Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים לאללה...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

היה שם לינק לעוד בן אדם עם פרויקט כזה שחכתי רק איזה עמוד...אבל זה יותר יפה לדעתי..

 

חחח ראיתם איזה גודל של מקשה ופוליאסטר הוא משתמש?? :D

בגודל של דלי לצבוע קיר וגם זה לא הספיק לו נראה לי..

נדיר ביותר..כמה כל העץ וכל החומרים יכולים לעלות? לא נראה לי שצריך להיות גאידמק בשביל זה

בשביל הרמקולים אולי צריך קצת $$$

פורסם

הת'רד המדובר בטוק אודיו נמשך כבר איזה שנתיים על פני 20 עמודים... הבחור מטורף לחלוטין. הוא תיעד את כל הפרוייקט בתמונות ועשה את העבודה הכי מקצועית שניתן להעלות על הדעת. טוב לראות שהוא סיים סופסוף... מדהים.

 

איתמר (בעל סאב רוולייטור גאה).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למעשה הוא עדיין לא סיים

הוא ציין שהוא הגיע מקום שני בתחרות ועוד בלי לסיים את המערכת

אני מחכה לרשימת החומרים שהוא השתמש ברכב

מעניין אותי לדעת מה הם חומרי הפלסטיקה שהוא השתמש

החומר האפור הזה נראה מעניין לעבוד איתו

ומאוד שימושי לעבודות גסות

שמים חומר אפור , עליו קארקיט, וזהו

הכל בעבודה עם היד

 

הביא לי המון רעיונות לפרוייקט שלי :) [כמובן בלי לפרק את האוטו לחלקיקים, או את הדשבורד, או כלום]

קיצר רק מיקום טוויטרים :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שאלה של ישראלי ממוצע מה המחירים של כאלה רמקולים , מידים , טוויטרים

והמחירים של המגברים גם עם מישהו יודע ??

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחלה עבודה ותאמינו לי לא חסר לנו מומחים בתחום אבל חסר לנו תומכים מהשולטים

אם יתנו לנו חופש כמו שיש בחו"ל זה לא יהייה כלום בישבלינו נמצא בכל מקום דבר כזה אבל יש

מלא הגבלות בארץ

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

איחרת קצת

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אחלה עבודה ותאמינו לי לא חסר לנו מומחים בתחום אבל חסר לנו תומכים מהשולטים

אם יתנו לנו חופש כמו שיש בחו"ל זה לא יהייה כלום בישבלינו נמצא בכל מקום דבר כזה אבל יש

מלא הגבלות בארץ

 

וגם אם ייתנו חופש,וגם אם לנו לא חסר מומחים בתחום,העיניין בארצנו הקטנה שהכל עולה ביוקר-ואני מתכוון יוקר מטורף! כל דבר שמייבאים מחו"ל חייב במכס וכל השטויות האחרות, פשוט יקר בטירוף בהשוואה לחו"ל ולכן רק למעטים בארץ (אלה שיש להם כסף לתחביב\עיסוק) יש מערכות כאלו (ואני גם בספק אם כמו בהתקנה שראינו כאן).

התוספת היא-אם ייתנו חופש,וגם ייבוא זול יותר של הרכיבים יאפשר לארצנו הקטנה להתפתח בתחום הזה, ומאוד.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אחלה עבודה ותאמינו לי לא חסר לנו מומחים בתחום אבל חסר לנו תומכים מהשולטים

אם יתנו לנו חופש כמו שיש בחו"ל זה לא יהייה כלום בישבלינו נמצא בכל מקום דבר כזה אבל יש

מלא הגבלות בארץ

 

אבל למה להעיר את התרד' הזה מהמתים אחרי 4 חודשים:shock:

under construction..

פורסם

אוו

זאת התקנה אכן מדהימה וכבר ראיתי אותה לפחות את רובה לפני איזה חצי שנה..נדהמתי :shock:

אחלה השקעה ממש הרגשה של סלון ביתי ברכב!

נהדר..

 

בארץ גם יש מערכות רציניות במיוחד ולהגיעה לתוצאות מדהימות לא חייב לקנות ג'נסיס אבסולוט

כמה מידים של פוקל + כמה טוויטרים של מורל (סופרימו [= ) + סאב (2,3,4) + HU רציני + כמה מגברי ZAPCO, AUDISON , ARC AUDIO וכו'..

ופשוט צריך לקנות 40-100 ליטר פוליאסטר + 20-50 מטר ריבוע סיבי פיבר + כמה עשרות קילוגרמים של BONDO.. + המון המון זמן פנוי = מערכת מושקעת על רמה! :-D

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

חבר'ה אני מבטיח לכם

אם יהיו לי בין 100-200 אלף ש"ח פנויים והרבה זמן פנוי גם לי תיהיה מערכת כזאת.

אבל עד אז אני רק יכול לפנטז.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אנשים צאו קצת מהמחשבים ומהאודיו .... סתכלו על הבלונדה .. :biglaugh:

 

סתם ...

נראה לי שהבמה הקדמית שלי יותר אמיתית מאשר שאם הזמרת תעמוד לי מול הפרצוף .

 

החיסרון הוא שאם הפאזות לא מכוונות כמו שצריך זה יורגש מידית , אבל למי אכפת ???

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

התקנה מדהימה, האוטו גם נראה מדהים!

פשוט מדהים.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

עבודה יפה

 

לגבי איכות השמיעה, לא יודע לא שמעתי!

זה שזאת אחת הסדרות הכי טובות עדיין לא אומר לי כלום! מצטער.

 

וכן, אם לי היו 100 - 200 אלף פנויים הייתי קונה דירה ולא דש בורד אם רמקולים.

 

קצת חומר למחשבה!!!:idea:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...