Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אני מביןןן אני אישית בטח מעדיף יותר ידנית..

אבל מדובר בבחורה נשואה שלא אכפת לה..אז בגלל זה שאלתי..

אבל היא תשמחח לפי דעתי לקחת איזה פונטו שמורה ידנית.

פורסם

בתקציב של 15K הייתי ממליץ ככלל לא לקנות רכב בכלל, אבל במציאות אם יש לך זמן צריך לחפש הרבה ולראות הרבה לימונים כדי למצוא אחד ראוי.

 

הפונטו 1 שנהגתי בה (שכורה) היתה חלשה עם היגוי קל ומנתק מהכביש (חשמלי) מרווחת מאוד עם נוחות סבירה (טובה בהרבה מהגטס לדוגמא).

 

ה 106 רכב ראוי גם קליאו, איביזה, קורדובה או פולו (שזה בעצם אותו רכב) כדאי לקחת בחשבון, מבין כולם איכות ההרכבה והפלסטיקים הטובים ביותר באיביזה/קורדובה/פולו, נוחות עדיפה בצרפתיות הפונטו המרווחת ביותר, ה 306 גדול יותר, מאוד אהבתי לנהוג בו (ידני), רכב מצוין ונוח לנהג ולנוסעים, למרות הצורה העגלגלה הוא זריז במפתיע (ידני), יש דגמים עם מערכת ABS, אבל הוא צמא יותר לדלק.

 

הכי חשוב למצוא רכב שמור עם טיפולים בזמן שהמכלולים במצב טוב, לא הייתי מתרגש מתאונות קלות "נגיעה" או "מעיכה" בשלדה החלפת כנפיים או דלתות אבל לשים לב שהתיקון בוצע כראוי.

לא הייתי מיחס יותר מדי לק"מ של הרכב במיוחד לכזה שהחליף הרבה ידיים (מישהו בדרך אולי טיפל במד המרחק). חשוב לבדוק את המזגן!

 

יש רכבים עם ABS ועם כרית אויר אחת או שתיים ושווה לבדוק את בטיחות הרכב בחיפוש באינטרנט, בפונטו הABS פחות טוב לטעמי.

 

בהצלחה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התקציב נימתח ל 20K..

 

היא צריכה להביא רכב עד מחר

היום לוקחים לה את האוטו מהעבודה והיא נשארת ללא אוטו :|

 

יש הצעות סופיות?

להזכרכם לא משנה איזה גיר רכב קטן ונוח עד 20K מנוע קטן.

 

תודה רבה סוף שבוע טוב

×
×
  • תוכן חדש...