Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציריה שלי מתקתקת כבר הרבה זמן,אני שומע את התיקתוקים רק בתחילת נסיעה או

שאני לפעמים מוריד הילוך.אני לא מרגיש למשל דפיקות בסיבובים. מה לדעתכם לעשות

שיפוץ ציריה או חליפי. אהה וכמה זה אמור לעלות

תודה עופר.

פורסם
הציריה שלי מתקתקת כבר הרבה זמן,אני שומע את התיקתוקים רק בתחילת נסיעה או

שאני לפעמים מוריד הילוך.אני לא מרגיש למשל דפיקות בסיבובים. מה לדעתכם לעשות

שיפוץ ציריה או חליפי. אהה וכמה זה אמור לעלות

תודה עופר.

למה החלטת שזאת צריריה?

פורסם
הציריה שלי מתקתקת כבר הרבה זמן,אני שומע את התיקתוקים רק בתחילת נסיעה או

שאני לפעמים מוריד הילוך.אני לא מרגיש למשל דפיקות בסיבובים. מה לדעתכם לעשות

שיפוץ ציריה או חליפי. אהה וכמה זה אמור לעלות

תודה עופר.

למה החלטת שזאת צריריה?

כי בני בדק לי את האוטו והוא אמר שזה ציריה.

פורסם
הציריה שלי מתקתקת כבר הרבה זמן,אני שומע את התיקתוקים רק בתחילת נסיעה או

שאני לפעמים מוריד הילוך.אני לא מרגיש למשל דפיקות בסיבובים. מה לדעתכם לעשות

שיפוץ ציריה או חליפי. אהה וכמה זה אמור לעלות

תודה עופר.

למה החלטת שזאת צריריה?

כי בני בדק לי את האוטו והוא אמר שזה ציריה.

 

אם בני אמר אני מאמין לכל מילה 8) .

 

אבל זה נשמע מוזר כי בדרך כלל ציריות עושות רעשים בסיבובים והרעש לא בא ונפסק.

פורסם

יתכן גם להיות גם שהמיסב של הגלגל (זה שבנאבה) נדפק , בדר"כ שומעים אותו במהירויות נמוכות ותאוצה שלילית (כשמורידים הילוך),

אבל רוב הסיכויים שהחלק המשונן של הציריה שיושב בגיר נשחק קצת ולכן הוא מתקתק לפעמים בחוסר אחיזה מולחטת במצבים שציינת, עדיף שתחליף אותה כדי שלא תעשה נזק למכלולים אחרים.

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

×
×
  • תוכן חדש...