Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קניתי ספוילר חדש, מקורי של פיג'ו.

יש לו חור לבורג בכל צד, מה שאומר שצריך לקדוח באוטו בשביל לחבר אותו.

אני הבנתי שניתן לחבר אותו או באמצעות ברגים + דבק או רק באמצעות דבק.

אני מעדיף שלא לקדוח באוטו ולהדביק אותו עם דבק חזק.

1. האם יש מקום שירכיב לי אותו באיזור המרכז (אם אני בוחר לחבר אותו באמצעות ברגים)?

2. על איזה דבק ממליצים בשביל עבודה כזאת? אם אפשר לפרט את השם של הדבק והיכן ניתן להשיג אותו.

 

תודה מראש, גל.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

אינני יודע באיזה דבק תוכל להשתמש ואיפה יבצעו לך את ההרכבה אבל דבר אחד אני יודע מנסיון של חבר שלי.

 

הרכיבו לו ספוילר ל- 206 שלו עם ברגים.

לילה אחד הוא נסע לבלות בדיסקוטק וכשחזר לאוטו גילה שעקרו לו את הספיולר לגמרי.

 

מה שנשאר זה חורים מכוערים של ברגים בפח, פתח לכניסת מים והתחלת חלודה.

אז קבל עיצה ותרכיב אותו בהדבקה.

פורסם

קדיחה לא תאפשר לך להכניס בורג, לבורג המקורי אתה צריך ממש לחתוך חור. להדביק את הספולר שווה לתחת כי הוא עוד יעוף לך באמצע איילון. וככה אתה סתם משקיע במשהו ולא מאבטח אותו. ברגים מקוריים ואומים רחבים יעשו מצויין את העבודה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
קדיחה לא תאפשר לך להכניס בורג, לבורג המקורי אתה צריך ממש לחתוך חור. להדביק את הספולר שווה לתחת כי הוא עוד יעוף לך באמצע איילון. וככה אתה סתם משקיע במשהו ולא מאבטח אותו. ברגים מקוריים ואומים רחבים יעשו מצויין את העבודה.

שלום,

שטויות במיץ הספוילר יעוף באמצע איילון?

לי בפגו הקודמת היו מורכבים שני ספוילרים האחד מקורי(ברגים נגנב)

השני הודבק בדבק סיליקון שחור לא עף ולא דברים כאלו!

אם לא בא לך לקדוח חורים דבק פתרון מצויין.

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
יש מקומות שעושים עבודה כזאת?

מאיפה אתה בארץ?

אם מהמרכז ת"א יש לך ליד תחנה מרכזית חדשה

בכיוון של תחנת רכבת שם בסביבה :-)

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

×
×
  • תוכן חדש...