשה של חבר. אני נוהג.

הרמזור שלפנינו מתחלף לאדום. יש לי 250 מטר לבלום מ-70 ל-0. אני מלטף עדינות את דוושת הבלם לקראת בלימה איטית. שנינו מוצאים את עצמינו מרוחים על החגורות. אני שואל "ככה זה אמור להיות או שזה אני?". תשובה מבעל הרכב "ככה זה, גם אני עוד לא הבנתי איך בולמים אותה בעדינות" (מוטי כתב על זה לא מזמן שגם בפריוס יש את אותה המחלה).

מתקרב לכיכר פנויה. הפעם מצליח לבלום בעדינות. מסובב את ההגה. אפס תחושה. מקווה שמה אני עושה עם גלגל ההגה איכשהו משפיע גם על הגלגלים. הם אכן פונים. איזה כיף. המידע לגבי מה שקורה שם למטה מקבלים אך ורק מהעיניים. ההגה פשוט מת.

כביש 1. רוצה להאיץ מ-100 ל-120. נותן רבע גז - אין תגובה. חיישן יפני א' אומר למחשב יפני ב' שיש להתעלם לחלוטין מלחיצות עדינות על הגז ב-100 קמ"ש. נותן חצי גז. עדיין אין תגובה. החיישן היפני בשביתה איטלקית. לוחץ עוד קצת על הדוושה ואז החיישן היפני מתעורר לחיים ושולח פקודה למחשב להוריד הילוך ולהגיב למה שהנהג מבקש. תודה. עכשיו מצאתי את עצמי מאיץ ל-130 בהילוך נמוך. שואל בתמימות את בעל הרכב "תגיד, אין דרך לגרום לדבר הזה לתת יותר גז מבלי להוריד הילוך?". הוא עונה לי משהו בסגנון של "לא הבנתי. לפעמים האוטו לא מאיץ אז אני נותן יותר גז. ועל איזה הילוכים אתה מדבר? זה רכב אוטומטי בכלל."

 

נו, שיהיה. העיקר שהמשפחה הגיעה מא' לב'.

 

ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה קורולה מהדור האחרון היא התירוץ המושלם לקרוא לעולם דפוק. האבולוציה שלה ב-40 השנים האחרונות הביאה לתוצאה סופית שהיא יצור בינוני, פופולרי, מקובל על כולם, משווק על סמך שמועות, מתנהג חרא, אבל החרא הזה הוא הסטנדרט. את הסטנדרט הזה יצרה מערכת שיווק משומנת היטב, שמשחילה לאנשים שויתרו על בחירה בתחום המוטוריקה את מה שכאילו מקובל על כולם.

מי שלא נהג בדור האחרון של הקורולה לא מבין מהו סבל מוטורי (טוב נו, הנהיגה בגטס אוטומטית הייתה לא פחות טראומטית, אבל עכשיו יורדים על הקורולה).

 

נכנסים לקורולה דנדשה של חבר. אני נוהג.

הרמזור שלפנינו מתחלף לאדום. יש לי 250 מטר לבלום מ-70 ל-0. אני מלטף עדינות את דוושת הבלם לקראת בלימה איטית. שנינו מוצאים את עצמינו מרוחים על החגורות. אני שואל "ככה זה אמור להיות או שזה אני?". תשובה מבעל הרכב "ככה זה, גם אני עוד לא הבנתי איך בולמים אותה בעדינות" (מוטי כתב על זה לא מזמן שגם בפריוס יש את אותה המחלה).

מתקרב לכיכר פנויה. הפעם מצליח לבלום בעדינות. מסובב את ההגה. אפס תחושה. מקווה שמה אני עושה עם גלגל ההגה איכשהו משפיע גם על הגלגלים. הם אכן פונים. איזה כיף. המידע לגבי מה שקורה שם למטה מקבלים אך ורק מהעיניים. ההגה פשוט מת.

כביש 1. רוצה להאיץ מ-100 ל-120. נותן רבע גז - אין תגובה. חיישן יפני א' אומר למחשב יפני ב' שיש להתעלם לחלוטין מלחיצות עדינות על הגז ב-100 קמ"ש. נותן חצי גז. עדיין אין תגובה. החיישן היפני בשביתה איטלקית. לוחץ עוד קצת על הדוושה ואז החיישן היפני מתעורר לחיים ושולח פקודה למחשב להוריד הילוך ולהגיב למה שהנהג מבקש. תודה. עכשיו מצאתי את עצמי מאיץ ל-130 בהילוך נמוך. שואל בתמימות את בעל הרכב "תגיד, אין דרך לגרום לדבר הזה לתת יותר גז מבלי להוריד הילוך?". הוא עונה לי משהו בסגנון של "לא הבנתי. לפעמים האוטו לא מאיץ אז אני נותן יותר גז. ועל איזה הילוכים אתה מדבר? זה רכב אוטומטי בכלל."

 

נו, שיהיה. העיקר שהמשפחה הגיעה מא' לב'.

 

ב.

כן חרא של אוטו, אני לא מבין איך כולם קונים את החרא הזה כשבאותו מחיר אפשר לקנות רנו\פיגו\סיטרואן\פיאט\שברולט....כולם כאלה טיפשים.

נותן גז,הרכב לא מגיב, רוצה לעצור,הרכב לא בולם,מוצא את עצמי שולח פקודות למחשב...130 על הילוך נמוך....זוועה,פשוט זוועה.

עולם משוגע אני אומר לך.

בחינם אני לא נוגע בה ממרחקים, ייתנו לי, יאמרו לי בוא קח..עלינו, אני אענה , לא, אני מעדיף לנסוע באוטובוס,ופרנציפ אני לא לוקח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שקנה להורים שלו קורולה אני יגיב לשני הכיוונים..

 

הקורולה פונה לפלח גיל מסויים...

 

לייצרן היפני אכפת מאיכות הסביבה לדעתי רק לאחרונה,

 

אני זוכר שלפני זמן מה (עניין של כמה שנים) הם עוד התחרו בWRC.

 

בכל מקרה, אני אישית מסכים לגבי מה שנאמר פה לגבי הקורולה, אבל זה בהחלט המקרר שרוב המבוגרים מחפשים. ומביין המקררים אני חושב שבזמנו (2003) הוא נתן חבילה לא רעה...

 

אני אישית עשיתי את הבחירה שלי וניתן לראות אותה בסמלון :arrow:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן חרא של אוטו, אני לא מבין איך כולם קונים את החרא הזה כשבאותו מחיר אפשר לקנות רנו\פיגו\סיטרואן\פיאט\שברולט....כולם כאלה טיפשים.

.

גבר אתה מזוכיסט\חובב מוסכים\בעל מוסך (מחק את המיותר)

הייתה חייב לכלול ברשימה את חמשת המכוניות הכי פחות אמינות מבחינה מכאנית בעולם?!

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קשקשן.

רק היום הגבת לשרשור על אלמרה עם 40K שעושה בעיות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129247

בימים האחרונים היו לאלמרה - מכונת האמינות המושלמת - כמה שרשורי תקלות בפורום.

כנ"ל לאנטיס, סובארו וכו'.

 

נכון , בניגוד לכמה אנשים שלא מוכנים לקבל את העובדה שמכוניות יפניות מראות מעט יותר אמינות באופן כללי , אני מודע לכך שהרכיבים היפניים וצורת ההרכבה גורמים לפחות תקלות קטנות ומעצבנות שהן מנת חלקה של אירופאית בכלל , וצרפתיה בפרט - אבל מכאן ועד לבוא ולקשקש על האמינות המופתית היפנית והחרא שהאירופאים מאכילים אותנו ?

 

תעשה טובה לעצמך ותעבור פעם במוסך מאזדה/מיצובישי/סובארו/הונדה.

 

אל תספר לי שהאנשים שם יושבים ומעשנים סיגריות/שותים קפה מרוב שעמום.

 

יש יתרון אמינות כלשהו ליפניות , נכון , אבל הוא לא כזה שבשבילו שווה למות משעמום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז ומתמיד היית עוקץ את הקורולה, ואף פעם לא הסכמתי איתך. אז כמובן שגם הפעם.

מסכים לגבי כל מה שרשמת - אבל ראבאק כמה שאתה קיצוני. אומנם לדרישות שלי כיום היא לא מתאימה, אבל אם אמא שלי רוצה לרכוש רכב שרק היא תנהג עליו הקורולה זה בהחלט הרכב המושלם.

 

איכשהו נראה לי שאתה לא תמליץ על קורולה גם אם יאיימו עליך עם אקדח, פשוט קשה לך יהיה להוציא את צמד המילים "כדאי לקנות" ו "קורולה" באותו המשפט.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר לעבודה (שאותה כבר עזבתי) הייתה קורולה חדשה, בליסינג כמובן. עקב המיקום ביהוד, היינו נוסעים בה כמעט מדי יום על מנת להגיע לאיזור בו היינו בולסים אוכל.

 

אני מנסה להזכר איך נראתה אותה קורולה, ואני פשוט לא מצליח. בחיי, אני לא מצליח להזכר בשום אלמנט עיצובי. אני לא זוכר איך נראה הפרונט שלה, איך היא נראית מאחור, כלום.

כל מה שאני זוכר זה את ים הפלסטיק המבחיל בתוך האוטו, את נוחות הנסיעה הבינונית מינוס, ואת הפליאה שלי כיצד יתכן שאוטו חדש נראה ככה, בפנים או בחוץ.

 

אני נאלץ (וזה לא קשה) להסכים עם ידידי המלומד סקורניס; האוטו הזה פשוט מדכא מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...