Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו טנדר איסוזו 2001/טורבו /דיזל/ אוטומט/3100.

בטיפול האחרון לפני כחודש, החלפתי אלטרנטור משופץ,קודנית חדשה,יונית משבת (בוש).

הבן שלי תקוע בעין יהב. בעת הדלקת סוויצ', ממסר בתא המנוע מתקתק,הממסר נמצא בתוך קופסה

פלסטיק נפרדת מהפיוזים(שני ממסרים בקופסה)אין סטרטר ואין אורות.

לאחר חיבור כבלים מאותו סוג אוטו,הסטרטר מגיב חלש בקושי מסובב.(גם עם הממסר המתקתק,ובלעדיו)

דני,רפי נא לצאת מהמיטה כבר צהריים.:roll:

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כנראה שהמצבר מת לגמרי,והכבלים לא מספיק עבים.

שכחת לציין אם מנורת קדם החימום כובית לאחר מספר שניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שיחבר את הכבלים, ישאיר את הרכב המסייע מונע ושיחכה כך כרבע שעה לפני נסיון ההנעה. נשמע כמו מצבר מת לגמרי.

 

אם זה לא יעזור שיפרק את המצבר מהרכב המסייע וירכיב אצלו לניסיון. אם הרכב יניע אז בוודאות זה המצבר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חן, תודה על התשובה המהירה,הבעיה שחבר המושב שחיבר כבלים כבר נסע.

הכבלים היו עבים,אלה הכתומים.

האם הביטוח גרירה שיש לי,תופס מעין יהב עד רחובות?

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

קשה להאמין שיגררו אותו לרחובות.

גרירה לאילת נישמעת יותר הגיונית.

האיסוזו 3.1 צריך אמפרז' התנעה גבוה מאד,ואם המצבר מת לגמרי גם כבלים עבים לא יעזרו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני דווקא לא בטוח בעניין הגרירה, אני פעם קראתי בפוליסה שהייתה לי (סטנדרטית של AIG) שהגרירה היא מכל מקום לכל מקום במדינת ישראל.

 

אם צריך יגררו גם מאילת למטולה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אוי לי, לאילת?. טרם נכתב בפורום על המוסכים באילת,המחיר שם פי 3 ממרכז הארץ (בדוק)

ולפעמים צריך לחכות יומיים,לחלק שיגיע מהמרכז.

עדיף שלא לדבר על המכונאים עצמם,ועל הקומבינות שהם עושים.

עלה לי רעיון, להניע את האוטו בגרירה,בנתיים אין מי שיגרור.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

להניע בגרירה?איך בדיוק?

אם הבעייה היא רק במצבר מת,אזי באילת לא יקר יותר מבמרכז הארץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ואם הבעיה לא במצבר? .לך תדע מה ילבישו עליך,לא אסע עד אילת כדי לבדוק.

האלטרנטור המשופץ כולל המשאבת ווקום שעליו,עלה לי 600 ש"ח,ויש לי אחריות לחצי שנה.

אם זאת הבעיה,באילת יעלה לי כ- 2000 ש"ח בלי להגזים.(אגב,גם במוסך באילת עבדתי מס' חודשים)

אתה צודק אי אפשר להניע בגרירה,מהלחץ שכחתי לרגע שהוא אוטומט.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

נדמה לי שקראתי פה פעם שהגיר האוטומט נכנס לפעולה ב 30 40 קמ"ש אבל לא נראה לי שניתן ושווה לנסות...

 

גם לי קרה משהו דומה עם טרופר , הבעיה היא למצוא רכב עם מצבר גדול כמו שלך .

שווה לבדוק אם יש גרירה.

בהצלחה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אופל,מה יעזור עכשיו כשלא מניע לבדוק מים במצבר.

עמית,ניסו להניע מאוטו כמו שלי ללא הועיל,אני לא יודע אם בסוג אוטו הנ"ל אפשר להניע בגרירה.

זה תלוי אם המשאבת שמן בזנב הגיר, או הממיר מומנט מפעיל אותה.הוא עם הנעה קידמית.

לפי עצתו הטלפונית של רפי לין צילצלתי לגרריסט בבאר שבע, הוא דרש 1500 ש"ח

רפי, תודה על הצילצול אלי ביוזמתך.ראוי להערכה.

בסופו של דבר מצאתי את הטופס של חברת שגריר,בה אני מבוטח.הם התעקשו לשלוח קודם מכונאי

מבאר שבע,המכונאי שלהם בדרך לעין יהב,לדעתי לא יצליח להניע.ואם יניע בחושך איך אפשר לנסוע

עד רחובות עם אורות (במקרה שאין טעינה).עידכון בהמשך.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

במידה וחסר מים במצבר אז המצבר לא יטען, אם יהיה מספיק מים אז אולי עוד איכשהו ניתן יהיה להניע אותו ע"י מצבר עזר..

*בעינייני מחשבים-תמשיכו בה"פ*

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • אחראי פורום
פורסם

שלום דוד,

אני רק רוצה להוסיף: יש לנו במשפחה את אותו הרכב בדיוק רק מודל 2002.

גם לי קרה שנתקעתי איתו, עם אותם סימפטומים בדיוק והתוצאה - מצבר.

ניסינו להניע בתחילה כשחיברנו לפיאט טיפו (היחיד שהסכים לעזור...),

כמובן שזה לא הזיז למצבר הגדול הזה.

הגיע איש שרות של....(לא זוכר את שם החברה) מהביטוח, והניע את האוטו

עם ספק כוח מתאים. משם כמובן נסעתי ישר ובלי לכבות לקנות מצבר חדש

ונפרדתי מ-860 ש"ח...:x

 

לגבי חברות חילוץ דרך הביטוח, אני לא זוכר שנתקלתי בהגבלה מבחינת המיקום,

אלא רק מבחינת מס' התקלות בהן הביטוח ישלם.

כשרציתי לבטח את האלפא הציעו לי רק ביטוח (בלי גרירה) "כי הרכב שלך

ייתקע יותר מ-4 פעמים , שזה המקסימום שלנו"... ממש כך.

בשנה האחרונה נזקקתי לגרר רק פעם אחת.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

דויד אתה יכול לגרור מאיפה שתרצה ולאן שתרצה.

 

קח בחשבון שיש חברות כמו יורופ אסיסטנט שלא מאפשרות לאיש להצטרף לגרריסט, שולחים את הרכב לאחסנה ומחזירים אותו מתי שנוח להם (גם למחרת לפנות בוקר זה תקין מבחינתם) :evil:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...