Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברוך השם ותודה לה' שאין מכון גמילה כזה!!!

אני שלא כמוך הייתי דואג לסגור אותו מהר!!! ודחוף!!

ג'ונסון ,

 

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך כסף

 

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך זמן

 

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך עצבים

 

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך בחיפושים

 

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך בכיוונים

 

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך בתרגול נהיגה

 

ואתה יודע מה מצחיק ?

 

אני אשקיע עוד ה-ר-ב-ה יותר זמן , עצבים , כסף ובכלל ממך . כי לצערי אני מכור כבד .

 

וברוך ה' אני יודע מה טוב ומה לא . היישום זו הבעיה .

 

חביבי , אני מכור .

 

אתה גם . ועוד מס' אנשים כאן .

 

ההבדל הוא שאתה בשלב ההכחשה...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא משהו שהוציא ממני את החשק ממוטוריקה אלא יותר רק ממכוניות....

 

כשקיבלתי הורדה מהכביש והייית צריך להתרוצץ כל היום עם האוטו ולהוריד דברים ולהעביר אותו טסט...זה היה סיוט. אחרי שהחזרתי אותו לכביש והחזרתי אותו למצב שלפני ההורדה אפילו פירסמתי אותו למכירה בכל מקום כי פשוט ממש הייתי מבואס מהמצב פה.

אבל זה עבר לי כשבמשפט על ההורדה קיבלתי כנס של 300 ש"ח ולא 1000....הזמן פשוט העביר הכל.

 

25.jpg

 

 

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/b/m/w/r/i/c/e/r/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200601071825244531/200601071855358536/16.jpg

 

:p

פורסם

אני די חדש בתחום הנהיגה, אין לי ניסיון בתחום החיפושים והטיפולים והשקעת הכסף, אבל יש לי ניסיון עם אהבה לנושא. הדבר היחיד שהוריד לי את זה, זו הייתה הצרפתיה המטונפת שהייתה אצלנו קרוב לחצי שנה, רנו סניק אוטומטית. כל סופ"ש שני במוסך, כל יום תקלות אחרות, כל חודש טיפול של 1000 ש"ח פלוס... עד שהיא תודה לאל עברה טוטל לוסט (אף אחד לא נפגע בה, פשוט אבא הצליח להכנס במישהו בצד באמצע רמזור [אחד מהם גנב אור אדום, לא ידוע עד היום מי], וכל המנוע התעקם כמו אקורדיון, וזה קבע את מות הגועל הזאת. אבל כשנכנסים פנימה אליה, נראה כיאילו היא לא עברה תאונה מעולם, אפילו החלונות חשמל עבדו).

היום אנחנו עם הבורה, ואני מאוהב בה כמו שמעולם לא הייתי מאוהב.. ואני מאמין שאני אמשיך להתאהב בה עוד יותר בעתיד.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תמיד קיימות נקודות שבירה מסויימות, שאתה אומר לעצמך רבאק למה לא יכולה לעבור חצי שעה מסכנה בלי שמשהו מוטורי יצוץ לך בראש.

גם אצלי האהבה לרכב היא ממתי שתחלתי לדבר אז בין אמא לאבא נזרקת מילה כמו במוו, סוברו, אופל וכד...

ועד היום אני יכול למנות יותר טוב מאבי את הרכבים שהיו ברשותינו ממתי שנולדתי ואיזה בעיות ספציפיות גם היה לכל רכב, מפליא את עצמי כל פעם מחדש שאני זוכר את הרכבים לפרטי פרטים בגיל שהראש של רובם באותה תקופה היה שקוע ברובוטים ודינוזאורים.

 

זה ללא ספק מחלה, אבל מחלה שאני אישית ועוד הרבה כמוני אוהבים לחיות איתה, זה מחלה שאם אתה מבריא ממנה אתה מרגיש שלקחו לך משהו בחיים!

זה מחלה שאתה בצבא שחברים שלך מתכננים את הטיול שלהם לאחרי הצבא, אז אתה חוסך שקל לשקל כדי להביא את הבייבי שלך!

זה מחלה שנגיד אתה נמצא בבית ולא נהגת כל היום, אז אתה יורד למטה באיזה שעה שלא תיהיה מתניע נוסע ועצם הנסיעה והנהיגה זה מה שצריך כדי לנקות לך את הראש. אז אתה חולה!

 

חחחחח מגיל צעיר ידעתי ליד מה אני רוצה להצטלם!

DSCN0959.JPG

Honda hornet 600

 

פורסם

מצטער , רק עכשיו שמתי לב ששאלת אותי שאלה :roll:

 

יאשה - אתה באמת היית רוצה לבטל את התחביב הזה אם היית יכול?

נכון למצבי הכלכלי , כן .

 

זה תחביב לעשירים . זו האמת .

 

ואני יודע שאני לא צנוע , אבל אני התרגלתי כבר לרמת ביצועים ואחיזה די גבוהים

 

אני כבר לא יכול לעלות לרכב רגיל ולא לקלל ברמה שאפילו בני ל. לא יעיז :lol:

 

אני מחזיק אוטו שאוכל דלק 1:4 נכון לעכשיו בכביש מהיר על שיוט 100 ( כשהוא יהיה מכוון כמו שצריך אז תהיה צריכת דלק טובה יותר , משהו כמו 1:6/7 בכביש מהיר )

 

לא יכול לנסוע על רכב רגיל...

 

לא יכול עם ביצועים של לאנטיס או 306 ולא נעים אפילו לא אימפרזה ! מבחינתי זה לא זז .

 

הרכב היחיד שהיה לי ממש כייף איתו זה הוולקן האחרונה שלי שקניתי ב 10 אלף ש"ח ובעזרת מעט עזרה מחברים היא היתה פשוט מעולה .

 

ה-אוטו !

 

לא עולה כסף , אמנם לא מאיץ אבל מתנהג מעולה ( עם צמיגים טובים ) ולא איכפת לך להיכנס קצת מהר יותר ממה שהיית מוכן עם רכב יקר יותר כי דוגרי... מקס' הלכו 10 אלף ש"ח...

 

אני התרגלתי לרמת ביצועים אחרת כבר .

 

אז איך אני מצליח להחזיק את הרכב ?

 

2 עבודות . ויתור על הנאות אחרות ומותרות...

 

כמו מה ?

 

אני נוסע לתל אביב מחדרה עם רכבת במשך 4 וחצי שנים ולא ברכב אישי .

 

עובד 2 עבודות .

 

ובינינו , הסחר בסמים ובנערות ליווי מכניס כסף טוב .

 

אז מה שקורה זה שבמקום לחסוך את הכסף שאני עובד אני משליך אותו על האוטו .

 

זו לא מחשבה בריאה , או יותר נכון מעשה נבון...

 

האמת שאני בכלל בעייתי , לא יכול להיות עם רכב שנראה בדיוק כמו לרכב של השכן .

 

וכן , 306XSI ואימפרזה טורבו וכו' זה בדיוק כמו לשכן !

 

ממש לא הייתי רוצה ללכת למכון גמילה אם היה לי כסף לממן את התחביב .

 

אבל האמת היא שאין לי מספיק כסף .

 

לכן אני מבין את תומר ( הדר ) שנטש את המאה ושש האגדית לטובת עתיד טוב יותר .

 

זה לא אומר שאני לא אסתלבט עליו על המהלך הזה , אבל אני בהחלט מבין אותו .

 

נכון לעכשיו , אני עם אחלה אוטו אבל למעשה העתיד שלי הוא לגור בתוכו...

 

הבנת ?

 

סתם דוגמא : אני לא כמו הבחור עם המגאן קופה הצהובה שציטט אותי ואמר שהוא במקומי יסגור את המכוני גמילה...

 

כשאבא קונה לך אוטו - זה קל להגיד את זה . לראייה , הוא חייל ועם מגאן קופה .

 

אני עבדתי כמו בן זונה בשביל כל שקל שהושקע בקניית הרכבים ושיפורם , שיקומם וכו'... ( 9/10 מכוניות ) ואין לי גב כלכלי . לצערי .

 

כאשר הלך הבלוק בפורד מכרתי את המערכת שהיתה לי בשביל סכום שייתן לי להזמין חלק מהחלקים שאני צריך לבלוק הבא . לא לקחתי מהחיסכון ( כי לא היה ) , לא ביקשתי מאבא ( כי אין לו ) לא ביקשתי מאמא ( היא תתעצבן והיא די חזקה האמת )

 

והאמת , גם אם היה להם לא הייתי מבקש . צריך כסף ? עובדים יותר !

 

היו חודשים שעבדתי 280 שעות בחודש !!!!!! בשביל האוטו !!!

 

לכן , אני חושב שאם היה מכון גמילה , הייתי הולך .

 

אולי .

 

לא בטוח .

 

אבל אח"כ אני לא אהיה כאן יותר .

 

ואז לא יהיו לי חברים .

 

אז אני אהיה חייב להיכנס לכאן .

 

ואז אני אתמכר שוב .

 

ושוב פעם מכון גמילה .

 

אבל שוב לא יהיו לי חברים .

 

אתה מבין מה הולך כאן ? אני מכור . מה לעשות ???

 

אני מבוזבז .

 

אני די יצירתי . מאוד . אפילו מיוחד .

 

אפילו הגננת שלי היתה אומרת לכולם :

 

"הוא לא ילד מפגר , הוא ילד מיוחד !"

 

מה עושים ? מנסים למצוא משהו שיקל על ההתמכרות , רכב רגיל ליום יום שאחזקתו תהיה זולה יותר . רכב אספנות פשוט עם חלקים בהישג יד .

 

ככה שביטוח אספנות הוא 400 בערך ו 2 טסטים בשנה יהיו כ 600 ש"ח ( כולל אישורי רכב מיושן וברקסים )

 

ככה שאני אוכל להוציא 1100 על אחזקה שוטפת ( אני יודע שלא לקחתי תיקונים בחשבון ) ולצמצם בהוצאות על הבהמה שלי , אם זה דלק או אם זה בלאי בחלקים .

 

והסיבה שאין לי עדיין רכב אספנות היא כי לא מצאתי משהו חמוד שאני אוכל לחייך כשאני אסתכל עליו .

 

אז ממשיכים לנסוע ברכבת עד שימצא הרכב אספנות המיועד במחיר הראוי .

 

אז נכון - אני מכור .

 

הנקודת אור היא שאני מודע לזה .

 

אני לפחות עברתי את שלב ההכחשה .

 

אני יאשה ואני מכור...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

משהו שיכול לטמטם אותי מלנהוג ולאהוב מוטוריקה זה הכבישים פה בארץ, הכל תיקונים ומלא באספלט זול, וכבישים כל כך משובשים כמו בימי הטורקים.

 

והתרבות הניגה כאן בארץ, שצופרים לפני כל רמזור, שתמיד מנסים לחתוך אותך ולהיות לפניך, ה"דווקא" הזה שחייבים להחזיר לנהג שסינוור אותך ואתה נוסע על 30 קמ''ש בכוונה.

המשטרה שפועלת כלל לא נכון לגבי חוקי התנועה ולא מתמקדת במה שבאמת מסכן.

וכל החאפרים כאן במוסכים, אפילו במרכזיים, אני עובד בתחנת דלק ואני שומע המון סיפורים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

במילה אחת- אוניברסיטה.

 

בתור מישהו שאוהב מוטוריקה אתה צריך כסף/אהבה/ והרבה זמן.

 

באוניברסיטה:

- כסף אין (אלא אם כן אתה ילד שמנת ולצערי אני לא).

- אהבה אין, אתה יותר מאוהב בשולחן כתיבה ובקלסר.

- זמן- בטוח אין.

 

מסקנה. אוניברסיטה זה קקה.

:)

 

איגור,שכרגע מבואס,מדוכא וכועס על כל העולם כי ביום שלישי יש מבחן בחדו"א והוא לא יודע כלום.

פורסם

יש הרבה דרכים לאהוב מוטוריקה ויש הרבה סיבות למה לא לאהוב.

 

מבחינתי האהבה למכוניות היא קודם כל החיוך שיש לי כשאני מסובב את הסוויץ, בין אם זה סוויץ של מגאן 96, רקורד 71, פוקוס 04 או כל דבר אחר, זה לא משנה. את החיוך הזה, שום דבר לא יכול למחוק. (במיוחד כשמדובר בפוקוס או ברקורד :wink:)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אלון יפה אמרת.

 

עבדתי בזמנו בעבודה מאוד מעצבנת ומגעילה, אבל מה שהיה עושה לי טוב, זה להכנס בבוקר לאוטו,להניע ולנסוע...

זה היה מקל עליי לעבור את היום העבודה.

פורסם
ככה שביטוח אספנות הוא 400 בערך ו 2 טסטים בשנה יהיו כ 600 ש"ח ( כולל אישורי רכב מיושן וברקסים )

 

ככה שאני אוכל להוציא 1100 על אחזקה שוטפת

:lol: :lol: :lol:

 

אפילו מתמטיקה אני לא יודע....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

כמו מה שאתם אמרתם ומוסיף.

כאשר מישהו מזיק לאוטו שלך רק מפני שמיוחד.

לפעמים אני שוקל לעבור לסתם קורסה שלא תמשוך כ"כ הרבה תשומת לב וכאב לב כאשר עוד פרחח משאיר חותם על האוטו.

(לא הרבה שינוי לעבור מהטיג לקורסה :-P).

אבל אני לא אכנע, ולא נכנע, אני אמשיך לקנות מכוניות מיוחדות ובסוף אגשים את החלום, פיאט קופה!

 

אני גם מכור, זה עבר מאבא שלי:).

פורסם

האמת שהקדימו אותי קצת.....

 

 

2 דברים גורמים לי לחשוב לוותר על התחביב המוטורי:

 

1.גנבים- יש במדינה הזאת כל כך הרבה חראות עם עין צרה, שרק מחכים שתצא מהאוטו כדי לעשות לך נזק, עד כדי כך שלפעמים אני יוצא מהאוטו לכמה דקות במקום ש"מועד לפורענות", אני אשכרה נפרד מהמערכת לשלום, מלטף קצת את הרדיו דיסק....שירגיש טוב עם עצמו.....

זה מסוג הדברים שלפעמים גורמים לי לחשוב למכור את האוטו, ולקנות איזו לאדה סמרה מכוערת ועגלתית שאף אחד לא יתקרב אליה (וחוץ מזה, היא יותר חזקה ממרכבה 4....).

(בשנה פרצו לי פעם אחת לאוטו, תלשו לי את אחד הסמלים, תלשו לי כנפון מהגלגל, ועוד ועוד...)

 

2.תחביב לעשירים בלבד- מרוקן חשבון בנק בצורה מדהימה, במיוחד שאין לך גב או מישהו שיתמוך בתחביב שלך.

 

 

הנקודת שבירה שלי ללא ספק היתה בלילה שפרצו לי לרכב, הספקתי לראות את הגנבים השרמוטות נכנסים למאזדה לנטאיכס ובורחים, באותו רגע רציתי לעלות הביתה ולכתוב שלט למכירה ולהדביק אותו על מה שפעם היה חלון, ועכשיו היה רק המון רסיסים.

במקום זה התעשתתי והתחלתי לרדוף אחריהם עם 9 מ"מ בין הרגליים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ובסוף אגשים את החלום, פיאט קופה!

פיאט קופה טורבו אני מקווה... ( ולא רגילה )

 

אחרת לא תהיה מוזמן למפגש פיאט קופה טורבו של חברים של אילן טורבו !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...