Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גראן פרי מלזיה - השרשור הרשמי


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוף שבוע הקרוב ואנחנו במירוץ מס'-2 בפורמולה-1 , הפעם מלזיה .

בשנה שעברה אלונסו היה בפול פוזישן וניצח את המירוץ .

שיא המסלול שייך לקולומביאני המטורף , מונטויה מ-2004 , עוד כשהיה בווליאמס .

אחרי פתיחת עונה מבטיחה בבחריין , מה צפוי ?

 

malaysian.gif

תהנו

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שמונה בבקור מקצי הדרוג ויום ראשון תשע בבוקר הזינוק למירוץ .

 

56 הקפות סביב מסלול הטילקה הזה , מסלול מאד מלאכותי ואישית אני ממש לא אוהב אותו .

 

דיויד קולטארד מרד-בול ופיליפה מאסה מפרארי החליפו מנועים לאחר בחריין , ומכיוון ששניהם סיימו רשמית את המירוץ , הם נענשים בהורדה של 10 מקומות על הגריד...

קבוצת וויליאמס הודיעה שהם מעודדים מהתוצאות בבחריין , וובר שישי ורוזברג שביעי , ומתכוונים לתקוף יותר במלזיה ולהשיג תוצאות טובות עוד יותר .

טויוטה לעומת זאת ויארנו טרולי ביחוד כבר מנמיכים ציפיות לקראת סוף השבוע הקרוב .

 

 

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי

אני לא ממש הבנתי למה אתה מתיכוון במלאכותי

אני חושב שהוא מאוד טכני מלאכותי אני רואה את המסלול בבאחריין הכל שם זויות חדות אחרי ישורות ארוכות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב וסופ"ש מהנה

 

כוונתי במלאכותי מאד פשוטה .

מסלול מסדרת המסלולים המודרניים שתוכנן על ידי הרמן טילקה .

המסלולים הללו נבנו באופן מסודר שיוכלו להכיל את כל אימפריית "ברני" בצורה נוחה ומסודרת ובנוסף , לא הכי התחשבו בנהגים .

הם אולטרה-מודרניים וסופר מתקדמים אבל ויזואלית , לי לפחות , הם לא נראים הכי טוב .

לעומתם כמובן יש את הקלאסיקות - אימולה,מונזה , ספא , סוזוקה ודומיהם .

אגב - טורקיה , מבחינתי , הוא יוצא דופן , אולי בגלל שינויי הכיוון שיש בו .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע ניגמר המיקצה דירוג

וזה ממש לא מובן מה הלך שם

לדוג' שומאכר שבבאחריין די חשבתי שהוא עשה יותר סיבובים וכאן הוא עשה בערך 3, או שלא ראיתי אותו מספיק

משהו מוזר קרה לפרננדו אלונסו

הילד במקום השלישי מחר (זה לא מוזר זה נחמד דווקא)

 

ומה זה החוק המפגר הזה של לא להחליף מנועים, או להחליף תמורת 10 מקומות בגריד.

אני לא אומר להחליף אותם כמו גרביים אבל ליפעמים צריך או שלא יסיימו את המירוץ מחר

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו מוכן להסביר בדיוק את סדר העניינים במקצי הדירוג?

לא יצא לי לקרוא על זה, והיום ראיתי בפעם הראשונה - וממש לא הבנתי מה קורה שם...?

תודה, סימון

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום לך סימון...

 

השנה מתחרות 11 קבוצות ולכל קבוצה יש 2 נהגים שמתחרים בכל מירוץ, המקצה דירוג מתבצע כך:

כל ה22 נהגים עולים למקצה של 15 דקות וה6 האיטיים ביותר עפים ומזנקים לפי התוצאה שהם השיגו, אחר כך ה16 שנשארו עולים לעוד 15 דקות שגם בהם עפים ה6 האיטיים והם מזנקים לפי התוצאה שלהם בתום המקצה הזה, ואחר כך עולים ה 10 שנשארו ל 20 דקות שבו מי שעושה את הזמן הטוב ביותר הוא זה שמזנק מהמקום הראשון (ה"פול פוזישן") וכן הלאה מקום שני... שלישי....

מקווה שהבנת, אם לא אז אני ינסה להסביר את עצמי אחרת...

שיהיה לנו מירוץ יפה מחר:-) , למרות שאני לא יראה אותו:| כי אני יהיה בדרך לבסיס...

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, תודה על ההסבר, לא מסובך כמו שהיה נראה המקצה בטלויזיה.

בכל אופן, כשאמרתי "היום ראיתי בפעם הראשונה", התכוונתי לפעם הראשונה בעונה זו...

אני צופה במירוצים משוה כמו 5-6 עונות...

לא יוצא לי לקרוא על המירוצים באינטרנט או בעיתונות, נראה לי קצת משעמם לקרוא אחרי שכבר ראית את המרוץ...

ככה שלהבין מה קורה בערוץ RTL, זה קצת קשה.

בכל מקרה, תודה על ההסבר.

משהו מוזר הוא העובדה כי עולות כל 22 המכוניות למקצה של 15 דקות... זה יוצר מצב שלא בהכרח זה שהוא הנהג הטוב ביותר, ייקח את הפול...

אופס בזמן שאני רושם את הבעיתיות, הבנתי את מטרתה..

קצת עניין ביום המרוץ לא יזיק...

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצחון של פיסיקלה במירוץ משעמם למדי.

אלונזו מגיע למקום השני לאחר עצירות מתוכננות היטב בפיטס וזינוק נהדר, באטון שלישי.. הוא חייב לנהוג עם קצת יותר נחישות אם הוא רוצה לאיים על נהגי הקבוצות המובילות.. הוא היה יכול לסיים שני בשקט אם הוא לא היה נתקע ב"פקק תנועה" של המכוניות האיטיות יותר.

 

כמות המכוניות שמפוצצות מנועים העונה גבוה למדי - תוצאה של המעבר למנועי V8?

 

חבל לי על רייקונן שאפילו לא סיים את הקפת הפתיחה של המירוץ ואפילו יותר חבל לי על הפרישה ניקו רוזברג שממירוץ למירוץ נראה יותר טוב.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מירוץ טקטי בהנהגתה של רנו .

 

פיסיקלה פשוט היה צריך לזנק טוב , לא לעשות שטויות , לשמור על המכונית , לשמור על ריכוז בכניסה ויציאה מהחנייות ולהגיע בבטחה לדגל השחמט ו...זה בדיוק מה שהוא עשה .

היה נחמד בשידור לקבל את מערכת הקשר בין פיסיקלה למנהל שלו וככה ראינו עד כמה הכל ידוע ומתוכנן .

פיסיקלה קיבל עדכונים כל הזמן מה הוא צריך לעשות ומה קורה אצל האחרים .

אלונסו עשה את המירוץ שלו קל עם זינוק מעולה ממקום שביעי לשלישי , ולהערכתי באם היה לוחץ טיפה יותר יכול להיות שהיה מגיע בזינוק גם למקום השני .

ג'נסון באטון כנראה עסוק בלהוכיח שהוא THE BEST OF THE REST אחרת ממש לא מובנת לי החוסר אגרסיביות שלו לפעמים , ואם כל הסימפטיה שיש לי אליו לעיתים הוא ממש מאכזב אותי .

מאד יתכן שחשש ללחוץ , שמר על חיי המנוע ורצה סיום על הפודיום .

רייקנון ממש לא אשם במה שקרה לו .

פנייה אחת לפני שהתרסק ניתן היה לראות כי קיבל מכה חזקה מאחור , בפינה האחורית ימנית של הרכב ולאחר מכן בקו ישר הוא נסע עם ההגה מופנה שמאלה בכדי לשמור על איזון הרכב , אבל הפנייה הבאה היתה כבר יותר מדי בשביל המקלארן שקרסה .

הצילום היה מתוך המכונית וניתן היה לראות זאת בבירור .

טויוטה ממשיכים בהתרסקות , ואל תגידו לי שזה שרלף סיים שמיני וטרולי תשיעי זה מה שהם ציפו , כי ביחס ישיר להשקעה שלהם הם היו צריכים להיות בקו אחד עם רנו או לפחות עם פרארי .

 

לסיום ראשוני - כמה אנשים פה , עם יד על הלב , חשבו שמאסה ישאר לפני שומאכר ...? :wink:

 

 

דובי

1.jpg

2.jpg

3.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף. יש לי בגרות יום ראשון על הבוקר, אני מפסיד את המירוץ. נקווה שתיהיה הקלטה באינטרנט.
סליחה על הבורות , אבל יש מצב שבו אני יכול להשיג עותק של המירוץ באינטרנט ? פשוט אין לי טלוויזיה , כך שאני לא יכול לראות את המירוצים . אם מישהו יוכל להפנות אותי אהיה אסיר תודה.

יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מירוץ לא רע, אולי קצת חיוור בגלל המירוץ הקודם המרתק.

 

פרארי בלי אסטרטגיה קבוצתית? מוזר ולא ברור כי בעונה שמסתמנת כמאוד צמודה כל נקודה יכלה להכריע אליפות.

אם אפשר בפעם הבאה אני מזמין קצת גשם - טורף את כל הטקטיקה ונשאר עם נהיגה נטו.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...