Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי סופר לנסר - דרוש מידע טכני וכללי.. תודה.


חיים פ
שימו לב! השרשור הזה בן 6394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

אני מחפש מידע על נתוני הרכב- סופר לאנסר - כ"ס , מנוע , צריכה וכדומה

גם חוות דעת כללית ממי שהיה לו או יש לו רכב כזה תתקבל בברכה..

 

תודה מראש

חיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נחמד מנוע חזק צריכת דלק 1:9 בערך{לא חסכוני}אם אתה מחפש תיבת הילוכים אוטומטית בדוק שהרכיבו קולר לקירור שמן הגיר ,לסופר לנסר יש גיר חולה שנוטה לקרוס אחריי 80000 ק"מ 100000ק"מ

 

ואז חשבו על הקולר שמאריך את חיי הגיר .סך הכל רכב נחמד שנמכר מתחת למחירון{יש ברשותי סופר לנסר למכירה אם תרצה"}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על גרסת ה 1.8 עם 140 סוסים, והיא אפילו הגיעה עם גאנטים 14".

 

חיים יש לי ספר טכני של הסופר לאנסר שקיבלתי מאחד מחברי הפורום, כולל פרקים על כל חלק באוטו, מדריכים לתיקון\פירוק וכדומה.

אם תשאיר דואר אלקטורני אשלח לך את הספר (כ 50 מגה).

 

הטענה שגירים הולכים ב 80K אידיוטית משהו, הכל תלוי בתחזוקה ובנסיעה שעוברת על הגיר העדין יחסית, רובם לא מגיעים לקילומטרזים גבוהים נכון, אבל לא קורסים ב 100K, הקולר שמן, במידה ומתקינים אותו מוקדם, דווקא מציל חיים ומאפשר לגיר מקורי לעבר אפילו את ה 200K.

 

 

סה"כ, רכב נורמאלי ( צריכת דלק זוועתית וגיר בעייתי הופכים אותה ללא הכי מומלצת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע למה כל הזמן משמיצים את הגיר האוט' של רכב , אני החלפתי לרכב שלי גיר ב - 150000 ק"מ , ועד היום לא היה לי שום בעייה בגיר , כיום הרכב הגיע ל-307000 ק"מ.

ועוד דבר חשוב - רצוי לא להגדיל את גודל הג'נט - הג'נט המקורי מגיע בגודל 13 אינץ ורצוי שישאר ככה .

ברכב שלי יש ג'נטים 13 והרכב מאד יציב במהירויות גבוהות ובסיבובים.

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1:5 בעיר פלוס מינוס, בעיקר מינוס.

 

1:7-9 מחוץ לעיר פלוס מינוס.

תגיד לי נפלת על הראש?? 1:5 ואפילו פחות???

יש לי רכב כזה בבית אני יודע כמה הוא שותה אומנם שותה דלק אבל לא 1:5 זה לא ג'יפ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על גרסת ה 1.8 עם 140 סוסים, והיא אפילו הגיעה עם גאנטים 14".

 

חיים יש לי ספר טכני של הסופר לאנסר שקיבלתי מאחד מחברי הפורום, כולל פרקים על כל חלק באוטו, מדריכים לתיקון\פירוק וכדומה.

אם תשאיר דואר אלקטורני אשלח לך את הספר (כ 50 מגה).

 

הטענה שגירים הולכים ב 80K אידיוטית משהו, הכל תלוי בתחזוקה ובנסיעה שעוברת על הגיר העדין יחסית, רובם לא מגיעים לקילומטרזים גבוהים נכון, אבל לא קורסים ב 100K, הקולר שמן, במידה ומתקינים אותו מוקדם, דווקא מציל חיים ומאפשר לגיר מקורי לעבר אפילו את ה 200K.

 

 

סה"כ, רכב נורמאלי ( צריכת דלק זוועתית וגיר בעייתי הופכים אותה ללא הכי מומלצת).

אני התכוונתי שאם מרכיבים קולר הגיר מחזיק מעמד אבל ללא קולר הוא יקרוס ב 100000 ק"מ פחות או יותר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסחפתם.

האוטו בתוך העיר שותה המון, אין ספק. באזור ה-1:8 או 1:9. אבל מחוץ לעיר? 1:14 בשקט. אם מהקריות לירושלים הלוך חזור הלך לי 3\4 מיכל עם 4 אנשים באוטו, מזגן ועליות של הקסטל, אז המצב טוב.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ססי זאת בדיוק הנקודה שלי, הגיר, עם טיפול טוב וללא קריעות מיותרות הינו גיר יחסית עמיד שיכול לעבור את ה 200K ללא בעייה, נכון בעצם לגיר של כל רכב, אך הגיר של הסופר לאנסר "רגיש" יותר, לכן טיפול אוהב יתן תמורה מספקת (למרות שאצלי ברכב הגיר במצב לא טוב ישר אחרי הקנייה, ועדיין עושה בעיות מסויימות).

אך גירים מקוריים שקרסו ב80-100K זה דבר חדש בשבילי!

 

ססי הגרסה ה"ספורטיבית" הגיעה עם ג'אנטים גדולים כנראה משיקולים אסטטיים, ואולי משיקולים מכניים גם, אין לי לדעת, לא נתקלתי בגרסה כזאת בישראל ובטח שלא נהגתי באחת.

 

לגבי הצריכת דלק, אני את צריכת הדלק שלי בדקתי במשך כ 6 חודשים, וזה הממוצע שהגעתי אליו, ממש לא מתגאה בו אבל זה מה שיש, כמובן שניתן לעשות הרבה דברים כדי לעלות ק"מ לליטר, אך לא עשיתי כלום וזאת הצריכה נטו.

 

צריכת דלק לא בודקים ע"י נסיעה ממקום למקום ואז מחליטים, צריכת דלק, שכמו כל ממוצע, צריך לחשב לאורך זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיות מיוחדות עם הלנסר גיר ידני,אחלה אוטו,בתוך העיר אצלי הצריכה עומדת על 1:8/9 ומחוץ לעיר 1:12/13.

חוץ מזה אחלה אוטו,אמין ללא שום בעיות מיוחדות(גיר רגיל).

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...