Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באתר מכירה של חב' "קארפלאן" www.carplan.co.il ראיתי שיש נוזל לחידוש צבע מטאלי וגם וקס לצבע מטאלי. אולי כדאי לרכוש ולנסות.

בברכה - רפי לין :-)

 

מומלץ ביותר !

 

לצערי הרב, אתה משתמש במוצר גרוע - טרטל ווקס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מומלץ ביותר !

 

לצערי הרב, אתה משתמש במוצר גרוע - טרטל ווקס.

לבחור עם הסיוויק, אני יודע לעשות ווקס ועושה כל שבועיים שלוש טיפול יופי לאוטו, תאמין לי הצבע שלי יותר טוב מכל צבע אחר של כל מכונית ישנה בבניין.

 

וכמו שאמרתי, אני יודע שקיימים טובים יותר מטרטל, יצא לי להשתמש בווקס של קרפלאן, לא ראיתי שינוי משמעותי בתוצאה, לכן פשוט מכוחו של הרגל אני עם הטרטל הרגיל, לא טפלון.

אך אייל

המוצר שהשתמשתי בו פעם הייה

http://www.carplan.co.il/Product.asp?Pid=MCW375&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=0

אשמח אם תתנו קישור למוצרים שרפי התכוון, אולי שוב אני ינסה את קרפלאן.

 

 

פשוט חשבתי שיישנם בקבוקי ווקס שבתוכם נצנצים, אשר אחרי מריחה נותנים לכמה ימים את המראה החדש והנוצץ.

 

אם רבים מהמומחים ענו שלדעתם לא קיים כזה דבר, אז כנראה שלא קיים, מה שכן אם הייה הרבה אנשים היו משתמשים.

 

בכל מקרה תודה לכולם על התגובות.

×
×
  • תוכן חדש...