Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא, שכאשר אני מסובב את הידית להפעלת הפנסים,

נדלקים רק אורות חניה, עוד סיבוב שאמור להיות אור דרך,

האור לא עובד, האור הגבוהה עובד.

 

אם משחקים אם הידית, אז הפנסים נדלקים למספר שניות,

בגלל האורות הגבוהים אני מבין שהם לא שרופים,

איפה יכולה להיות התקלה?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

האורות הגבוהים לא מעידים על אורות הדרך, זה שני חוטי להט בתוך אותה הנורה, אז האור דרך יכול להיות שרוף והאור גבוה ימשיך לעבוד, אבל כיוון ששניהם לא עובדים, סביר להניח שמדובר בבעיה חשמלית.(אולי ידית?)

אופנוען

פורסם

הייתה לי בעיה דומה בפג'ו 205 שנת 88.

 

כל פעם שהייתי מדליק את האורות הנמוכים הגבוהים היו נדלקים ורק משחק או החזקת הידית במצב מסוים הייתה מחזירה את האורות הנמוכים.

נסיון לפרק את הידית ולנקות את המגעים הפנימיים לא עזר, כנראה שהקפיצים שם נחלשו.

החלפת ידית פתרה את הבעיה.

מחיר 150 ש"ח לידית חדשה.

החלפה עצמית קלה ופשוטה.

פורסם

שולה רוצה 260

ואחרים בין 250~300

 

יש מקומות יותר זולים?

יש אפשרות לתקן?

או להפעיל אורות דרך ישירות (זמנית)?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

220 שקל אצל זאן...

 

יש אופציה (זמנית) להתקין כפתור?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

כן מעוניין מאוד

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

לפי הידע שלי, חשמלאי כבר שנתיים,

הצלחתי להבין שני דברים,

1. ישנם 3 חיבורים של המנוקה כלומר + + -

2. אכשיו, כדי להשמש רק באורות הדרך, אני צריך למצוא את החיבור הנכון.

3. I_I איזה מהם הפלוס והמינוס?

4. את המינוס אני לוקח מגוף הרכב, את הפלוס, אני מחבר דרך מפסק למצבר.

 

אז שאלה, איפה הפלוס ואיפה המינוס?

איזה חוט חשמל צריך ל 12V?

האם הכל נכון?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

תבדוק איזה חוט הוא המינוס ע"י זה שתחבר רב מודד למדידת רציפות/ הולכה/ התנגדות בין גוף הרכב או הקוטב השלילי של המצבר לאחר מהפינים של התקע של המנורה.

ברגע שתראה הולכה תדע שאותו פין זה המינוס.

לגבי הפלוס של המנורה - תעשה ניסוי קטן עם שתי חוטים שאחד תחבר למינוס של המנורה שמצאת מקודם וחוט אחר מהקוטב החיובי של המצבר לכל אחד מהמגעים האחרים.

האור נמוך הוא זה שיידלק בחוט להט שמתחתיו בתוך המנורה נמצא רפלקטור קטן.

האור הגבוה הוא השני ד"כ החוט להט שנמצא קרוב יותר לקצה המנורה.

פורסם

המשימה הושלמה,

 

האור עובד,

ומה שמעניין, כל שלושת היציאות יכולות לשמש הן כ פלוס והן כמינוס,

וכאשר שתי הפלוסים מחוברים (חשמלאי, לא?) אז יש אור גבוהה.

 

תודה על העזרה.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם
המשימה הושלמה,

 

האור עובד,

ומה שמעניין, כל שלושת היציאות יכולות לשמש הן כ פלוס והן כמינוס,

וכאשר שתי הפלוסים מחוברים (חשמלאי, לא?) אז יש אור גבוהה.

 

תודה על העזרה.

שלושת היציאות יכולות לשמש הן כפלוס והן כמינוס כי מדובר בזרם ישיר ברכב ועל מנורה רגילה שזה לא ישנה לה איך תחבר אותה היא תאיר ברגע שתקבל מינוס ופלוס.

מה שכן, בתקע החיבור שלה יש רק מינוס אחד שמשותף לשתי חוטי הלהט, ושתי הפינים האחרים משמשים

לפלוס אחד של האור הנמוך ואחד של הגבוה.

כאשר שתי הפלוסים מחוברים אז יש גם אור גבוה ואור נמוך.

×
×
  • תוכן חדש...