Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליחה על האיחור בתגובה (והיא תהיה מאוד ארוכה - כי נגעת בכמה נקודות רגישות):

 

ג'ונסון ,

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך כסף

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך זמן

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך עצבים

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך בחיפושים

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך בכיוונים

השקעתי ה-ר-ב-ה יותר ממך בתרגול נהיגה

ואתה יודע מה מצחיק ?

אני אשקיע עוד ה-ר-ב-ה יותר זמן , עצבים , כסף ובכלל ממך . כי לצערי אני מכור כבד .

וברוך ה' אני יודע מה טוב ומה לא . היישום זו הבעיה .

חביבי , אני מכור .

אתה גם . ועוד מס' אנשים כאן .

ההבדל הוא שאתה בשלב ההכחשה...

אין לי כמעט שום ספק שכמעט כל אלה נכונים במידה זו או אחרת - בייחוד אם הגיל שלך עבר "קצת" את גיל ה20... ועל פי מה שאתה רושם - אתה אכן עברת דיי מזמן את הגיל הזה.... ועל כן - יש סיכוי טוב שפשוט אפילו בגלל הגיל הספקת יותר ממני.

אבל, למרות כל אלה - אין מצב בעולם שהייתי מוותר על רכב, או לפחות על נהיגה אינטנסיבית ברכב של ההורים (במידה ולא היה לי את המגאן), ואם הייתי נתקע בלא מוצא - אז הייתי רוכש אפילו איזשהי טרנטה - רק לא לוותר על 4 הגלגלים הפרטיים! (ולא מהפינוק, אלא מהאהבה לתחום!)

 

סתם דוגמא : אני לא כמו הבחור עם המגאן קופה הצהובה שציטט אותי ואמר שהוא במקומי יסגור את המכוני גמילה...

כשאבא קונה לך אוטו - זה קל להגיד את זה . לראייה , הוא חייל ועם מגאן קופה .

אני עבדתי כמו בן זונה בשביל כל שקל שהושקע בקניית הרכבים ושיפורם , שיקומם וכו'... ( 9/10 מכוניות ) ואין לי גב כלכלי . לצערי .

סתם לצורך התיקון הקטן: אין לי מגאן קופה, אלא מגאן 5 דלתות, כסופה, משפחתית, 1.6 ידנית, עם 240,000 ק"מ במד אוץ.

ואכן אתה צודק בכך שאני לא שילמתי על האוטו עצמו, והוא במקור היה האוטו המשפחתי, עד שההורים התגרשו, ואמא קנתה אוטו לעצמה, ואבא מצא עבודה חדשה עם אוטו.... (ורק על זה אני כבר מעריץ אותו!! כי בגיל 50 לאבד עבודה, למצוא אחת חדשה עם אוטו, לעזוב אותה [בגלל בעיות שונות] ולמצוא עבודה חדשה בגיל 52, בתפקיד ניהולי, עם מאזדה 3, בתור עולה מבריה"מ, לפני כולה 10 שנים, ועם מגבלות מסויימות בשפה - זה בהחלט הישג! = קצת השווצה באבא! :wink: מגיע לו!)

 

 

אז נכון שיהיו כאלה שיקראו לי מפונק, ויהיו כאלה שיגידו שאני ילד שמנת... אבל אני יכול להגיד לזכותי שאני לומד באוניברסיטה, (כבר מגיל 19), עושה תואר לעתודה אקדמאית, נאלץ לשכור דירה בחיפה ולשלם שם את כל החשבונות (והדלק, וטיפולי הרכב), אני משלב עבודה במסגרת הלימודים, ומשקיע 90% מהכסף שאני מרוויח בהוצאות שאפילו לא מגרדות את תחום ה"הנאה"...

אז נכון שההורים (או יותר נכון אבא שלי), היו נחמדים בטירוף ותרמו לי את האוטו הזה... אבל התכנון הקרוב יהיה לקנות את האוטו מאבא שלי במהלך הקיץ הקרוב (כשיהיה זמן למשמרות עמוסות בעבודה), ובכך לסיים את עניין הבעלות.

 

כאשר הלך הבלוק בפורד מכרתי את המערכת שהיתה לי בשביל סכום שייתן לי להזמין חלק מהחלקים שאני צריך לבלוק הבא . לא לקחתי מהחיסכון ( כי לא היה ) , לא ביקשתי מאבא ( כי אין לו ) לא ביקשתי מאמא ( היא תתעצבן והיא די חזקה האמת )

 

והאמת , גם אם היה להם לא הייתי מבקש . צריך כסף ? עובדים יותר !

היו חודשים שעבדתי 280 שעות בחודש !!!!!! בשביל האוטו !!!

לכן , אני חושב שאם היה מכון גמילה , הייתי הולך .

אז רק שתדע שבתקופות הקשות, (ולא חסר לנו כאלה, למרות המצב הלכאורה פצצה שיש לנו [עם 3 מכוניות]), אני הייתי זה שנתן אלפי שקלים לאבא שלי, רק כדי לתמוך בו כלכלית כשיכלתי!

אז אל תדבר איתי בבקשה על התעלקות על ההורים... כי את זה הפסקתי לעשות ברגע שסיימתי בי"ס, והתפנתי לעבודה - וגיליתי את יופיה של המשכורת הפרטית! (שאתה הרווחת ביושר ולא ההורים נתנו לך דמי כיס!).

 

אני לא רואה צורך להצטדק במעשיי, ואני לא חושב שאני עושה משהו שהוא פסול או לא הוגן...

אבל יש דברים שמסוגלים להעלות לי את הסעיף - ואחד מהם הוא כשאנשים (מבלי לדעת את מצבי האמיתי), ישר מניחים שאני ילד שמנת עם הורים "טחונים" בכסף... שכל מה שיש לו לעשות זה לשחק בצעצועים היקרים שלו!... מאחר ופגעת בדיוק בנקודה הזו - אז קיבלת תגובה בהתאם...

 

בכל הנוגע לתחום עצמו, אני לא מכחיש שזהו תחביב יקר בטירוף - בייחוד לאלה שמשקיעים והולכים רחוק...כרגע הכסף בקושי מאפשר לי לשלם דלק וטיפולים... אז על שיפורים אני בכלל לא חולם, ומסתפק יופי במשפחתית-1.6-ידנית שלי (שקיבלתי מתנה מההורים... לפחות נכון לעכשיו - עד שאני אקנה אותה).

אבל זה אף פעם לא מנע ממני לחרוש אתרים ולקרוא מליון כתבות טכניות בנושאים שונים... או להתפעל כל פעם מחדש מאיזה צורה גיאומטרית חדשה ומדהימה שהצליחו להשחיל על הקונספט החדש!

 

בשבילי תחום הרכב, לא מתחיל ולא מסתיים בנהיגה, או בבעלות על רכב... אלא הרבה הרבה יותר מעבר לזה!! וכפי שאלון ציין את זה - אני גם מאלה שלא משנה מה יושב מתחתיי - כל עוד יש לזה 4 גלגלים ומנוע והגה: אני אהיה כבר אדם יותר מאושר! ורק עצם הנהיגה באוטו, כבר גורמת לי מספיק הנאה! ולא משנה מהו האוטו המדובר!

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן ,

 

אתה לא הבנת את כוונת המשורר .

 

אני לא נכנס לך לכיס . לא איכפת לי אם אתה עשיר קטן וקוראים לך גאיידמק או שאתה עני וגונב מהמכולת בבוקר שוקו ולחמנייה .

 

אני נתתי אותך כדוגמא מפני שאתה לא יכול להגיב לנושא כשאתה לא במצב כלכלי גרוע . נקודה .

 

כאשר אתה עובד וקורע את התחת והכל הולך לאהבה שלך אז אתה מכור .

 

אצלך זה לא ככה , אז אתה לא יכול להגיב או לדבר על מכוני גמילה כי אתה לא מכור !

 

אתה יכול להגיד שמבחינתך אפשר לסגור מכוני גמילה מסמים ?

 

מה איכפת לך ? הרי אתה לא מכור .

 

כאן זה אותו דבר . אתה לא מכור ואתה מוכן לסגור מכוני גמילה ( אם היו ) למכוניות...

 

אתה לא מ-כ-ו-ר !

 

( אם נשווה את זה לסמים , אז אתה מגדל בבית מריחואנה... )

 

מקווה שהבנת . אם לא אז זה בסדר , אני באוני' 4 וחצי שנים והאנשים שם ( הרבה ) מאוד מטומטמים... ( כי לשבת על התחת וללמוד לא אומר שאתה חכם , זה אומר שיש לך תחת רחב )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יונתן ,

 

אתה לא הבנת את כוונת המשורר .

 

אני לא נכנס לך לכיס . לא איכפת לי אם אתה עשיר קטן וקוראים לך גאיידמק או שאתה עני וגונב מהמכולת בבוקר שוקו ולחמנייה .

 

אני נתתי אותך כדוגמא מפני שאתה לא יכול להגיב לנושא כשאתה לא במצב כלכלי גרוע . נקודה .

 

כאשר אתה עובד וקורע את התחת והכל הולך לאהבה שלך אז אתה מכור .

 

אצלך זה לא ככה , אז אתה לא יכול להגיב או לדבר על מכוני גמילה כי אתה לא מכור !

 

אתה יכול להגיד שמבחינתך אפשר לסגור מכוני גמילה מסמים ?

 

מה איכפת לך ? הרי אתה לא מכור .

 

כאן זה אותו דבר . אתה לא מכור ואתה מוכן לסגור מכוני גמילה ( אם היו ) למכוניות...

 

אתה לא מ-כ-ו-ר !

 

( אם נשווה את זה לסמים , אז אתה מגדל בבית מריחואנה... )

 

מקווה שהבנת . אם לא אז זה בסדר , אני באוני' 4 וחצי שנים והאנשים שם ( הרבה ) מאוד מטומטמים... ( כי לשבת על התחת וללמוד לא אומר שאתה חכם , זה אומר שיש לך תחת רחב )

אני לא רואה סיבה למה אני לא יכול להגיב לנושא.

ומאיך שאתה מדבר, אני מתקשה שלא להסיק שכל האהבה שלך מסתכמת/נחבטת בכסף?? אם כן - אז אתה אכן זקוק למכון גמילה... ואולי בשביל אנשים כמוך באמת היה עדיף להשאיר איזה מכון גמילה אחד... אך מצד אחר - אם כסף הוא המחסום שלך כלפי ההתמכרות - אז אולי לא מדובר בהתמכרות למכוניות?

 

העניין הוא שאני לא חושב שאתה נותן את השוואה הנכונה ל"עניין" שלך במכוניות:

אתה אומר שזאת התמכרות/מחלה/משהו "רע" ויקר... ושבשביל להנות מזה באמת, אתה צריך "לרכוש" משהו - בין אם זה לשפץ את מכונית הבאה שלך, או לקנות מנוע חדש, או סתם לתקן נזילה...

אני לעומת זאת - אומר שזאת אהבה אמיתית וכנה וחסרת מעצורים - כלפי משהו שהוא כביכול "חפץ חסר רגשות ונשמה" (בפי האאוטסיידרים)... ושזה אף פעם לא ישנה לי כמה כסף עלול להיות מעורב בזה... ואפילו רק הימצאותן של מכוניות יפות בכביש, או המצאת מנוע חדש - או אפילו שיחות עם החבר'ה על ההספק של הפונטיאק שראיתי לפני יומיים... עושים לי את זה!

 

אני חושב שאחד ההבדלים ביני לבינך הוא -שאני לא חייב לנסוע בפורשה 997 כדי להרגיש שאני ממצה את האהבה שלי כלפי מכוניות! וגם אם אני אאלץ לנסוע על טרנטה - זה יהיה אולי פחות כיף, אבל זה בהחלט לא ימנע ממני את ההנאה ממכוניות!

מאותה סיבה - אני לא ממש שואף להיות נהג ראלי (כמו שרבים חולמים כאן), אלא אני יכול להיות הרבה יותר מרוצה אם במרוצת השנים אני אמצא את עצמי יושב מאחורי שולחן ומתכנן את הקונספט/סדרטית המהפכנית הבאה! או מתכנן את המנוע הבא שישנה את תעשיית הרכב! (אם כבר חולמים...)

 

אני לא חושב שאני מאוהב במשהו ספציפי כמו תרבות נהיגה, נהיגה ספורטיבית, רכב זה או אחר, או שיפורי מנוע שונים.... אני מאוהב בקונספט שמאחורי המכונית... ברגש שהן מעבירות בי כשאני מסתכל עליהן בתמונות, או כשאני נוהג בהן, או אפילו כשאני שומע את המנוע המגרגר באיזה סרט אקשן חדש!

אני יכול להתלונן עד מחרתיים שהאוטו אוכל לי את כל המשכורת... (וזה בדיוק מה שהוא עושה - ובכלל לא משנה אם אצלך האוטו אוכל יותר.... אצלי הוא מסיים לי את כל הכסף שבשבילו אני עובד שעות על גבי שעות...), ושלפעמים הוא גם קצת מקרטע... אבל אני לא חושב שיש לזה קשר כלשהו לאהבה הנצחית שלי למכוניות!... זה רק אספקטים שונים שמקשים על המסלול... כמו שבשום מערכת יחסים של אהבה אמיתית, לא ייתכן מצב שבו לא יהיו ריבים אף פעם!

זה פשוט חלק אינטגרלי של היחסים!

 

אז מבחינתי ללכת למכון גמילה ממכוניות, זה כמו ללכת למכון לגמילה מאהבה!... ואם ניגמל מזה... מה ישאר לנו??... המשכורת? הבית?... לא יודע מה איתך, לי זה ממש לא מספיק!

ואף אחד אף פעם לא אמר שאהבה זה עסק פשוט.

בברכה!

יונתן.

פורסם

תקרא את מה שאמרתי כבר מקודם :

 

מקווה שהבנת . אם לא אז זה בסדר , אני באוני' 4 וחצי שנים והאנשים שם ( הרבה ) מאוד מטומטמים... ( כי לשבת על התחת וללמוד לא אומר שאתה חכם , זה אומר שיש לך תחת רחב )

כאשר כל הזמן תהיה עם האוטו או במחשבות עליו רק אז תהיה מכור .

 

אתה לא מכור . למזלך .

 

זה שאתה אוהב לנהוג ומחזיק אוטו רגיל בזמן שבאותו סכום אתה יכול להחזיק רכב ספורט כל שהוא אז אתה לא חובב מכוניות .

 

בטח ובטח לא מכור...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
תקרא את מה שאמרתי כבר מקודם :

כאשר כל הזמן תהיה עם האוטו או במחשבות עליו רק אז תהיה מכור .

אתה לא מכור . למזלך .

זה שאתה אוהב לנהוג ומחזיק אוטו רגיל בזמן שבאותו סכום אתה יכול להחזיק רכב ספורט כל שהוא אז אתה לא חובב מכוניות .

בטח ובטח לא מכור...

אני מניח שאנחנו יכולים לדון בנושא עוד הרבה זמן, ולא נצליח לשכנע אחד את השני בכלום...

 

יש הבדל דק מאוד בין מכור כבד, לבין מאוהב מעל הראש!

למכור הכבד, כבר לא משנה הרעיון, וחשוב רק סיפוק הצרכים המיידיים (בין אם זה נהיגה ברכב ספורט, או עוד "שורה לבנה על מראה") - ואף יותר מזה, בשלב זה כבר אין אפילו הנאה מזה!

 

לעומת זאת - מאוהב מעל הראש, זה בן אדם שבכלל לא מתייחס לצרכים עצמם, אלא נהנה מהרעיון, ומהחוויה שבאהבה! ואין רגש חזק ומהנה יותר מאהבה! את זה אני יכול להגיד לך כבר בגילי הצעיר! (למזלי יצא לי לחוות אהבה - ולא רק למכוניות).

 

אני נוהג לשייך את עצמי למגזר השני, ורק להשתמש בדימויים מהראשון - בשביל אנשים חיצוניים שמתקשים לחבר את המושג "רכב" עם המושג "אהבה". אך אני ללא שום ספק מאוהב, ולא מכור... כי אני בשלב שבו אני נהנה מהרעיון, ולא סיפוק הצרכים! ושלא יהיו לך ספקות - לא עוברות 3 דקות מבלי שאחשוב על משהו מינימאלי שקשור למכוניות!

אם אתה כבר נמצא בשלב ההתמכרות הכבדה, כשכל מה שחשוב לך זה כמה הרכב שלך הוציא בעלייה לערד, או כמה כוחות סוס הצלחת לסחוט מהמנוע שלך..... אז המצב שלך - תסלח לי - דיי עצוב... ואולי אכן מקומך אינו איתנו עוד, כי אם במכון הגמילה....

עם כל אהבתי למכוניות, אני מתפלל כי לא אגיע למצב עגום שכזה... אפילו אם אצטרך לוותר על מכונית מדי פעם...

בברכה!

יונתן.

פורסם

חבוב , תגובתך אומרת שסתם ניסית להתווכח .

 

אתה לא מכור .

 

אתה מאוהב בנהיגה ברנו מגאן ( ?!?!?! ) , סבבה .

 

אני מסכן , אתה לא .

 

השורה התחתונה :

 

אל תבקש לסגור מכוני גמילה בגלל שאתה לא מכור . מובן ?

 

הנה , לאחר כמה שעות נוכחת לדעת שאתה טועה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

1. אף אחד לא יכול להגיד לך מה אתה אוהב כמה אתה אוהב ולמה.

2. השרשור פתוח לפלצנויות ונראה כמו משהו שמקריאים בטקס להענקת פרס למפעל חיים.

 

 

ובתור תשובה ישירה לשאלה שנשאלה הרחק שם בהתחלה : סקס ,רעב ועייפות.

GOT סחוג?

פורסם

יאשה.

 

אני מסתכל על ההודעות שלך ומשום מה אני נוטה להסכים עם כל מילה כאן שאמרת, ויש לי בעיה גדולה עם זה עכשיו, כרגע אני בצבא וכפי שאמרתי חוסך שקל לשקל ממה שאני יכול.

מה שמצחיק/עצוב שההורים שלי בטוחים שנולד להם ילד שיודע לשמור את הכסף ולא לשרוף סתם וחי בצניעות בלי עודף מותרות, הם מודעים למחלה שלי אבל לא נראה לי שהם יודעים שמתי שאני ישתרר יעופו כספים על ימין ועל שמאל, מחלה שהיא בור ללא תחתית תמיד אתה תרצה עוד....

Honda hornet 600

 

פורסם
חבוב , תגובתך אומרת שסתם ניסית להתווכח .

אתה לא מכור .

אתה מאוהב בנהיגה ברנו מגאן ( ?!?!?! ) , סבבה .

אני מסכן , אתה לא .

השורה התחתונה :

אל תבקש לסגור מכוני גמילה בגלל שאתה לא מכור . מובן ?

הנה , לאחר כמה שעות נוכחת לדעת שאתה טועה .

לא ניסיתי להתווכח, וגם לא אמרתי שאתה מסכן, וזו לא הייתה הכוונה...ואם נפגעת, אז סליחה.

אולי אני צעיר ותמים... אבל משום מה חשבתי שאנשים כאן אוהבים את הקונספט של המכונית, ולא רק את הרכב שהם נוהגים בו...

ואני אומנם מאוד נהנה לנהוג במגאן (!!! בלי ה"???"), אבל זה בכלל לא קשור לעניין!

 

כי גם כשלא הייתה לי מכונית, וכשלא היה לי רשיון בכלל - אני עדיין הייתי חולה מכוניות... וזה שעשיתי רשיון וקיבלתי רכב - פשוט הגביר אצלי את העניין בתחום לרמות חדשות... אך לא הפך אותי למכור בצורה השלילית...

 

פשוט חבל שאתה מתייחס לעניין ההוצאות על רכב בצורה שלילית... ומתבעס להוציא כסף... וכאן אני יכול רק להגיד שלהוציא כסף מהארנק זה תמיד מבעס... אבל אם זה למטרה שגורמת לך הנאה - אז זה שווה את זה! (ולא משנה אם זה מכוניות, פאבים או בחורות).

אם אתה מוותר על אוכל/שינה/בחורות/בילויים - באופן הגיוני יחסית - אז זה ניתן להבנה (לפחות לאלו שבתחום)...

אבל ברגע שאתה מאבד הצדקה לוויתורים האלה, ומתחיל להתבעס שאתה משקיע את כל כספך באוטו - אז זה השלב (לדעתי) שבו אתה צריך לעשות חושבים עם עצמך, ולבדוק עד כמה חשוב לך כל העסק, והאם ניתן למזער את הנזקים בדרך כלשהי... כי לסבול מתחביב של עצמך נשמע קצת אבסורדי! :wink:

 

מקווה שהפעם תבין את כוונתי נכון. (שוב, לא באתי לריב איתך על הנושא, או חס וחלילה ללכלך עליך:roll: )

בברכה!

יונתן.

פורסם

יאשה אתה מפחיד את הילדים, תכניס אותו למכנסיים.

 

 

גם אני מוצא עצמי כמכור,

 

כל החברים שלי מינימום מתמצאים במכוניות,

 

כל הנשים (חברות, ידידות, בייבי סיטיריות וכו') שהיו לי מבינות ברכבים,

 

הפורום הזה יעיד על נוכחות גבוהה שלי כאן,

 

המכוניות שלי יעידו על נוכחות גבוהה שלי אצלן,

 

הכיס שלי יעיד על הרבה כסף שאני מגרד ממנו בשביל זה,

 

אמא שלי תגיד לכם שאני משוגע,

 

אבא שלי לא ידבר איתכם בכלל כי אתם לא מעניינים אותו,

 

אם הייתי מבין בבחורות כמו שאני מבין במכוניות הייתי הומו,

 

שקלתי פעם להיות מוסכניק,

 

הייתי פעם מוסכניק,

 

אני מכור, קשה, אם הייתי יכול הייתי עובר לטאקי או סוליטר, אבל אני לא יכול. אם יאשה יהיה הראשון שנרשם אני אהיה השני.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

 

כל הנשים (חברות, ידידות, בייבי סיטיריות וכו') שהיו לי מבינות ברכבים,

אז אני מבין שלא היו לך הרבה הא? (סתם סתם! :lol: :lol:)

 

אם הייתי מבין בבחורות כמו שאני מבין במכוניות הייתי הומו,

פה הצלחת לבלבל אותי!... אם הייתה מבין בבחורות - הייתה הומו??? (מה הקשר?)

דניאל.

.....

בברכה!

יונתן.

פורסם

אם אפשר לחזור לנושא המקורי

 

משהו שהוציא את החשק ממוטוריקה?
אז כן יש משהו שמוציא לי מאוד את החשק ובא לי לשבור את הכלים, אבל יש עוד תקווה כי אני הולך על זה עד הסוף ולא מעניין אותי מה.

 

שרפתי חודשים בעבודה באבטחה, חסכתי שקל לשקל חודש לחודש התווכחתי מאות פעמים והספקתי לריב עם עשרות אנשים שונים בזמן האחרון. עמדתי על הרגליים מאות שעות רק בשביל להשתדרג לבד בתחום המכוניות.

 

אולי אני בסך הכל עוד נהג חדש (עד מאי הקרוב) שרוב הנסיון שלו מסתכם בנהיגה רגילה בסובארו לאונה DL 89, אבל מה שכן אם הייתי יכול להחזיק רכב ספורטיבי הייתי מחזיק אותו.

 

אולי אין לי 205 GTI או לא יודע איזה רכב עם שלדה מטורפת ועם טורבו, אבל איזה רכב שאני לא אקנה עכשיו זה יהיה רכב שאני אקנה בכסף שחסכתי ועבדתי במיוחד רק בשביל האוטו שיהיה.

 

אולי אני לא חולה מוטוריקה, אבל אני לא מכיר הרבה אנשים בגילי שיעבדו ויחסכו כ"כ הרבה זמן רק לרכב ובשניה אחת יתנו הכל לקניית הרכב הבא שלהם (אני רק בן 18. ).

 

מה שמעצבן באמת זה שאני הולך להתגייס בקרוב, ז"א להפסיק לעבוד לפחות זמנית, ז"א שכל מה שעבדתי בשבילו עומד על כף המאזניים. והכי מפחיד אותי זה שאני אקנה אוטו ולא אוכל להחזיק אותו ואז אני אדפק לגמרי.

 

אבל אני בכל זאת עומד לסגור את המעגל הזה, כי אחרי שנה של תכנון וחצי שנה של עבודה בשכר מינימום אני אעשה את זה ואעשה את זה לבד. אני אקנה רכב חדש יותר בכסף שאני חסכתי לבד. למרות הצבא.

 

 

אני לא רוצה להתחרות עם אנשים אחרים למי יש גדול יותר ומי קרע יותר את התחת בשביל הרכב שלו, זה פשוט מה שעובר עליי בזמן האחרון.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

קבל ח"ח על ההשקעה!!

באמת, אבל באמת אני מעריך אנשים שבוחרים מטרה והולכים לקראתה לא משנה מה! זה ראוי אצלי להערכה יותר מכל דבר אחר!

 

אם אפשר לשאול - לאיזה סכום אתה מכוון? ואיזה רכב מתוכנן?

 

לגבי הצבא - לא רוצה לבעס, אבל אתה אכן עלול להצטער על ההשקעה.. כי אם זה רכב יחסית חדש (וגם אם לא) - יעלה לך הון תועפות לטפל בו, ולשלם את כל ההוצאות שיש על מכונית (דלק/טיפולים/ביטוח חובה/ צד ג'/ מקיף) באופן שוטף... אני לא רוצה להיות זה שיסיט אותך ממסלולך - אך דע לך - שעם משכורת צבא (בין אם זה 350 או 700 שקל) אתה לא תגיע רחוק עם האוטו... וגם אם כן - אז אוטו יהיה הדבר היחיד שאתה תוציא עליו את הכסף...

 

בכלל... חבר'ה צעירים שרק קיבלו את הרשיון - שוכחים שאפילו נסיעה בסיסית מהבית למקום בילוי - עולה בממוצע בין 15 ל30 שקל... וזה במידה והמקום קרוב... וביטוח יכול להגיע ל5000-6000 שקל (בייחוד על צעיר). וזה עוד לפני טיפולי 10K וטיפולים לא מתוכננים (ויש הרבה כאלה!)...

בקיצור - אני מאחל לך (באמת! בלי ציניות) בהצלחה על היעד שלך! ומקווה שתצליח להסתדר ולא תתייאש!

בברכה!

יונתן.

פורסם

קודם כל

לשאלה אם אני מכור או לא,יש לי BX בת 15.

אז אני חושב שזה עונה על השאלה.

 

לפעמים - אם יש לי נסיעה ארוכה בבוקר - אני לא ישן טוב בלילה מרוב ציפיה.

אני לא שייך לזן משפרי המכוניות.

ולא שעוד כח לא מעניין אותי - אלא שלקח לי קרוב ל 4 שנים להעמיד את האוטו כמו שצריך.

(כמעט)

פשוט יותר חוסר זמן מחוסר כסף.

 

למה BX אתם בטח שואלים?

 

היתה לי לפני כן וולקן 1900 לזמן לא מוגבל.

(בערך לחודש :-D)

הייתי ממש מרותק לאוטו הזה

עד שקניתי את ה 1900 GTI הזאת.

 

מי שלא מכיר מה זה נהיגה על המוטציה הזאת- מוזמן.

וזה לא שהאוטו הזה מהיר במיוחד

או מאיץ במיוחד

 

ההתנהגות שלו - הביטחון שאתה מקבל כשאתה לוקח סיבוב במהירות מופרעת בעליל - כשהאוטו אפילו לא מצייץ - את זה לא תקבל באוטו שאין לו 4X4 ועולה פי 100

(בפעם האחרונה שניסיתי לעשות את זה עם A3 - האוטו רדף אחרי התחת שלו פעמיים)

 

אבל לעניינו

מה ששבר אותי כמעט- היה לפני חודש - כשבאמצע נסיעה שגרתית למדי - הרחתי ריח די מוכר.

ריח מתקתק כבד.

ריח של שמן הידראולי חם.

 

בהתחלה עוד צחקתי לעצמי - ניסיתי לחשוב שזה בטח מאיזה מיכל של שמן רזרווי ששמרתי בבגאז'

הבעיה היתה שלא היה לי אחד כזה.

 

הבעיה החריפה - כששפריץ ירוק זרחני יצא לפתע מקדמת המנוע - תוך כדי השתנה על הכביש שלפני.

 

אז - באותה נקודה של זמן - קיללתי את עצמי על כך שלא קניתי איזו מזדה לאנטיס.

 

פתחתי את מכסה המנוע - חיפשתי את מקור הנזילה - תוך כדי כך שאני חותך עוד כמה קבוצות של צינורות על הדרך.

(גם אחת ממתכת - בשביל מזל טוב)

 

למזלי היה לי צינור הידראולי אחד ארוך בבגאז' - ככה שיכולתי לאלתר נסיעה צולעת הביתה - תוך כדי השארת נתיב זוהר לעמי ותמי.

(עכשיו שאני חושב על זה - אולי אם היתה לעמי ותמיBX -הסיפור היה נגמר אחרת)

 

אבל - ברגע שהזקנה יצאה מההשתלה של העורקים החדשים - חזרתי לעצמי די מהר.

 

(בלי קשר - אני חייב לציין שכשהאוטו הזה מטופל לפי הספר - אין לו בעיות)

בעית הצינורות זו אשמה טוטאלית שלי - לא החלפתי אותם בזמן אחרי 5 שנים כמו שצריך.

 

אז אני מכור

קשות


×
×
  • תוכן חדש...