Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון מחר לקנות את הסאב של פינקיס גולד

דגם Octane ZR שני סלילים של 4 אוהם 300 רמס 10 אינצ'

 

בקיצור, אני מתכוון להתאים לו תיבה שהוא יהיה כמה שיותר מדויק !

עכשיו הבעיה היא שאני לא מוצא פרטים על הסאב, חיפשתי באתר החברה של פיניקס

http://www.phoenixgold.com/2004/octane-zrspeakers.html

 

עכשיו אני רוצה להשתמש בתוכנה WinISD או לפחות לנסות להשתמש בה.

אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא עליו פרטים או אם מישהו בנה לו תיבה מקצועית טובה ויכול למסור לי את המידות.

 

 

בתודה רועי.

פורסם

אני לא כל כך מבין בבניית תיבות, תדר לתיבה וכל השאר

 

עכשיו יש לי שאלה לגבי התיבה שהמלצתה, לאיזה תדר היא מכוונת ?

ואם אני שומע ברכב בעיקר ראפ ומוזיקה שקטה, איך זה ישתלב ?

 

ועוד שאלה קטנטנה, מכיוון שאני הולך לנגר

מאיפה אני יכול לקנות את הפורט של החיבורים ?

פורסם
לא צריך למצוא נתונים...בשביל מה אני פה:).

אתה צריך תיבה של 1C^F, כלומר 28 ליטר אטומה.

תהנה סאב מעולה, תמורה פנטסטית למחיר!.

למה 28ליטר? זה מהניסיון שלך?

לפי הוראות יצרן 0.5cu.ft שזה 14ליטר

יש גם מידות לתיבה פתוחה 20ליטר

קח בחשבון נפח של רמקול 2ליטר

ftp://208.187.38.55/Phoenix_Gold/TechSupport/2004enclosureguide5.04.pdf

פורסם

התיבה המומלצת לMUSICAL היא 0.9C^F, אך ב1C^F הגרף הענות הוא טוב יותר, ולכן זה גם מה שאני ממליץ.

בניתי תיבות לסאבים של פיניקס גולד מכל הסדרות:

אוקטן R10D2/4

אוקטן 10

אוקטן 12D4/2

אוקטן 12

אוקטן ZR 10D4/2

אוקטן ZR 12D4/2.

וגם קסנון 10 ו12 אינטש.

 

אני גם מדבר מתוך הכרת הנתונים וגם מתוך שמיעת הסאבים בתיבות השונות יש לציין שבעיקר אטומות (שלדעתי נשמעו טוב יותר בכל מצב מאשר הפתוחות- אבל זה יכול להיות גם טעם אישי שלי).

 

בתיבה אטומה של 25-28 ליטר הוא נשמע נהדר.

אצלי ברכב יושב הסאב רק בגרסאת D4 של 10 אינטש בתיבה אטומה של 0.9C^F והוא נהדר.

אחד הסאבים עם התמורה למחיר הכי גבוהה.

 

אגב, חבר פורום וחבר קרוב בשם רועי (R8082) יש את הZR בתיבה אטומה של 28 ליטר (1C^F) ואתה מוזמן לאחד המפגשים לשמוע את הסאב שלו ולהחליט בעצמך.

under construction..

פורסם

OK, תודה על תגובה מפורטת.

גם לי זה מעניין מאוד. בניתי תיבה אטומה 19ל לpolk db104 ונראה לי הוא נחנק

פורסם

אם אתה לא רוצה לבקר אצל הנגר ואין לך את העצבים להתעסק עם זה יותר מידי.

 

אתה יכול לגשת לאוטופרט ולבקש תיבה 12 אינטש שמתאימה לסאב HED של סרווין ווגה, זה בדיוק אותו גודל כמו שצריך האוקטן ZR.

under construction..

פורסם

אוקי .. קניתי את הסאב

רק בתצורה של 12 אינץ' - עכשיו אני לא יודע איזה מידות לבנות לסאב מכיוון שהומלץ לי 28 ליטר ל10 אינצ'

 

מישהו יכול לעזור לי בזה ?

מידת נפח, ואם אפשר אז גם אורך, רוחב ועומק.

 

בתודה, רועי.

פורסם

בדפי הנתונים של פיניקס גולד ישנם 4 סוגי תיבות.

SEALD- MUSICAL,SPL

VENTED - MUSICAL, SPL

 

צריך להתחשב רק בMUSICAL זו התיבה האופטימלית, וזה נכתב מתוך הרבה נסיון .

לעומת זאת, ל10 אינטש מומלצת תיבה של 0.5, במבחן התוצאה תיבה שקרובה יותר ל28 ליטר (0.85-0.9-0.95) נשמעת יותר טוב.

לגרסת ה12 אינטש מומלצת תיבה באיזור ה30 ליטר (1.1C^F -1.15C^F).

כמובן אני מדבר על תיבות אטומות.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...