Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 307 או הונדה סיביק במודל 2002?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה.

לאימא יש פיגו 307 שנת 2004 שעכשיו אני נוהג עליה כבר חודש.

נתחיל מזה שלמרות שהאוטו אצלה מאז שהוא חדש מהחברה הוא עשה המון צרות יחסית למכוניות אחרות שהיה לה שהיא קנתה חדשות מהחברה.

בעיקרון זה רכב מליסינג ועוד כמה אנשים מהעבודה שלה קנו פיגו 307 והשנה שהם החליפו את המכונית לאחר תום החוזה אף אחד לא נשאר איתה או החליף לאחת חדשה. ולכולן היו בעיות משונות.

זה בקשר לאמינות.

בקשר לגיר כמו שאמרו מעליי הגיר על הפנים, והתאוצה גם כן על הפנים.

סגירות אין לי מושג אבל ממה שהספקתי לנסוע עם האוטו הוא נוסע 150 וכמובן שהוא יכול יותר אבל לי לא יצא עדיין להגיע ליותר.

הטיפטרוניק נחמד לא יותר מזה והנהיגה במצב ספורט גם לא משו זה רק מושך הילוכים יותר אבל עדיין יש קושי בהעברת ההילוכים. כמובן שלפעמים היא סתם מעלה או מורידה הילוך בקיצר הגיר אוכל סרט בפני עצמו וסרט ממש קשה.

בקשר לנוחות אין מה לדבר האוטו בהחלט נוח ,מרווח, מאובזר יחסית לכל שאר המשפחתיות ולכן גם אימא שלי קנתה אוטו . יש לו כל מיני דברים חמודים באיבזור וברמת הנוחות שאין במכוניות אחרות.

בקשר לאחיזה וההתנהגות הוא מתנהג נחמד מאוד , ואפשר לקחת איתו גם סיבובים חמודים אפילו שהוא רכב משפחתי .

עכשיו בקשר לפורד פוקוס 1600 שנת 2004. בזמן שהפיגו הייתה במוסך קיבלנו פורד פוקוס רכב חלופי למשך שבוע והנה סיקור קטן על הרכב. הגיר לא בעייתי כמו בפיגו והרכב מאיץ הרבה יותר טוב מהפיגו. התנהגות נחמדה לא יצא לי להשתולל עם הרכב. ומבחינת נוחות כמעט אותו הדבר כמו עם הפיגו .

 

בכל מקרה בשורה תחתונה אני לא ממליץ לקנות פיגו אם חשוב לך שהרכב יאיץ במיוחד אחרי שאמרת שהפוקוס עגלה מדי בשבילך אז הפיגו תהיה עוד יותר עגלה.

בכל מקרה בהצלחה בקנייה.

×
×
  • תוכן חדש...