Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עליית מפלס מים במיכל עיבוי,והופעת חומר לבן(205)


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשהמנוע כבוי משאבת המים לא עובדת ואז אין סירקולציה של מים.

 

כשניקזתי אוויר לפני שבוע - לפני ההתנעה פשוט לא יצאו מים מפתחי הניקוז.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה רבה צביקה.

 

יש לי שאלה אליך בנוגע לפתחי הניקוז.

 

אני יודע שיש אחד מעל ליוניט השעון, מין בורג שכזה, ועוד אחד ליד קיר האש.

 

האם את שניהם אני פותח עם אותו מפתח אלן?

ועוד שאלה, האם אני ממלא את הרדיאטור עד הסוף סוגר אותו ורק אז פותח את שני הפתחים?

כמה מים חדשים לדעתך אני אמור להזרים למערכת בהנחה שאני די מהיר.?

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהמנוע כבוי משאבת המים לא עובדת ואז אין סירקולציה של מים.

 

כשניקזתי אוויר לפני שבוע - לפני ההתנעה פשוט לא יצאו מים מפתחי הניקוז.

אין קשר.

המערכת עובדת על עיקרון הכלים השלובים. נקז על פי גובה פתחי הניקוז, ואתה מסודר. לא צריך להניע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שיש אחד מעל ליוניט השעון, מין בורג שכזה, ועוד אחד ליד קיר האש.

האם את שניהם אני פותח עם אותו מפתח אלן?

ועוד שאלה, האם אני ממלא את הרדיאטור עד הסוף סוגר אותו ורק אז פותח את שני הפתחים?

כמה מים חדשים לדעתך אני אמור להזרים למערכת בהנחה שאני די מהיר.?

את הבורג שליד היוניט פותחים עם אלן.

את השני פותחים ביד או בעזרת פלייר. הוא נראה כמו ונטיל של גלגל, ונפתח באותה צורה.

 

כמה מים צריך? אם אתה מרוקן רק את המיכל עיבוי והצינורית שלו תצטרך בערך ליטר וחצי של נוזל. זה מה שהלך לי לאחר שניתקתי את מיכל העיבוי שלי.

 

המערכת עובדת על עיקרון הכלים השלובים. נקז על פי גובה פתחי הניקוז, ואתה מסודר. לא צריך להניע.

שמר - גם אני חשבתי כך, אבל לא יצא נוזל עד שלא הנעתי את הרכב, למרות שמיכל העיבוי והרדיאטור היו מלאים עד הסוף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר - גם אני חשבתי כך, אבל לא יצא נוזל עד שלא הנעתי את הרכב, למרות שמיכל העיבוי והרדיאטור היו מלאים עד הסוף.

מה אני אגיד לך ? תשפשף !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מים צריך? אם אתה מרוקן רק את המיכל עיבוי והצינורית שלו תצטרך בערך ליטר וחצי של נוזל. זה מה שהלך לי לאחר שניתקתי את מיכל העיבוי שלי.

.

תודה רבה צביקה, אני מתכוון להחזיר את המים הישנים שאוציא ממיכל העיבוי ,חזרה למערכת.

התכוונתי לכמה נוזל בערך יוצא מפתחי הניקוז בתהליך הניקוז?

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי, אבל תכין את עצמך נפשית לעובדה שהם יותר מג'ויפים ממה שהם נראים.

תעיף מבט כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1033349#post1033349

 

בתהליך הניקוז לא מתבזבז יותר מדי נוזל, מקסימום כמה מאות מ"ל. לא רציני...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צביקה.

 

שים לב שמוקדם יותר בשרשור, רשמתי שכבר פירקתי את מיכל העיבוי וניקיתי אותו ע"י גירוד כל שכבות החומר החלודי מדפנות המיכל, עם מסמר עץ ארוך מאד.

 

כרגע המיכל נקי מאד כך שניתן אפילו לראות את גובה המפלס דרך הפלסטיק(!), ללא צורך לפתוח את הפקק.בנוסף סיננתי את המים המג'וייפים שהיו בו ע"י העברתם דרך חולצה ישנה מכותנה, נשארו די הרבה גושי חלודה על החולצה, תאמין לי המצב אצלי היה הרבה יותר גרוע מאצלך.

הבעיה כרגע היא שהמים במיכל נראים די טוב , אבל הם בעצם מבודדים מהמערכת כי הצינורית סתומה.

כשהרכב המסכן שלי ינוח ויתקרר מכל הנסיעות שעוברות עליו בימים האחרונים, אני אבצע את התהליך.

יש לי שאלה אליך או אל מי שיודע, האם כאשר אתה מגיע לטמפרטורת עבודה, המים במיכל העיבוי נמצאים בדיוק באותה טמפרטורה של המים ברדיאטור למשל?

תודה רבה בכל אופן , אני אעדכן.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כאשר אתה מגיע לטמפרטורת עבודה, המים במיכל העיבוי נמצאים בדיוק באותה טמפרטורה של המים ברדיאטור למשל?
לא.

גם ברדיאטור עצמו טמפ' המים אינה שווה בכל "קומת מגורים"(מים חמים למעלה, קרים יותר למטה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , עדכון אחרון וחם.

 

חזרתי עכשיו ממאבק נוסף, שכלל שחרור כל הטינופות מהצינורית שמחברת בין מיכל העיבוי אל הרדיאטור, זה לקח לי המון זמן כי היא הייתה סתומה מאד, עשיתי זאת באמצעות חוט ברזל.

 

כשפירקתי אותה מהרדיאטור , הייתי בטוח שינזלו ממנו מים אבל לא נזלו, כנראה שהיה חסר מעט.

חיברתי את הכל בחזרה,מילאתי מים במיכל העיבוי, ומיד ראיתי שהמפלס בפקק המילוי של הרדיאטור עולה ומגיע עד הסוף, אז הבנתי כי אכן שוחררה הסתימה ויש זרימה של מים לרדיאטור!.

כיוונתי את מצב מתג החום/קור ברכב לחום, ופתחתי את שני פתחי הניקוז כפי שצביקה הסביר, אבל אצלי , בשונה מאצל צביקה, יצאו מים מהפתחים גם בלי שהנעתי את הרכב כפי ששמר רשם, בכל זאת הנעתי אותו.

כשהנעתי אותו, יצאו מים מהחור הקטן באמצע ההברגה של בורג הניקוז מעל הטרמוסטט, ואז סגרתי אותו, אחר כך פתחתי את הונטיל שיושב ליד קיר האש, וגם משם יצאו מים.

הדבר היחיד שלא ברור לי , הוא מדוע כאשר לחצתי על המנוף שיושב משמאל לקרבורטור והעלתי את הסל"ד, הפסיקה הזרימה דרך פתח הניקוז שליד קיר האש?

ושאלה נוספת, האם נראה לכם שגרמתי לנזק בכך שנסעתי מספר חודשים עם חוסר של מים ברדיאטור, ומיכל עיבוי מנותק מהמערכת?

ושאלה אחרונה, מאיפה נעלמו המים מהמערכת ושגרמו לחוסר ברדיאטור, בהנחה שמיכל העיבוי היה מנותק.?

הרכב לא מתחמם, ונורת מפלס מים ברדיאטור לא דולקת, בלי עין הרע!.

הדבר היחיד שמעצבן אותי , זה שאין לי טרמוסטט או שהוא תפוס , כי לוקח לרכב 10 דקות בערך כדי להגיע לטמפ' עבודה.

עד פה בינתיים, מקווה ומתפלל שלא יהיו לי עדכונים בנוגע לנושא זה.

תודה לכולם.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לבקשתו של שמר, אני ממשיך את השרשור הזה ,לאחר שהאחרון שפתחתי ננעל.

כדי לא להכביד על הקריאה,ניתן להתעלם כמעט מכל ההודעות כאן, מה שחשוב כרגע הוא שיש לי הרבה טינופת וחלקיקים במים.

אני רוצה להתקין טרמוסטט , במידה והטרמוסטט לא קיים אצלי,האם יש סיכוי שאני ארכיב אותו הפוך? או שיש תפס מיוחד שימנע זאת.

 

ושאלה נוספת, מה גורם לטרמוסטט להתפס אם לא הטינופת שבמים?

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית שלום,

 

הסיבה שהתרמוסטט נתפס הוא בגלל הלכלוך במערכת הקירור או תקלה מכנית בתרמוסטט.להרכיב הפוך את התרמוסטט לא תוכל.

אני ממליץ לך לבצע ניקוי יסודי של מערכת הקירור ולהשתמש בנוזל קירור איכותי.

קח צינור השקיה ותכניס אותו לרדיאטור ונקה היטב ולאחר מכן גם לתוך הבלוק עד אשר יצאו מים נקיים.

תוכל להעזר בספרות של היינס לצורך ביצוע ניקוי המערכת.

Pages from Haynes Manuals - Peugeot 205 Service And Repair Manual (83-95).pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...