Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרועי306GTI .

 

לפי דעתי בפיאט מודעים לכך שקבריולט צריכים שלדה קשיחה יותר ולכן ייתכן ויש לה את השלדה של הטורבו. ( ואני חוזר ייתכן , ולכן רשמתי שאני מאמין שזו של הטורבו ולא יודע בוודאות . )

 

אם יתברר שיש לה את השלדה של הטורבו אז עם בולמים וקפיצים זה יספיק !!!

 

ואני רוצה שאחד ימצא שרשמתי כאן פעם אחת שהיא טובה בפניות , כל הזמן הדגשתי שהיא ממשיכה ישר . ( כן , כן ישר !!!! )

 

ושוב תקראו לפני שאתם רושמים :mad:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

א. תרגע ;-)

ב. לא רשמתי שטענת שהיא טובה בפניות, ציינתי את זה שהיא לא טובה סתם כך.

ג. אני חוזר: אין שום סיבה בעולם שהקבריולט קשיחה כמו הGT. למה?

הפונטו קבריולט רכה מהגרסה הסגורה המקבילה (90 לצורך הדיון).

בשביל שתוכל להתמודד עם 90 כוחות הסוס של מנוע ה1.6 בפיאט הקשיחו את הקבריולט "חזרה" למעלה לרמה שבה היא קשיחה כמו הפונטו 90 הרגילה. אין שום סיבה שהם ישקיעו עוד כסף ויקשיחו את הפונטו לרמה של הGT, פשוט מהסיבה הפשוטה שהיא לא צריכה שילדה שעומדת בעומס של מנוע כ"כ חזק.

פורסם

לרועי306GTI .

 

א. נרגעתי.... :roll:

 

ב. הייתי בטוח שהתכוונת...... אז מגיעה לך התנצלות - .........סורי .

 

ג. מתברר שבפיאט , לא עובדים האנשים הכי חכמים , כי אני יודע שקבריו צריכה שלדה קשיחה יותר והם לא אז......המצב שלהם ב"קאנטים...." , לפחות הם קלטו את זה אח"כ.....

 

ד. ( הפתעתי עם ה ד' הא.... ) בשביל זה רשמתי שאני מאמין שהיא מוקשחת כמו הטורבו ולא רשמתי שאני יודע בוודאות שהם הקשיחו אותה לרמה של הטורבו.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הרבה ויכוחים פה על השילדה של הקבריו...

 

החבר'ה האיטלקים דווקא לא כל כך טיפשים. הם בכלל עשו דבר אחר: הפונטו קבריו קטנה במימדי הרוחב והאורך שלה (איזה 2 ס"מ ברוחב ו-5 ס"מ באורך, למיטב זכרוני) מהפונטו הרגילה.

 

המימדים הקטנים יותר גורמים להקטנת מומנט הפיתול על רצפת הרכב ולהגדלת הקשיחות, וזה מקרב אותה לרמת קשיחות של פונטו רגילה. עדיין, היא לא 100% ברמה של פונטו "סגורה", ובוודאי לא מוקשחת כמו ה-GT.

 

הקבריו היא מכונית שמספקת הרבה הנאה בתמורה למחיר, אבל זו הנאה של אסתטיקה, שיוט נינוח עם מנוע גמיש, רוח בשיער - לא הנאה של נהיגת ראלי.

 

(ועלי לציין שהיו בבעלותי גם פונטו "סגורה" וגם קבריו, כך שאני מכיר אותן היטב...)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אתה הראשון שמאשים אותי במענה בלי לקרוא את ההודאות (קרה לי פעם אחת ,אבל הודיתי מיוזמתי ,אפילו בלי לחץ פיזי).

אני אסביר את עצמי פעם אחרונה ודי.

 

אני לא מתווכח על כך ששלדת הקבריו מוקשחת ביחס לרגילה ,ואולי באותה רמה של הטורבו (רק לא ראיתי בהודעה המקורית איפה דיברת על 30 אחוז).

בהחלט יכול להיות שזה המצב.

עקב ההקשחה , השלדה מסוגלת לטפל ב-90 הסוסונים ברמה סבירה ומעלה (לפי עדותך ועוד כמה) ,למרות שהמצב לא מבריק.

א-ב-ל , וזה אבל גדול , ברגע שתשים את מנוע הטורבו ,החזק יותר , אתה שוב מפר את האיזון (הלא מושלם) אותו הצליחו להשיג בפיאט ע"י ההקשחה ,וההרגשה תהיה כמו לרכב על ספגטי.

ולא משנה בכלל שחלקה התחתון של השלדה מוקשח ביחס לרכב הרגיל. אם היו רוצים לשים קבריו טורבו אז היו מקשיחים בוודאי באחוזים גבוהים בהרבה (יש לזכור כי הפונטו,למרות שקוצרה והוקשחה ,היא עדיין מודיפיקציה של הדגם הסגור ולא מכונית שתוכננה מאפס להיות טופלס ,כמו,נגיד,מיאטה).

 

אז זהו , לפני שאתה קופץ ומאשים תקרא טוב , ובוא נפסיק להתווכח - הרי כולנו מסכימים שהרעיון לא כדאי (אפשרי כן , כלכלי לא).

פורסם

ל RADARJEDI בוקר טוב.

בסך הכל זה היה ויכוח בריא....( אולי לא למערכת עצבים שלי , אבל בטוח שיש משהו בריא בו , לא ?! )

שנינו מסכימים שזה רעיון אפשרי , אבל לא יעיל !

אני עדיין חושב שהשלדה ( במקרה של הקבריו 90 ! ) עם בולמים וקפיצים מתאימים "תחזיק " את הכח גם אם היא לא תהיה כמו ה GT .

ספגטי היא לא תהיה.......אבל כמו סיטרואן/ פיגו' היא בחיים לא תהיה ....לא תהיה לה התנהגות כביש גם אם יחזקו את השלדה ב - 894% .........

אגב , אני מאמין שכולנו יודעים ( או לפחות החלק עם ידע כאן ) על ה "גמישות " במקרה של "אין גג " לא חידשת לנו ........

 

דבר אחרון.....מה יש לך מספגטי , אתה רעב..... :wink:

 

ושיהיה לכולנו בוקר טוב !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הגג הוא חשמלי או ידני?

אני מחפש פרטים ברשת על הרכב ולא מצליח למצוא אם למישהו יש אתרים

על הרכב או יכול לעזור לי למצוא (ac...) אני אני ישמח

תודה

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

בדגם S הוא ידני, בדגם ELX הוא חשמלי. למיטב ידיעתי, לארץ הביאו רק 60S ו- 90ELX. אם אתה מחפש מנוע 1250 (60 כ"ס), אני לא מאמין שתמצא גג חשמלי.

 

לדעתי זה רק לטובה - היתרון של המכונית הזו בפשטות שלה, אין שם שום דבר שיכול להתקלקל. אישית, הייתי חושש מעט לגבי האמינות של גג חשמלי של פיאט בת כמה שנים.

 

לי היה ידני - זה ממש לא מפריע - קל מאוד לסגור ולפתוח את הגג, ובמקרה של גשם הסגירה הרבה יותר מהירה מאשר עם מנוע.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...