Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עליית מפלס מים במיכל עיבוי,והופעת חומר לבן(205)


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם מישהו לא ביצע מעשה סדום עד פורקן במיכל העיבוי , אני עדיין מהמר על חדירת שמן קלה.
השרשור משנה כוון לתחום המכונאות הכבדה או המכניקה העדינה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמר אני לא בטוח שזה שמן, מכיוון שכמות החומר הלבן קטנה מאד והיא אינה הולמת אפילו פורקן של מעשה סדום.

 

בנוסף, הגעתי למסקנה שהנורה לא נדלקה בגלל שהמים ירדו מילימטר אחד מתחת לקו המינימום , בגלל שכרגע כשפירקתי את הגומיה של מיכל העיבוי, שמתי לב שהמסילה האמצעית העבה שעל המיכל(חלק מממנו), הייתה מעל לפס המתכתי שאמור להיות מסביבה.

 

כלומר, קו המינימום אצלי, היה בעצם בערך קו המקסימום , ולכן המפלס לא ירד ברדיאטור בגלל שהגיע למינימום.

 

מה שהבנתי מזה הוא שכנראה המים לא יכלו לחזור לרדיאטור לאחר שהתפשטו למיכל העיבוי והמצב הזה רק הלך והחמיר- הנורה דולקת יותר ויותר(בהתחלה הייתה נשארת כבויה רוב הזמן). ובמקביל מפלס המים במיכל עולה.

 

מה שסותר תאוריה זו, היא השאלה- איך ייתכן שכשהמים מתפשטים מהחום, וחוזרים לנפחם המקורי בטמפ' החדר מבלי לחזור ממיכל העיבוי, לא נוצר מין ואקום במערכת.

 

אם למישהו יש הסבר לזה אני אודה לו, כמו כן האם במידה ואני פותח את פתח מילוי המים של הרדיאטור אני צריך לנקז אוויר ממקום מסויים.

 

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר הסביר כבר הכל.

 

רוצה להיות בטוח? נקה את הלכלוך שהצטבר, החלף את המים, בדוק אם ה"חומר הלבן" המסתורי מופיע שוב (כדאי לשלב עם סודה לשתייה, ככה נהיה בטוחים שחשדו של שמר מופרך)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופיר אתה צודק, השאלה שלי כעת , היא איך אני מבצע זאת מבלי להחליף את המים הקיימים במערכת?

 

כלומר אני רוצה להוסיף כמה שפחות נוזל חדש.

 

חשבתי לפרק את מיכל העיבוי מהצינורית ולתלות אותה גבוה, אחר כך לפתוח את פקק המילוי ברדיאטור ולהוסיף מים כדי לגרום לכיבוי הנורה.

 

אחר כך לנקות את המשקעים ממיכל העיבוי , למלא אותו במים ולהרכיב הכל.

 

בתהליך חלקי שכזה אני לא צריך לנקז אוויר משום מקום נכון?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אעשה את זה אם מה שאופיר הציע לא יצליח.

 

האם אני צריך למלא מים ברדיאטור עד שישפכו מפתח המילוי?

 

האם אני צריך לנקז אוויר לאחר התהליך הקצר שרשמתי בהודעה הקודמת?

 

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הדאגה.

שמר הרכב לא מתחמם והכל בסדר ,אני נוסע כך כבר כמה חודשים.

אני פשוט חושב שזו הצינורית סתומה, חבר פורום בשם יצחקי רשם לי פעם שהנורה יכולה להידלק כתוצאה מצינורית סתומה.

לכן הגינוי שהמים לא חוזרים לרדיאטור בשל כך.

האם אתה יודע את התשובה לשאלתי - האם אני צריך לבצע ניקוז אוויר לאחר פתיחת פתח מילוי מים ברדיאטור, והאם אני ממלא מים עד שהם נשפכים מהפתח?.

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקרים שבהם אפילו אני מרים ידיים.
תיקון: רק אלוהים מרים ידים, ורק אם יש לך סיטרואן, ולך כמדומני יש רכב צרפתי, אך פזו 306?! ואל דאגה שמר המשך יבוא... השרשור טרם הסתיים הוא רק החל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה שמר ,לא הבנתי.

 

אין צורך להיות לחוץ, תסביר לי למה אתה מרים ידיים ,אסור לוותר נעבור את זה ביחד.

 

אני כמעט בטוח שאתה יודע את התשובה ל 2 השאלות הפשוטות שלי, לא מבין למה אתה או מישהו אחר לא עונה.

 

לא יקרה כלום אם אני אנסה לפתור את התעלומה בעצמי לפני שאני אלך לבעל מקצוע, שבוודאי ירצה לשפץ את הראש.

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להיות לחוץ, תסביר לי למה אתה מרים ידיים

ההוא עם החומר הלבן במיכל העיבוי שלך.

הייתי בטוח שזה אקדח בכיס שלו.

מסתבר שהוא רק שמח לראות אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אנשים , חזרתי עכשיו ממאבק במערכת המים של הרכב.

 

פירקתי את מיכל העיבוי, שכמו שחשבתי היה סתום, גם כשפירקתי את הצינורית שמחוברת אליו בקושי טיפטפו מים. הצינורית הייתה סתומה במין חומר קשיח וסמיך שנראה כמו חלודה.

ניקיתי את שכבות הטינופת מהמיכל, הוא נראה כמו חדש עכשיו, הכנסתי מין מיתר מתכת קטן אל הצינורית , מבלי לפרק אותה מהרדיאטור, ולדעתי לא פתחתי את הסתימה שיש בצינורית.

פתחתי את פתח מילוי המים ברדיאטור והוספתי כחצי ליטר מים עד שנשפך, אבל!! - כאשר לחצתי על צינור המים העבה שיוצא מהרדיאטור, יצאו מהפתח מילוי בועות אוויר.

הנעתי את הרכב- נורת גבה המים כבתה ונדלקה שוב כעבור דקה.

כיביתי את הרכב ומילאתי שוב מים ברדיאטור, ושוב יצאו בועות אוויר כשלחצתי על הצינור העבה מהרדיאטור, הנעתי שוב , נדלקה הנורה, כיביתי הרכב, ושוב הוספתי מים לרדיאטור.

בשלב זה, הנעתי שוב והנורה לא דלקה יותר ,נתתי לרכב להגיע לטמפ 85 מעלות הונטה נדלקה , וכבתה לאחר מספר שניות.

לסיכום: הנורה לא נדלקת בינתיים, המים במיכל העיבוי נשארו קרים גם לאחר הגעה לטמפ עבודה.

השאלות שלי:

1. האם לדעתכם יש עדיין אוויר במערכת למרות שהנורה לא נדלקת והרכב לא מתחמם?

2.האם לדעתכם הסתימה שיש בצינורית תיפתח מלחץ החום מתישהו , בגלל ששיחררתי את כל הטינופת ממיכל העיבוי?

3. מדוע המים במיכל העיבוי נשארו קרים , גם לאחר הגעה לטמפ ' עבודה והידלקות של הונטה פעם אחת.?

אודה על עזרה ממביני עניין במערכת המים בפיזו.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...