Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שזוכר את הפעם הראשונה שהגעתי עם הW7 למפגש.

ושלומי התלהב. ורצה לראות מקרוב ונשאר עם חלק המגריל של הקיקר ביד.

ומאז ניסיתי 1000 דבקים ושיטות לחבר אותו בחזרה. וללא הצלחה.

 

בסוף עשיתי את התיקון הבא.

החלקתי את הגריל ללא השברים. והוא כאילו בכוונה פתוח בכיתוב של הסאב.

 

אז כך. יש 4 תמונות

1 היא לפני המפגש של הגריל עם שלומי. (גריל שלם)

2 אחרי המפגש של הגריל עם שלומי (גריל שבור, בצד שמאל)

3+4 האחרי התיקון.

ותהיה תמונה נוספת הגריל מולבש על הסאב.

norm_418B7E60DF6046019311BC68EBEB4C18.jpg

norm_392E63E3B443402BBA6E198F246F29B7.jpg

IMG_4365.jpg

IMG_4362.jpg

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הגריל לא מפריע למהלך של הסאב? זה נראה דיי קרוב והסאב הזה יוצא די רחוק :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

שלומי הזה צריך להוריד לו את הידים והרגלים,

 

תמיר

פורסם

אני יספר את המקרה.

 

כולם הגיעו לאוטו של סאונדמן (קליאו) וראו את הסאב המפחיד הזה.

ואז שלומי הסתכל והתכופף (זאת אומרת קיפל רגליים בעמידה , זה לא מי יודע מה יציב)

בקיצור הוא מעד אחורנית קצת ובשביל לא ליפול אחורה הוא ניסה להעזר בגריל , הוא פשוט נפל אחורה והחתיכה נשארה ביד.

ממממ..... זה לא בכוונה מסכן..

פורסם

למי שלא הבין. אני לא כועס על שלומי. זה ממש לא היה בכוונה. לקחתי את זה בחיוך. מי שזוכר.

 

אבל ..

אני חייב להגיד לשלומי תודה...

הנה התוצאה. ויצא פצצה.

IMG_4366.jpg

IMG_4367.jpg

IMG_4368.jpg

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני יספר את המקרה.

 

כולם הגיעו לאוטו של סאונדמן (קליאו) וראו את הסאב המפחיד הזה.

ואז שלומי הסתכל והתכופף (זאת אומרת קיפל רגליים בעמידה , זה לא מי יודע מה יציב)

בקיצור הוא מעד אחורנית קצת ובשביל לא ליפול אחורה הוא ניסה להעזר בגריל , הוא פשוט נפל אחורה והחתיכה נשארה ביד.

ממממ..... זה לא בכוונה מסכן..

טעות כפיר.

שלומי רצה למשוך את הסאב אליו כלפינו ושכח שהסאב שוקל כמו ה205 שלי והגריל הוא סה"כ יציקה עדינה .

ואת ההמשך אתם יודעים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...