Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמעט ברוב המוחלט משתמש רק בMDF, אומנם עם הרבה גרסאות שונות, של תיבות מעוגלות,קירות לא מקבילים, חלוקת תאים בתוך התיבה, אבל בגדול, בסופו של דבר גם ברמקולים סטודיאלים מוניטורים שאמורים להיות הכי נטראלים מבחינת צליל, וגם רמקולים ברמה של היי-אנד משתמשים בMDF.

 

ראיתי מעט מאוד רמקולים שעשויים עץ מלא, והדבר היחידי שהיה טוב בהם זה שאתה שומע קטע תופים הוא נשמע מאוד "חי", אבל כל שאר המוזיקה שתשמע איתו מקבלת צליל עמום,מזוייף ולא מדוייק(זה לפחות מהכמה רמקולים הבודדים ששמעתי שעשויים עץ מלא).

בגדול אנחנו לא מעוניינים שרמקול יפיק צליל יחודי משלו, אלא השאיפה היא לשחזר את המקור בצורה הכי אמיתית שיש, ואת זה משיגים רק עם MDF או גרסאות בעליי ציפויים מחומרים אחרים שמונעים רזוננס.

"MDF נשמע קרטוני"- אני לא חושב שיש לו השפעה על הצליל בצורה כזאת, להיפך אני חושב שהוא נשמע הכי אמיתי שיש ,או יותר נכון הכי נטראלי.

 

חיפויי פורניר נועדו בשביל האסטטיקה נטו ולתת גימור דמוי עץ יוקרתי יותר, אין כלל קשר בין החיפויים לצליל.

under construction..

פורסם

לא אמרתי שפורניר נותן שנוי בצליל, למה לתחון את זה? אפילו לא יתכוונתי לזה. אני פשוט אומר שאני לא חושב שלוקחים עץ ו מדביקים עליו שכבות MDF אלה להפך לוקחים MDF ו מדביקים עליו שכבות עץ שזה פורניר בעובי של 0.5, 1 או יותר מ"מ. על זה סמים צבע אם יש צורך לשנות את הגוון ואחר כך לקה לשמירה על עץ לאורך זמן לגמור חלק ו יפה. בשביל לדעת את זה לא צריך להבין ברמקולים.

פורסם

תודה

 

היום סיימתי גם את הדלת השניה, פתרתי את הבעיה של האקוסטיקה עי הרחבת החור בבניה לגודל מקסימלי ולגבי איכול השמיע פשוט צריך לישמוע כדי להבין. הרמקולים בסך הכל מחוברים לרדיו דיסק ומנגנים... פשוט צריך לישמוע וזהו.

עכשיו יש 6 רמקולים ברכב, 2 בדשבורד(החלטתי בסוף להשאיר אותם),2בדלתות ו2 נוספים במגש האחורי, והכל מחובר לרדי דיסק. (הרמקולים הקידמיים מחוברים במקביל).

DSCF5490 (750 x 562) (600 x 450).jpg.jpg

DSCF5491 (750 x 562) (600 x 450).jpg.jpg

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

תיזהר שלא תשרוף לרדיו דיסק את המגבר - הוא רואה את הרמקולים הקדמיים שלו בהתנגדות 2 אוהם אם חיברת אותם במקביל...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

באמת אפשר לשרוף לו את המגבר ככה נראה לי יותר מידי עומס, הוא אמור לעבוד 4 אוהם

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אני מודע לזה שההיתנגדות היא 2 אוהם ביגלל החיבור אבל ליפני זה היו אצלי טויטרים מחוברים באותה צורה ולא הייתה שום בעיה. חוץ מזה לחצי מהאנשים יש טויטרים שמחוברים במקביל ועדיין לא ראיתי שום רדיו דיסק שהמגבר שלו נישרף בגלל חיבור של 2 אוהם.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

טוויטרים לא מעמיסים מגבר בצורה רצינית... בגדול, אם המגברים ברדיו-דיסקים עמידים בפני 2 אוהם אתה לא בבעיה - מעניין, אף פעם לא בדקתי את הנתונים של המגבר של הרדיודיסק עצמו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אמממ לא הבנתי דבר אחד, אחרי סיום הבניה של 2 החלקים, איך זה בדיוק נתפס בדלת?

 

אם תוכל להעלות תמונות שאני יראה ויבין זה יהיה הכי קל,, תודה..

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

לדייהו רייסר יש פאנל ישר ודי מאפן הייתי אומר - אבל בגלל זה גם הכי קל לפירוק והרכבה

 

הוא הוציא את הפאנל - ריפד אותו מחדש (ועשה עבודה יפה!) ואז הדביק אליו את הפוד וחיזק מהצד האחורי של הפאנל ברגים לתוך התחתית של הפוד (אני מקווה מאוד שזה לא רק הדבקה...)

יכול להיות שהוא עשה את זה כשהרמקול כבר מורכב ויכול להיות שרק אחרי ההרכבה של הפאנל הוא הושיב סופית את הרמקול...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ההרכבה של הבניה נעשתה כך:

קודם כל הורדתי את הפאנל של הדלת, חתכתי מימנו בדיוק את הצורה של הבסיס של הבניה.

כפי שרואים בתמונות יש ברגים שבולטים בצד התחתון של הבניה שהם ניכנסים לתוך החורים שאליהם היו אמורים להיכנס הקליפסים של הפאנס, הברגתי עומים על הברגים הללו מהצד הפנימי של הדלת ועז עטמתי את מה שנישאר ברצועת גומי כמו שרואים בתמונות ואז הלבשתי את הפאנל של הדלת...

בין הבניה לדלת יש סיליקון כדי שתהיה עטימה בין שני החלקים.

אם משהו לא ברור אתם יכולים לישאול ואני ינסה להסביר בצורה טובה יותר.

לגבי תמונות נוספות,אני יוכל להעלות אותן רק ביום שישי.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

אם מישהו יוכל להסביר לי מדוע טויטרים לא מעמיסים על הרדיו דיסק אני ישמח להסבר.

הטויטרים שכולם שמים במיוחד האלו שמקבלים במתנה מהאינטרנט הם 4 אוהם ובחיבור מקבילי עם רמקול "סטנדרתי" ההתנגדות יורדת ל2 אוהם.

לרדיו דיסק "לא משנה" מה ההספק של הרמקול או של הטויטר או אפילו שניהם ביחד, הוא פשוט מפיק הספק בהתאם להתנגדות שמחוברת אליו.

 

לפי מה שאני בדקתי ניתן לחבר לרדיו דיסק רכיבים בעלי התנגדות 4עד 8 אוהם.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

כמה צריך לעלות פודים כאילו בשביל להשים ליד הרגלים בצד של הדלת

 

 

יענו בניה כזאת איפה שהשטיח? כמה צריך לעלות בערך...

אצל מתקינים

מי שלא בוכה, לא גודל!


×
×
  • תוכן חדש...