Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מגבר שמספק 75*4 של PhoenixGold , אני מבין שניתן להגיע איתו גם ל – 2*75 + 1*300.

ההספקים הנ"ל עבור 4Ohm ובמתח 14.4V.

אני רוצה לחבר בערוץ המגושר סאב עם שני סלילים של Ohm4 כל אחד, לאיזה הספק אני מגיע בערוץ המגושר? זה בסדר לחבר את שני הסלילים של הסאב לערוץ מגושר יחיד?

 

שרון.

פורסם

קצת בעייתי, אם תחבר את שני הסלילים במקביל תקבל 2 אום, מאד לא מומלץ לחבר לערוץ מגושר התנגדות כזו. מצד שני אם תחבר אותם במקביל ל 8 אום, אז תקבל הספק נמוך...

אך קיים פיתרון! לא לגשר את שני הערוצים של המגבר, וכך לחבר את שני הסלילים של הסאב לשני הערוצים של המגבר (סליל לערוץ) והכל ב 4 אום. אמנם ההספק יהיה מופחת, אבל זה בטוח.

פורסם
קצת בעייתי, אם תחבר את שני הסלילים במקביל תקבל 2 אום, מאד לא מומלץ לחבר לערוץ מגושר התנגדות כזו. מצד שני אם תחבר אותם במקביל ל 8 אום, אז תקבל הספק נמוך...

אך קיים פיתרון! לא לגשר את שני הערוצים של המגבר, וכך לחבר את שני הסלילים של הסאב לשני הערוצים של המגבר (סליל לערוץ) והכל ב 4 אום. אמנם ההספק יהיה מופחת, אבל זה בטוח.

 

המגבר יציב בהתנגדות של 2 אום בערוץ מגושר. (לא סתם המליצו לי על PG ). :wink:

במקרה כזה זה בסדר לחבר את שני הסלילים במקביל?

זה יספק סאב בעל הספק 350W RMS?

פורסם

אפשרי לגשר את ארבעת הערוצים לשניים?

ככה תחבר את השניים בנפרד לכל כניסה בסאב..

אבל אני מניח שאתה רוצה אותם לאיזה 6+9 נחמדים, לא?

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
אפשרי לגשר את ארבעת הערוצים לשניים?

ככה תחבר את השניים בנפרד לכל כניסה בסאב..

אבל אני מניח שאתה רוצה אותם לאיזה 6+9 נחמדים, לא?

 

שני ערוצים תפוסים ע"י קומפוננט.

כשמצוין בנתוני סאב עם שני סלילים הספק של 350W RMS, הכוונה היא לכל סליל?

האם ניתן לחבר כפי שציינתי בהודעות הקודמות?

×
×
  • תוכן חדש...