Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עליית מפלס מים במיכל עיבוי,והופעת חומר לבן(205)


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איך אתה מציע לנקז אוויר בלי להחליף את המים שבמערכת(אני לא רוצה לפתוח סתימות)?

 

והאם ניתן לנסוע עם אוויר במערכת בגלל שהרכב לא מתחמם?

אם לא מומלץ לנסוע ככה, מה הנזק שיכול להיגרם?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

.

פתחתי את פתח מילוי המים ברדיאטור והוספתי כחצי ליטר מים עד שנשפך, אבל!! - כאשר לחצתי על צינור המים העבה שיוצא מהרדיאטור, יצאו מהפתח מילוי בועות אוויר.( מה רצית שיצא קולה?)

הנעתי את הרכב- נורת גובה המים כבתה ונדלקה שוב כעבור דקה.

כיביתי את הרכב ומילאתי שוב מים ברדיאטור, ושוב יצאו בועות אוויר כשלחצתי על הצינור העבה מהרדיאטור, הנעתי שוב , נדלקה הנורה, כיביתי הרכב, ושוב הוספתי מים לרדיאטור.

בשלב זה, הנעתי שוב והנורה לא דלקה יותר ,נתתי לרכב להגיע לטמפ 85 מעלות הונטה נדלקה , וכבתה לאחר מספר שניות.

לסיכום: הנורה לא נדלקת בינתיים, המים במיכל העיבוי נשארו קרים גם לאחר הגעה לטמפ עבודה.

השאלות שלי:

1. האם לדעתכם יש עדיין אוויר במערכת למרות שהנורה לא נדלקת והרכב לא מתחמם?

2.האם לדעתכם הסתימה שיש בצינורית תיפתח מלחץ החום מתישהו , בגלל ששיחררתי את כל הטינופת ממיכל העיבוי?

3. מדוע המים במיכל העיבוי נשארו קרים , גם לאחר הגעה לטמפ ' עבודה והידלקות של הונטה פעם אחת.?

אודה על עזרה ממביני עניין במערכת המים בפיזו.

לדעתי הטרמוסטט שלך תקול ולא נפתח, ויוניט המאוור מלאה בבוצה, שקיימת במערכת בגלל

שימוש ממושך במי ברז.

העובדה שצינור המים נשאר קר בעת שהמנוע הגיע לטמפרטורת עבודה, מוכיח שהתרמוסטט נשאר סגור או נפתח חלקית, את הצינורית חובה לנקות ולשחרר הצינור לא יתנקה מאליו, והדבר מקשר על ניקוז האוויר .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי צביקה תודה.

מה קרה לך ? בד"כ אתה קורא את כל ההודעה ומדייק בתשובה.

לא התכוונתי שהצינור העבה שיוצא מהרדיאטור נשאר קר בטמפ' עבודה, אלא המים שבמיכל העיבוי נשארים קרים, האם זה תקין?

בנוסף, הטרמוסטט שלי לא תקוע במצב סגור, אלא במצב פתוח, כי הצינור העבה של הרדיאטור מתחמם מיד עם הדלקת הרכב.

אני מכיר תקלה זו ברכבי.

לגבי הרצון שלי ליציאת קולה מהצינור העבה, לא רציתי שיצא קולה אלא מים בלבד.

אתה טוען שאמורות לצאת בועות אוויר מכיוון המנוע אל הצינור העבה הזה?

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית שלום רב!

קרא את דברי אופיר ותבין לבד, שאי השחרור של הסתימה של הצינור הדק המחובר למיכל העבוי, מונע

ממי הרדיאטור החמים לעלות ולגלוש לעבר מיכל העבוי, ולהשתמש במיכל ככלי קיבול למים מעובים, לכן חובה לשחרר את הסתימה , או לחילופין להחליף את הצינור, וזאת גם הסיבה שמי מי מיכל העבוי נשארים קרים,

הבועות שקיימות במיכל הם תוצאה טבעית של לחץ ומעיכת הצינור העליון, במררה של נזילת מים במערכת הקירור מפלס המים ברדיאטור ירד, ולא יקח את המים הנמצאים במיכל העבוי, מה שיגרום להדלקת נורת מפלס המים.

הערה: שימוש תמידי במי ברז באופן תמידי , מלבד ההשלכות השליליות הידועות לך, יגרןם תמיד לבוצה חלודה וסתחמת הצינור הקטן למיכל העבוי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה צביקה.

 

לדעתי מפלס המים במיכל העיבוי עלה אצלי בגלל שבטמפ' גבוהה , המים הצליחו להתפשט אל מיכל העיבוי, אבל בגלל כמויות משקעים גדולות ועבות מאד שהיו במיכל, המים לא חזרו לרדיאטור ולכן דלקה הנורה.

 

בינתיים אני לא רוצה לבצע שינויים דראסטיים במים שנמצאים במערכת, אני חייב לציין שיש להם ריח של נוזל קירור, והם תססו כאשר שטפתי את מיכל העיבוי בצינור.

 

האם אני יכול לפרק את הצינורית מהרדיאטור ומיד לסתום את החיבור לרדיאטור בעזרת האצבע של אחי הקטן למשל? כמובן שאני בינתיים אשחרר הסתימה .

כמו כן, רשמת שבועות האוויר הן תופעה נורמאלית ללחיצה על הצינור, אבל התכוונתי לצינור העבה מאד שיוצא מהטרמוסטט אל הרדיאטור לכיוון פתח מילוי המים ברדיאטור, עליו לחצתי ויצאו בועות מפתח הרדיאטור , עד כמה שידוע לי לא אמור להיות שם אוויר בכלל, אני צודק?

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית הגיון פשוט לחצת את הצינור העליון גרמת למעיכתו, המים שהיו בצינור גלשו לעבר מיכל העבוי ויצרו בועות, הדבר טבעי ביותר.

שחרר את הצינור הקטן או החלף אותו , וכל בעיותיך יעלמו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צביקה, הבועות לא נוצרו במיכל העיבוי, אלא בפתח מילוי המים ברדיאטור, מין בעבוע שלווה בירידת המפלס ברדיאטור, כלומר יצא אוויר ונכנס מים, הייתי צריך למלא עוד מים ברדיאטור אחרי כל לחיצה כזאת ויציאת בועות אוויר מהפתח שאותו אני ממלא , של הרדיאטור.

לחצתי את הצינור העבה שמקיף את הטרמוסטט.

אני מקווה שעכשיו הבנת, ושאתה מסכים איתי שזה לא תקין.

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צביקה, הבועות לא נוצרו במיכל העיבוי, אלא בפתח מילוי המים ברדיאטור, מין בעבוע שלווה בירידת המפלס ברדיאטור, כלומר יצא אוויר ונכנס מים, הייתי צריך למלא עוד מים ברדיאטור אחרי כל לחיצה כזאת ויציאת בועות אוויר מהפתח שאותו אני ממלא , של הרדיאטור.

לחצתי את הצינור העבה שמקיף את הטרמוסטט.

אני מקווה שעכשיו הבנת, ושאתה מסכים איתי שזה לא תקין.

תודה

לדעתי זה בכל זאת תקין, מלוי והוספת המים, מעיד על כך שיש עוד כיס אוויר במערכת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסוע עם כיס אוויר במערכת, זה בוודאי לא תקין לכן יש לנקז אוויר שהמיכל עבוי נמצא גבוה, ובגלל הגרבטצייה, ממלאת הרדיאטור, ומונע כיסים אוויר שאמורים להתנקז גם כך, על ידי פתיחת פקק הרדיאטור ומלוי מים דרכו, עד לגלישתם, ופתיחת הפקק ליד הטרמוססט, וברדיאטור למעלה בצד ימין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך אני מנקז אויר במרצי כמו של רז -הזרקה?

וזה קשור איכשהוא לזה שהאוטו מתחמם ושותה מים ,דלק, שמן?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

למי שאין כח לקרוא את הכל- כנראה שלמרות שניקיתי את מיכל העיבוי, הצינורית שמחברת בינו לבין הרדיאטור עדיין סתומה.

אני רוצה להעזר בחבר, שיסתום עם האצבע את החיבור של הצינורית אל הרדיאטור, כדי שלא ינזלו מים ויכנס אוויר למערכת, אני בינתיים אפתח את הסתימה בצינורית.

העניין הוא שקניתי היום נוזל קרור של פרסטון, רציתי לדעת האם לדעתכם יש לרוקן את תכולת מיכל העיבוי ולשמור אותה כדי למלא אותו בחזרה, או שעדיף להזרים את הנוזל החדש שקניתי אל מיכל העיבוי לאחר נקיון הצינורית?

אני שואל כי כידוע, המים אצלי הם מי קירור ישנים מאד, בתוספת של לפחות כחצי ליטר מי ברז ,וצבעם חום, ואני פוחד מהווצרות נזילות ותקלות שיקרו אם אחליף כמות גדולה של נוזל בנוזל של פרסטון.

אודה לכם על חוות דעתכם בנוגע לשיטה שחשבתי עליה -עם סתימת חיבור הצינורית לרדיאטור בעזרת האצבע, וכמו כן לגבי סוגיית החלפת הנוזל או החזרת תכולת מיכל העיבוי למערכת.

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי כדאי לך להחליף הכל לנוזל איכותי ולקחת את הסיכון, כי אחרת הנזק ממשיך ומצטבר, אבל זו רק דעתי ותעשה מה שמתאים לך. בכל זאת אם אתה מתכוון לשמור על הרכב כדאי שיהיה לך פחות דאגות בעתיד וליישר את הפינה הזאת. ניקוי יסודי של המערכת והחלפה לנוזל איכותי עלולה לחסוך לך כאב ראש בעתיד...

 

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב תודה, למישהו יש עוד הצעות?

 

אני מעוניין לשחרר את הסתימה בצינורית, ולנקז אוויר עם כמה שפחות מים חדשים שיכנסו למערכת, האם הדרך הרשמתי בהודעה הקודמת טובה?

כמו כן, קראתי מספר דעות , במספר שרשורים על ניקוז אוויר ב 205.

חלק רשמו שיש לפתוח פתחי ניקוז ולבצע ניקוז כשהמנוע כבוי , וחלק כשהוא דלוק.

מה לעשות?

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...