Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין ברכב משפחתי שהיה כמה שיותר חדש !!

עד מחיר 65 אלף ועדייף פחות מי זה קצת

עדייף שהיה שנת 2001 ומעלה

חייב להיות אוטומטי!!

ועדייף צריכת דלק כמה שפחות גבוהה

חשבתי אל הונדה סיווק מה אתם חושבים ??

איך היא בתור רכב למשפחה שיש 5 נהגים ??

פורסם

היי ניצן

65K הם לא מעט. לרכב משפחתי, לא היית מעדיף רכב שהמשפחה נכנסת בו? הסיוויק [ודומותיה] צפופות, אלא אם זו משפחה של יפנים- קטנים ורזים.

 

חשבת על שברולט מאליבו, הקודמת?

היא עולה על כל יפנית במחיר דומה בכל תחום- נוחות הנסיעה והמושבים, מרחב פנימי, שקט בנסיעה, חוזק המנוע, אבזור, ומניסיון אישי- אפילו באמינות ובהוצאות שוטפות, והיא גם עולה פחות...

 

יואל

dirty old man

need love too

פורסם

לא הייתי הולך על המאליבו בכלל.

 

אתה מדגיש את צריכת הדלק...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

כך שאין מצב שהיא בעלת צריכת דלק טובה.

משפחתי בינוני, הייתי הולך על הקסארה, מניסיון, הייתה לנו כזאת והאוטו מעולה, הכי נוח שיש בקטגוריה, זריז, מהנה, בטוח ויחסית מאובזר למחיר שאתה משלם.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

ממש לא רוצה אוטו ששותה דלק

מאליבו לא בא בחשבון שותה הרבה דלק אני רוצה רכב 1600

אנחנו משפחה של 5 נפשות אבל לא יודע אם יצא פעם בחיים שינסעו כולם ביחד !!

אז רכב הרבה מקום לא ממש צריך!!

 

רוצה רכב משפחתי רגיל 1600

ומה שחשוב שגם יהיה יפה !!

וחסכוני בטיפולים ובדלק

ולא עושה הרבה בעיות !!

×
×
  • תוכן חדש...