Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אודה על המלצתכם לרכב פרטי, דיזל אוטומט כרכב חדש מהחברה אך לא ג'יפים ומסחריות למינהן. התקציב לא רלוונטי אך חשוב שיהיה אמין תודה.

פורסם

בעייתי בלי לציין תקציב. קשה להשוות בין מרצדס E 320CDI לסקודה אוקטביה 2.0TDI

 

בכל מקרה אני מניח שהתקציב בסביבות ה 180-200 אלף ולכן יש לך הרבה אופציות מבית VAG :

אוקטביה, גולף, אלתיאה ,טולדו ושאר מוניות :-)

 

 

אסף

פורסם

מה שבטוח:

אם אתה רוצה אוטומטי בלבד זה רק טורבו דיזל.

רוב גירסאות הדיזל הרגילות נמכרות רק ידניות.

 

יש האודי A3 טורבו דיזל ששמעתי עלייה רק דברים טובים בינתיים.

פורסם

רנו מגאן - הדיזל אוטמטי הזול ביותר כ-140000 (או אפילו פחות במבצעי החיסול של דגמי 2006)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מניח שתקציב כן עושה בעיה בשלב מסויים..

תבחר מה שיותר מתאים..

 

פאביה- לא יודע אם כעת היא נמכרת בגרסה אוטומטית.

A3- קיבלה תגובות חמות בכל מבחן, בשילוב תיבת הDSG רכב מעולה.

פאסאט- מנוע מצויין, רכב מצויין ומהודר.

A4- יקרה מהפאסאט אבל יותר יוקרתית וספורטיבית.

A6 3.0TDI Q- רכב מעולה, חזק עם ביצועים מצויינים.

 

בקיצור יש עשרות רכבים שעונים על הדרישה שלך..באמת כדאי לתת תקציב, על מנת שנוכל לעזור

לך יותר ברצינות.

1.8T 8)

×
×
  • תוכן חדש...