Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חבר שלי גר באמריקה ובא לבקר בארץ בינואר.

אני מחפש קומפוננט עוצמתי... כרגע יש לי את הסאנוד סטרים, הסדרה האמצעית.. חלש לטעמי לא מספיק עוצמתי... אני רוצה משהו חזק מאוד אבל שגם יהיה לו איכות סבבה.

עכשיו יש לי בעייה באוטו, יש לי שברולט אלרו, הרבה קומפוננטים לא נכנסים לי באוטו בגלל שהמגנט שלהם גדול מדי. אני צריך שהקומפוננט יהיה קטן מאוד (המגנט) אז תתחשבו בזה בבקשה.

התקציב כ-250 - 300$ תודה.

פורסם

מה ההגבלה? קטן זה יחסי....

תנסה לברר מה גודל המאקסימאלי באינצים (או סנטימטרים).

 

אין אפשרות להגבהה?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש הגבהה קיימת, ואי אפשר יותר .. יותר מזה זה רק לנסר את הדלת ואני לא מוכן לזה.

אם מישהו פה יודע מה הגודל של הוופר של הסאונד סטרים סדרה אמצעית, אז זה בערך המקסימלי...

שוב תודה לכל העונים.

פורסם

יש כבר הגבהה, זה מה שאפשר לשים אחרי ההגבהה, יותר מזה זה כבר לנסר את הדלת.

בכל זאת יש למישהו המלצות?

פורסם

רכשתי היום קומפננט 6.5 אינץ' של infinity kappa 60.7cs 270W 90WRMS.....בארץ קניתי אותו ב1300ש"ח.....זה הקישור לקומפננט מהאתר של infinity והמחיר בחו"ל:

http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='KAPPA60.7CS'&Ser=KAP&Cat=COS

 

הרכבתי אותו היום לאוטו (מחובר למגבר של infinity 111RMS כל יציאה) ושומעים באיכות מעולה....קומפננט ממש פצצה.

 

תמונות מהאתר:

02.jpg

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

אני קונה מחו"ל, אני לא מחפש משהו בישראל.. הכל יותר יקר בישראל.

ואם קנית בארץ ב1300 אני בטוח שמחיר הזה בחו"ל אני יוכל להביא משהו יותר טוב ...

אף אחד לא יכול להמליץ על קומפוננט טוב מחו"ל בטווח מחירים הזה ?

ההגברה JBL 75.4

או בגישור רוקפורד 301X עדיין לא החלטתי תלוי איזה קומפוננט (בגישור 301 יש 150 לכל רמקול).

פורסם

הייבריד יותר זול בארץ (משמעותית) ונחשב סט מעולה! ויחסית שטוח.

 

כמה סטים שבדקתי תחת הקטגוריה של חזק, היו מעל 2.75 אינצים... או בדיוק זה, ועם שיטת ההתקנה טיפה אחרת זה אולי לא יכנס ככה שקשה להמליץ שהגבול כל כך קרוב.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

זה שההיבריד טוב אני יודע, אבל בכל זאת תנסה להמליץ על כמה סטים בחו"ל שהם לא גדולים אם הם בדיוק זה אז זה יכנס... לקחתי סנטים וחצי בטחון ככה להתקנה והכל....

פורסם

דימונד אודיו HEX (S600)

 

הייבריד (כן, עדיין)

 

JL XR

 

PPI DCX

 

למען הרקורד, מלבד המורל, לא שמעתי אף סט! הכל מדברים ששמעתי מאחרים!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...